Saturday, February 4, 2012

איך להשיג CTR גבוה באדסנס

השתמש בעמודה הראשונה של נושאים

אני חושב ששמעתי מוזרה (לפחות עבור כמה אנשים את הרעיון הזה של דיון בפורום פוינט דיגיטלי).

לדוגמה יש לכם מיני אתר לראות את דף המכירות?

עשית את זה קודם, כמובן! כשראה את מיני אתר של דף המכירות, אתה אף פעם לא להסתכל בדף? כמובן שלא, כי הלא מודע, את העונשים כי לדף יש להתמקד.

למעשה, המילים האלה לא להפנט אותך להתמקד העונשים הם, אבל לקרוא את הדף עם עמודה אחת המכילה את המסמכים צריך להיראות בתוך שניות אתה רוצה לקנות את המוצר המוצע.

יש לי את החזון הזה ולנסות להפוך את השאלות של אדסנס בעמודה.

כמה חזק? כמובן, היא כי לך להתמקד בדבר אחד. חהחהחה.

שנית, המצב הוא תחת הכותרת ואחרי הפסקה השלישית

נושא אחד הוא המיקום של אדסנס היא תחת הכותרת, כך תשומת הלב של המבקרים המאמרים להתחיל לראות פרסומות אדסנס. ראוי לחיצה על!

מאפיינים של מבקרים, המבקר יהיה נקש החיפוש במחקר שהם אוהבים לעשות הרבה צ'יפס. ראה עד תהליך הטעינה, מודעות אדסנס (אדסנס פרסום הוא צבע כחול יש עוד קישור), זה פתאום האסימון.

שנית, אחרי המיקום של הפיסקה השלישית. למעשה, אין דרישות ספציפיות על סדר הפסקאות.
 אבל השקפה זו, הוא ממוקד עבור המבקרים, מוקדש לקרוא את התוכן.

עבדתי עבור המבקרים אשר למעשה לקרוא את המאמר, ופתאום אתה להיתפס על ידי ההכרזה של AdSense! לחלופין, אם ההודעה לא הפעם הראשונה, אם הם רציניים לגבי קריאת המאמר, פוסטר של AdSense!

אני בטוח שהוא לא יהיה להתמקד, בשלב זה, לחץ על מודעות אדסנס.

בסופו של תוכן השלישי, אתה צריך משהו שעושה את המבקר מעלה.

אני מתייחס מאמרים קשורים. איך אנחנו יודעים את המיקום של הפרסום מעל, בשני שלבים, כפי שציינתי בנקודה השנייה.

המאמצים שלנו כדי לנסות להפוך את המבקרים לרוח יצא מכלל שליטה (להתמקד רק המאמר), אתה יכול ללכת! מקווה לחזור ולקבל את הפרסום AdSense! hahaha

איך? אני משתמש ידיעה בנושא. אני יכול להשתמש ב קישורים אוטומטיים אחרים התוספת לאחר

הזן קישור לשתף fourth

בשלב זה, הטוב ביותר מסווגים "חצי".
 מה זה אומר? אתם תדעו על ידי קרא עוד

לכן, אם את ההצלחה של המבקרים שלנו 2-אדסנס בחלק השמאלי העליון כדי להרים, ניסינו לתפוס אותם עם כניסתם המתאים, לפתוח את מאמר חדש מקווה לחץ הפעם .. עם זאת, "אם לא אכפת להם לחץ t, אתה צריך לשתף!

זה טוב כי המבקרים אינם לחיצה על אדסנס שלנו ... אבל אם המאמר טוב, אולי המבקר רוצה לחלוק עם החברים שלך. Retweet או פייסבוק. באמצעות הבורסה, אנחנו לא על SEO, אבל לקבל אפקט ויראלי. זה חשוב. ולפעמים, הם התעלמו מאיתנו, כי אנחנו תלויים יותר מדי על SEO.

הערה: אני רק רוצה לשתף את החבר שלי 3K - 5K מבקרים ביום. איפה מבקרים באים? זה בגלל טוויטר!

הפתעה! הופתעתי גם כששמעתי את מנהל כדי לטפל בהם ראה wp.

אין תנועה ממנועי החיפוש מעמד wp-בהוסטל, אבל מגיע מאתר התייחסות. וגם את האתר התייחסות האתר.

היא מתמקדת אך ורק לחילופי מידע טוב בטוויטר. וגם האוהדים הם מבקרים רבים כל כך מגיעים מדי!

לפיכך, התוספת כי הקלות של שיתוף חשוב לי מאוד להסתגל. זה חובה.

הנושאים שלי בנויים לתוך המערכת ההשתתפות כמה סימניות חברתי.

הערה: אל תשתף מתקנים רבים. 3 די. Retweet על טוויטר, פייסבוק ו-Google +.

אבל אם אתה רוצה להוסיף יותר, פשוט להוסיף Digg, Technorati וטעים (עם הנפקה חוזרת תחליף טעים) (את כל שלושת האתרים את התיאוריה של מדריך קידום אתרים Demystified)

לראש "חצי"

לפיכך, המבקרים לא רוצים לחלוק עם חברים, למרות מה שאנחנו צריכים זה ללחוץ על "retweet". אתה רוצה לדעת?

מה אם יש לנו לקרוא והציע לשתף, אבל לא רוצה, מה עושים?

יש לי שתי תשובות:

זה משאיר את המקום הראשון.
 גלול השנייה למצוא משהו לקרוא או לחץ.

אתה לא חושב?

נקודה אחת, לא ציפיתי!

הנקודה השנייה, ברור כי המטרה שלנו היא מבקר חדש ולראות החדש "קשור!

אנו מקווים כי זה לוחץ, ואם הוא או היא לקרוא את המאמר שוב, או ללחוץ על מודעות אדסנס!

בסוף המאמר, אין להגדיר את המודעה של אדסנס שוב. זה יעניק למבקרים בשתי דרכים. לקריאת המאמר, לא מחולק.

זהו זה!

(הגרוע ביותר הוא, כי הבחירות במקום השלישי, את הביצועים של אתר האינטרנט שלנו)

החוט הזה הוא על הניסיון שלי במהלך ההשמה שלי תצפית AdSense וסוג adsense, הייתי במשך 6 חודשים.


הסר את טופס תגובה 5

בבקשה למחוק את הפונקציה להגיב! כי בסוף המאמר היה רועש עם פעילויות ושירותים בקשר לחדשות. אין אפשרות להוסיף יותר רעש עושה, מבקרים לא יכולים לחזור. :-)

lotto wheel

No comments:

Post a Comment