Monday, December 17, 2012

Pay Per Click הצלחה: מודעות PPC כתיבת טיפים


לקבל הרבה כסף עבור כל קליק הוא פקטור של הצעה מוצלחת על מילים וביטויים, כמו גם להגדיר את התקציב הנכון ולראות מה קורה, כך שתוכל להתאים את מסע הפרסום שלך במהירות הבזק. חלק אחר של הצלחה זו הוא לכתוב מודעות באופן קצר וקולע, תמציתי ומתוק שיהיה לעניין לגולשים? שאנחנו מנסים להשיג. בנקודת 5 של מאמר לעיל קשור, דברו על החשיבות של כתיבה טובה לשלם עבור כל קליק על המודעה.

היא גם צריכה להתחיל דברים, עניינם עליהם להיות פתוח למה שאתה מקבל? אנחנו מנסים להשיג בדף לניווט. כי האינטרנט מלא במודעות, אנשים רבים נוטים להיות אדישים אליהם. העיניים שלנו הפכו להיות כל כך טובות בלסרוק במהירות כדי להסיר את כל מה שמזכיר לנו מסע הפרסום.

כיום מפרסמים צריכים לעבוד קשה יותר כדי להשיג את תשומת הלב שלנו. זכור את זה במאמצים שלך בכתיבת מודעות PPC ואתה? אליך להגדיל את הסיכויים שלך כתיבת מודעות שיגרמו לאנשים ללחוץ על מסע הפרסום שלנו.

ישנן דרכים רבות כדי למשוך אנשים, כגון:

כתוב כותרות קליטות
תן משהו הצעה מפתה
התמקד באירועים עכשוויים כדי למשוך תשומת לב
קורא להם קדימה סלבריטי
וכן הלאה?

כותרות קליטות

כותרת קליטה תופסת מישהו? האזהרה ס זה יכול להיות מצחיק, מזעזע, קשה להאמין? בכל מקרה, מתחרה במילים רבות וביטויים אחרים בראש הדף, ואת הזכות יכולה להיות מה גורם לאנשים ללחוץ על המודעה שלך בדפי אופציות אחרות ושלם פרסום חומרים אורגניים אחרים.

שימו לב: הקפד למלא את הכותרת שלו, או את הכסף שהשקעת בפרסומת הזאת!
הצעה מפתה

דרך מצוינת לקבל את תשומת הלב של מישהו? הוא יגרום עבורם להאמין בזה? משהו בשבילם אם הם לוחצים. Freebie, כמה פרטים חשובים שיועילו, ועוד אנשים רוצה לחסוך זמן, לחסוך כסף, ללמוד דברים, לעשות דברים בחינם או למכירה, ועוד

אם המודעה קוראה למשא ומתן או צייד אדם שאתה רוצה להיות בא בתור? דבר הגדול ביותר?, ואז אתה יכול לנהוג קונים מעוניינים לדף הנחיתה שלך שבו יהיה לך סיכוי לפתות אותך לקנות.
להציג

שכר רב לכל מודעות לחצו לערער לחדשות, כי חלק מזה? שנוטה למשוך תשומת לב של אנשים? זה יכול להיות נהדר עבור פרסום במדיה החברתיים כגון פייסבוק.

לדוגמה, אם אתה מוכר מזכרות ספורט באמצע העונה בפלייאוף, אתה יכול להשתמש ביתרון הזה להכרזה על גוגל אדוורדס או בשפת פרסום בפייסבוק. אם יש? זהו אירוע או סיפור שיש אנשים שמדברים גדול, הם יפנו למודעות הקשורות לנושא זה.

הערה: שים לב שאתה תהיה בחלק עליון של מסע הפרסום שלך במקרה זה, כך שאתה לא משלם עבור מודעות שרלוונטיות יותר?.
סלבריטים

אתה חייב להיות זהיר שלא לפתוח במשפט או משהו כזה, אבל יש אנשים שמנצלים את העובדה שאנשים בקהל היעד שלך יכולים להיות אובססיה לסלבריטי. אתה? אתה בטח רואה את דברים כמו:? כפי שהומלץ על ידי ד"ר עוז? או? זה אחד הדברים האהובים של האופרה של? או? קבל שפתיים כמו אנג'לינה?. אם אתה עושה את זה בדרך הנכונה, יכול ליצור עניין מבלי להיות כפוף פעולה משפטית.
אתגר גדול עם Pay Per Click

גוגל משלמת לכל מודעות שהגולשים לחצו לאפשר כמות קטנה של שטח. אתה? יש לי מעט מקום לתפוס מישהו? זהירות, להדק מילות המפתח שלך, ולעשות זאת מבלי להפר את תנאי שימוש. שילוב הנכון של עלייה באיכות של גוגל שלהם. התערובת של רע או נדחית על ידי גוגל או תוכניות פרסום אחרות או אימוץ, אבל לא תעשו הרבה בשבילך.
מגבלת תווי גוגל אדוורדס

הכרזה על אדוורדס הבסיסי של גוגל מאפשרת 25 תווים בכותרת, 35 תווים לשורה השנייה של 35 תווים בשורה השלישית. זה כולל רווחים. כפי שאתה יכול לראות, אתה צריך להיות תמציתי. חושב לפי 25 תווי גטר תשומת הלב והשורה השנייה והשלישי תוכל לשכנע מישהו שאתה לוחץ כדי לגשת לדף שלך. (אתה יכול לעשות 2 קווים ו3 מניות במשפט אחד, אם אתה רוצה). אחרי זה, אנשים יראו את כתובת האתר שלך.

לדוגמה:

לשלם לכל טיפי כתיבת מודעות לחצו

הדרך היחידה להימנע ממגבלות תווים אלה היא שאם אתה עושה רשימה גרפית? טקסט גדול. אלה נוטים להיות יקרים יותר, כמובן.

עצות נוספת:

שאל שאלה בכותרת ולספק מידע שאנשים יכולים לקבל תשובה על ידי לחיצה. מודל נפוץ כולל כותרת, שכנוע קטן וקריאה לפעולה.
השתמש במודעה, המבוססת על ההצעה שאומרת לאנשים מה שאתה מקבל כשאתה מגיע לאתר שלך.
צור דחיפות, כך שאתה תצטרך ללחוץ עכשיו.
קח למשל את ההקשר של מה שאנשים מחפשים המבוסס על מילות המפתח שלך.
לעשות כל מאמץ כדי להבטיח שדף הנחיתה למסלול התנועה שלהם הוא יצירה ומעניין. אנא אל תשכחו להוסיף איזה opt-in לדף הנחיתה שלך, כך שאתה יכול ללכוד מישהו? אישור S כדי לשווק להם בעתיד.
זכור שכל מודעה שאתה חושב שאתה יכול להגדיל את אמינותו של העסק שלך או אם רעה, יכולה להפחית את הסיכויים של מישהו שרוצה לקנות ממך.

No comments:

Post a Comment