Saturday, December 15, 2012

שינויי מדיניות לגבי מודעת אדסנס 300*600


רק בחודש נובמבר 2012 גוגל הציגה סוג חדש של מודעות אדסנס בגודל שלא היה קודם, מודעות אדסנס 300*600. פורמט החדש של מודעות אדסנס שנקרה גם מודעות חצי עמוד, פורמט החדש נועד להיות "במיוחד למותגיים" בגלל גודל מודעות אדסנס שאפשר היה לשים בו.

סוג שכזה של מודעה כנראה היה מאוד פופאלרי בקרב שותפי אדסנס שהירבו להשתמש בו, דבר שגרם לשינוי המדיניות לגבי הצבת פורמט מודעות אדסנס 300*600 באתרים השונים.

מהנדסי גוגל התחילו לשים לב שהרבה מהמשווקים היחלו לשים עד שלוש מודעות בפורמט החדש באתר שלהם, מיכוון שכך זה לא השאיר כלכך הרבה מקום לתוכן באתר.

ולכן השבוע גוגל שיחררה הצהרת מדיניות חדשה לגבי שותפי אדסנס שמשתמשים בסוג זה של מודעות אדסנס, מעכשיו יהיה ניתן להציב רק מודעה אחת בפורמט החדש 300*600, בנוסף למודעה כזאת תוכלו כמו קודם להציב עוד שתי מודעות אדסנס, סה"כ עד שלוש מודעות גוגל אדסנס באתר שלכם.

בוודאי ידוע לכם שאצל גוגל קודם כל התוכן נחשב, ואחת מן הדרישות הראישוניות במערכת המודעות אדסנס הייתה ונשארה שלא להציף את האתר בפרסומות, אם שמתם יותר משלוש מודעות בגדלים אילו אליכם לשנות זאת.

מגוגל מוסרים שעד עשרה לינואר 2013 אליכם לשנות במערכת המודעות אדסנס לרק מודעה אחת של פורמט 300*600.

למרות שהחדשות לא יכולות להיות כלכך טובות עבור רוב הבלוגרים, זה טוב לראות שגוגל לוקחת עמדה ובאה עם אסטרטגיות חדשות כדי לשפר את העסק המקוון עבור המפרסמים והפרסומאים.

No comments:

Post a Comment