Thursday, February 2, 2012

העתיד של גוגל אדסנס

ישנם רעיונות רבים נמצאים AdSense ייראה בעתיד ואיך המערכת לשנות ממה שהיא היום.
ראשית, ברור כי האלגוריתמים הבחירה יהיה אפילו טוב יותר וחזק יותר מאשר עכשיו. זה היה לראות בבירור בשנים האחרונות עם מנוע החיפוש של Google עצמה ואין זה מפתיע כי זה קורה להיות AdSense. המפרסמים בתוצאות המתאים ביותר ומפרסמים כדי לתפעל את תוכנם, כך שמשלמים מילות המפתח להופיע הלחימה, יכול לעשות את זה אם זה באמת מתאים, התוכן שלהם.
דבר נוסף שצריך לקרות הוא הגנה טובה יותר עבור המפרסמים הונאות הקליקים בתוכנית AdWords. גוגל מודה כי זה צורך חשוב מאוד לפגוש אותך בהקדם האפשרי, ואין ספק שזה יקרה בהקדם האפשרי. תעבורה גבוהה הנוכחי יכול בקלות מסכת כתובות IP להגדיל את שיעור הקליקים (לחץ באמצעות שיעור).
גוגל היא חתירה מתמדת לשיפור המוצרים שלהם ואת זה כבר ראיתי לפני כן ב-AdSense. חברת מנוע החיפוש יש בהכוונה לאתר AdSense CPM להשתמש "התמחור החכם" ואת תחום חסימת סביר להניח כי שיפורים נרשמו באתרים דומים אחרים.
דוגמה אחת היא אפשרות למפרסמים שליטה רבה יותר על התוכן המוצג יש. זה יכול להיות חסימת האתר שלך מופיע על כתובת אחד או יותר, המארח מודעות AdSense.
הרעיון כבר מתקדמים עוד יותר הוא כי ב-Google AdSense על מדיה אחרים כגון עיתונים או טלוויזיה לשלב אותם יותר. אמנם זה אולי נראה מהצד של מדע בדיוני לעובדות, אין כל אינדיקציה כי זה יכול לקרות.
גוגל הצליחה לחדור גישה לרשת בינלאומית של יותר מ -150,000 לקוחות שמחליטים בשווקים מחובר במדינות שונות. עם רשת חזקה של מפרסמים בגוגל, אתה יכול לבחור למנות או לאפשר למפיצים מחובר ליצור תבנית עבור הפרסום אדוורדס בתוכן, מחקר, ולספק מקוון.
אפשרויות אחרות יכול להיות מיושם עבור שותפי AdSense, המאפשר להם להגדיר מילות מפתח בחשבונך. למרות שגוגל כבר ששים בהעדר ראיות לכך שזה לא יקרה בעתיד.
כל כך הרבה אנשים קוראים הגדרה ברורה של מדיניות התמחור של AdSense. Google אין רמזים למה לא היה שום מידע ציבורי, אבל זה נראה מאוד לא סביר כי מידע זה צריך תמיד להיות נוכח על Google AdSense.
תכונה נוספת אשר יימצא השכרת שותפי AdSense באתר, המקשר יוצרות קליקים לאתר שלך ואת מילות המפתח הן שם.
זה יכול בסופו של דבר כבעיה גדולה אשר יכול להשפיע על המערכת כולה, ואולי AdSense יותר כדי לקדם את האתרים היתרונות להיות שקוף יותר. אנשים רבים יכולים לעשות רק אתרים AdSense רק כדי להרוויח כסף עם AdSense תוכנן.
אמנם זה כבר מקרה, גוגל תהיה זו תמימות להניח כלים בידי המו"ל שלו.
עם זאת, דבר אחד שיכול לקרות לתקן דרך למשתמשים ליצור בעיות עם רווחי AdSense נמוך באתר האינטרנט שלה. זה יכול להיות דרך אשף מקוון או משהו דומה לעשות את ההצעות עבור בעלי אתרים המבוססים על התוכן שלהם.
אבל הנושא המרכזי של יום זה RSS. היכולת למקד את הפרסום ישירות למשתמשים ללא דפדפן היתה מציאות השם שלו עם RSS. ויש סימנים ברורים כי גוגל לא הולך לתת לזה הזדמנות לברוח.
זה מה "טלוויזיה אינטראקטיבית" ואחרים ניסו לעשות במשך זמן מה. עם זאת, האינטרנט יהיה הרבה יותר טוב בשביל זה, כי יש כל כך כמו מדיה אינטראקטיבית באינטרנט.
אבל בסופו של דבר זה בעיקר ספקולציה, ואנחנו צריכים להפתיע אותנו עם תכונות חדשות גוגל מעולם לא היה חושב.
..

No comments:

Post a Comment