Wednesday, February 1, 2012

גוגל אדסנס - טעויות שאתה לא רוצה לעשות

גוגל אדסנס קישור מודעות היא אחת השיטות הפופולריות ביותר ליצירת רווחים עבור אתר אינטרנט או בלוג. שגיאות קשה להימנע מטעויות בכלל בכל עסק, אבל רוצים להימנע אדסנס כשלוש לקרוא במיוחד אם אתה לא להתמודד איתם.
מודעות גוגל  לא צריכים להיות מסווגים לסירוגין. ישנן מספר תוכניות שם בחוץ (Chitika) כי יש לך מרחב כתובת חלופית בה לבחור את המודעות שלך באופן ספציפי. כל מה שאתה צריך לעשות איתם היא להפוך את דף ה-HTML ו שטחי פרסום באתר אינטרנט זה. במובנים מסוימים נראה כי אתה בוחר כתובות חלופיות AdSense אם האתר שלך כדי לראות את רצונם לשרת את הציבור. פשוט לקחת את הצעדים הדרושים כדי לוודא שאתה לא בטעות (או בכוונה) את השימוש של מודעות AdSense במקום אחד למשנהו. לדברי TOS של גוגל אינו מותר.
הרי גם נגד TOS לשנות את קוד מ-Google AdSense, אשר ממוקם על צדם. אתה, לעומת זאת, נותר מעט מקום, אם אתה עושה את העבודה אישית על שילוב שדות AdSense שלהם עם האתר שלך. אם אי פעם לקבל את קוד AdSense, Google הוא מודע לו, והוא נעצר על תוכנית AdSense. רק הרבה קוד, מה ניתן לעשות אם אתה יודע משהו קורה לשנות את זה. אם לשבור את הכללים, לא רק את הסיכון של אובדן החשבון שלך, המודעה שלך לא יכול לעבוד לחלוטין. לכן לא לעשות קצת מודאג, משום שאנשים רבים להתחיל עם זה חשבון אדסנס.
אין צורך לשים מודעות על עמודים עם הערות, תודה דפי ארבעתכם או אחרים המכילים תוכן רלוונטי. בואו נודה בזה: המפרסמים לא רוצים להוציא כסף על פרסום שמופיע על דפים עם תוכן רלוונטי במיוחד. הסיבה לכך היא כי תוכן טוב, כמובן, להוביל תפיסה טובה יותר. לכן, עד שיש לך עמוד שלם של תוכן רלוונטי לומר הרבה AdSense שלך.
בעיקרון, כל השגיאות במאמר זה לא כל כך קשה להימנע, אתה צריך רק לזכור. הסיבה העיקרית שגוגל כל כך זהיר עם זה מפרסמים אדסנס להרגיש שהם מקבלים ערך רב יותר מזה צריך להיות. ובעוד אנחנו עובדים עם גוגל באמצעות AdSense, עליך להפוך את תנאי השימוש, כך שכולם מרוצים. קשה AdSense והרבה כסף לשתף לעשות את זה, אבל אם אתה לא מבין את הכללים, אז בסוף בלי שמן.

No comments:

Post a Comment