Thursday, November 15, 2012

גוגל הודיעה על פורמט מודעות של אדסנס חדש היום: מודעות בגודל של 600 300

גוגל הודיעה על פורמט מודעות של אדסנס חדש היום: מודעות בגודל של 300x600.
לפי האתר הרשמי של אדסנס :"ככל שאנחנו גדלים ותוכן אינטרנט מציג הוא עשיר יותר, בגודל וביכולת של מודעות וימשיכו להתפתח", אומר המהנדס אדסנס עומר גומ'ז, והוא הוסיף כי אחד העיקרי דרישות של בעלי האתרים שלמדעות של אדסנס יהיו גדלים גדולים יותר.

היחידה  יחידת מודעות של אדסנס של 300 × 600 ,של 300 × 600, המכונית לעתים יחידה חצי עמוד מספקת יותר מקום למפרסמים
ככה אמורה להראות מודעת אדסנס 600*300


"היחידה של 300 × 600, המכונית לעתים יחידה חצי עמוד מספקת יותר מקום למפרסמים כדי לקבל המסר שלהם ויכולים לספק למשתמשים עם השתתפות עשירה (מדייה)", הוא הוסיף. "כפי שצוין במסך מקצועי מגמות עתה שוחרר, 600 × 300 באחד מגדלי הצמיחה המהירים ביותר של הופעות ומשקפים מגמה שבה השותפים מציעים פורמטים של מודעות יותר מבחינה ויזואלית מדהימים מועדף על ידי מפרסמים. כי יחידה זו היא חדשה לרשת שלנו, כיום למצוא מספר רב של מודעות טקסט במקומות אלה. לבסוף, אנו נמשיך לבנות מגוון רחב של המלאי ולהציג מודעות טקסט יכול מופיע כדי להשלים אתר זה גם כן. "
תה יכול לשים מודעת אדסנס 300 * 600 והתוכן שלה על ידי הגדלת הגודל של הקופסה או התוכן עשוי גם להיות ממוקמת בסרגל הצדדי של הבלוג שלך. עם זאת, כדאי לזכור לגבי אלגוריתמי פריסה, כדי לוודא שהודעה זו לא צריכה להיות מקומות מתחת לתפקיד ולא צריך להפריע לחווית המשתמש.  בנוסף, אם אתה כבר משתמש בשלוש יחידות מודעות בדף שלך, אתה צריך להחליף עם הודעה חדשה. ההצעה שלי היא לנסות ולהחליף אותו בגודל של יחידת מודעות 300 או 336, אם אתה משתמש בו בסרגל הצידי.  יש כאלו שאומרים ככל שגודל מודעת אדסנס יהיה גדול באתר שלנו כך נרוויח יותר

אני די בטוח שזה סוג של יחידה חדשה בפורמט מודעה שישפיעה מהותית על כל יחידה אם מודעות אדסנס ומקומות אסטרטגיים אחרים עם תוכן מעורב. אתה יכול לשים מודעת אדסנס 300 * 600 והתוכן שלה על ידי הגדלת הגודל של הקופסה או התוכן עשוי גם להיות ממוקמת בסרגל הצדדי של הבלוג שלך. עם זאת, כדאי לזכור לגבי אלגוריתמי פריסה, כדי לוודא שהודעה זו לא צריכה להיות מקומות מתחת לתפקיד ולא צריך להפריע לחווית המשתמש.

בנוסף, אם אתה כבר משתמש בשלוש יחידות מודעות בדף שלך, אתה צריך להחליף עם הודעה חדשה. ההצעה שלי היא לנסות ולהחליף אותו בגודל של יחידת מודעות 300 או 336, אם אתה משתמש בו בסרגל הצידי.

יש כאלו שאומרים ככל שגודל מודעת אדסנס יהיה גדול באתר שלנו כך נרוויח יותר, גודל מודעה הוא כל כך גדול שזה יכול בקלות למשוך את תשומת לבו של מישהו, טוב לפרסום של חלק ממוצרים שהושקו לאחרונה. יצטרך לראות יותר מודעות מודעות טקסט בתיבה זו, האפשרות היא סוף הסוף עם המו"ל. אם יש לך כבר חשבון אדסנס, ייתכן שהתחלת לראות את המודעה כבר בלוח המחוונים שלך, ואם לא, בקרוב תהיה זמין לכולם.

פורמט מודעות של אדסנס חדש יהיה זמין בחשבונות אדסנס בקרוב, אבל את הזמן המדויק לא צוין.

No comments:

Post a Comment