Thursday, September 27, 2012

כיצד מילות מפתח יכולות לעזור לשפר את אתר אדסנס שלכם

למה לבזבז זמן וכסף עם מילות מפתח אדסנס? למה לבזבז ימים או שבועות מחפשים את מילות המפתח הטובות ביותר לשימוש ב-אדסנס לנושא? מהי המשמעות של מילות מפתח ב-אדסנס, אם אתה להרכיב אתר אינפורמטיבי פנטסטי שעונה על הצרכים של המבקרים שלהם? מה שרוב המבקרים באמת צריכים או רוצים?



נכון, אם מבקרים מרוצים יותר עם אתר האינטרנט שלך שיש לך לעשות עבודה טובה, אבל בעולם של אינטרנט שהשלים רק שליש מהמטרות העיקריות שלה. שתי המטרות העיקריות האחרות יכולות להסתיים רק כראוי עם שימוש במילות מפתח.



בניגוד לצורות אחרות של מסירת מידע, כגון ספרים או מגזינים בעת שימוש באינטרנט להעברת מידע, לא רק שאתה כותב לקהל אנושי. הכתיבה שלו יכולה להיות כתובה להפליא, יצירת מופת של גאונות טהורה פיוטית בלתי מוגבלת אך לא תוכל להשפיע עם מנועי החיפוש אם זה לא מותאם כראוי לאינטרנט. משמעות הדבר הוא שסופו של דבר ייכשל באינטרנט ותוכל להרוויח כסף עם גוגל אדסנס.



שימוש במילות מפתח הוא האמצעי העיקרי של סיפוק שני מנועי חיפוש ו-אדסנס. על ידי עושה מחקר אדסנס הטוב (או לשלם עבור שירות מחקר מילות מפתח טוב) יכול להפוך את מילות המפתח הדרושות כדי להכין את התוכן שלהם. נותן את הכלים האידיאליים אתה צריך להיראות על ידי מנועי החיפוש. ללא מילות מפתח מתאימות, אתר האינטרנט שלך יכול בקלות ללכת לאיבוד בWebSphere. מנועי חיפוש אין אמצעים מספיקים כדי לסווג ואינדקס של אתר האינטרנט שלך ולא תוכל להגיע לקהל שהוא נועד.



מילות מפתח אדסנס חייבות לעמוד בבונוס נוסף, הם חייבים גם להיות מסוגלים למשוך מודעות אדסנס באיכות. למרבה המזל, גוגל אדסנס היא תכנית קשר Pay-Per-לחץ. אז בדיוק את המילים המשמשות למנועי חיפוש (SEO) יכולות לשמש גם כדי להתמקד בדפי האתר שלך למודעות אדסנס מסוימות.



עם זאת, מילות מפתח אדסנס צריכות להיחקר ביסודיות במטרה להשיג מידת הפוטנציאל שלהם כדי להרוויח כסף. כלי מילות מפתח, המספקים מידע על העלות הממוצעת לכל קליק על מודעות אדסנס יש להשתמש כדי להיות מסוגל לבחור את מילות המפתח הטובות ביותר לשימוש באתר האינטרנט של אדסנס.



כדי לעשות קצת מחקר מילות מפתח, אתה יכול לתת לאתר שלך את הכלים הדרושים כדי להתחרות ביעילות בשוק התחרותי ביותר עבור אדסנס. זה עוזר מאוד בניסיון לקבל מדורגת במנועי החיפוש ומסייע לך לקבל מודעות אדסנס באיכות.



No comments:

Post a Comment