Wednesday, August 22, 2012

שבעה סיבות מדוע רווחי אדסנס שלך נמוכים

קבל גוגל אדסנס אשרה מכשול עיקרי לחצות את הדשא והמו"לים הוא קשה יותר ויותר לקבל חשבון גוגל אדסנס ואף להקשיח את הקריטריונים שלך. מאושר הוא לא הסוף שלו, להרוויח כסף עם גוגל אדסנס הוא קשה עוד יותר. אנשים רבים חושבים שגוגל אדסנס היא דרך מהירה להרוויח כסף באינטרנט, אבל כשהם מבינים שזה לא מהיר להתעשרות, קדימה ולנסות להונות המערכת. זה מקבל את חשבונך מושעה בזמן קצר מאוד. אם אתה היית עורך לזמן מה והכנסות אדסנס הן עדיין נמוכות, זה אפשרי לעשות את הדברים הלא נכונים. לעבוד בשבעה טיפים הבאים צריך להגדיל את ההכנסות של גוגל אדסנס.

1. הבלוג שלך הוא חדש

הבלוג שלך הוא בקושי חודש ואתה מצפה המחאת גוגל אדסנס גדולה? האם יהיה לי להיות צוחק? בחייך, זה לא עובד ככה. אתה צריך להתמקד בעכשיו הוא לבנות בלוג טוב, ליצור את הפרופיל שלך ובלוגר המקצועי עובדים על האתר שלך. קבלתי השק הראשון שלי אחרי שנה התחלתי לכתוב בלוגים.

2. התנועה היא נמוכה מאוד!

גוגל אדסנס לא עובדת בשבילך, אם כל מה שתקבל הוא כמה מאה דפים נצפים ביום. תן לי לספר לך משהו, אפילו אלף צפיות בעמוד זה לא מספיק. זה לוקח אלף דפים כדי להרוויח כסף עם גוגל אדסנס. זה שונה לבלוגי נישת מייקר מיקוד מילות מפתח משלמים גבוהות אם, אבל אם אתה מתחיל הבלוגר חדש, לשכוח הכנסת גוגל אדסנס לזמן ולהתמקד בהגדלת התנועה שלך. המשוואה היא פשוטה: כמות התנועה היא ביחס ישיר להכנסות של אדסנס שלך

3. המקום שלך הוא לא טוב עבור מודעות אדסנס

המודעות המופיעות בבלוג שלך יש הרבה מה לעשות עם התוכן של האתר שלך. אם הבלוג שלך יש הרבה ספורט, אתה סביר להניח לקבל מודעות הקשורות לספורט באתר שלך ובלוגרים רבים בנישה זו מתלוננת לעתים קרובות CPC הנמוך ביותר. בנוסף, אם יש לך בלוג אישי, סביר מאוד שמקבל הרבה מודעות שאינן רלוונטיות שמופיעות בבלוג שלך. נישות מסוימות הן טובות, אבל בבלוג של CPC (עלות לקליק) מודעות הוא נמוך מדי.

4. מקורות הבעיות במחזור הדם שלך

כאשר רוב התנועה שלך מגיע מהמדיה החברתית, אתרים וביקורים המתייחסים ישירות, סביר מאוד ששיעור קליקים נמוך (לחץ באמצעות דולר). דבר אחד יש אחוז גבוה של תנועה ממנועי חיפוש הוא שזה מאוד טוב לאדסנס. עכשיו מישהו שמחפש בגוגל למשהו יהיה נואש לקבל תשובות לכל המחיר, ואם האדם שרואה את המודעה קשורה לאתר הדומה לשאילתא החיפוש שלו / שלה שלך, קיימת סבירות גבוהה של קליק זו מודעה. העבודה באופטימיזציה של מנועי חיפוש היא מאוד חשובה וצריכה להיות מודע לכך שהתנועה במנוע החיפוש מובילה לשיעור קליקים גבוה.

5. סוגה של מבקרים

כתיבה טובה לחנונים ובלוגרים כמוך, אבל היי, אנשים אלה יכולים לזהות את מודעה כשהם רואים את גוגל. בדיקת ההיסטוריה של חשבון Google שלי, הפעם האחרונה שהלכתי על גוגל מודעה הייתה בשנת 2010! כעת, אם האתר שלך מיועד רק לאנשים כמוני, סביר להניח שיש לי CTR נמוך מאוד. אני לא אומר שאתה לא צריך לכתוב לבלוגרים אחרים והשותפים של אדסנס כמוך, אני רק מנסה לעשות בנקודה הזאת.

שוב, מבקרים חוזרים כבר משמשים לעיצוב אתר ואופן טבעי עיוור למודעות, משתמשים חדשים נוטים יותר לראות את המודעות שלהם. לכן זה הכרחי כדי לקבל תכנים שהם סיכוי טובים ביותר להניב קליקים.

6. המודעות שלך מוצבות באופן שגוי

כיצד למקם את המודעות שלך הם מאוד חשובים וצריך להמשיך ולשנות אותו למה שמתאים לך. בנוסף, צבע נושאים תואמים. זה טוב שיתאים למודל שלך כפי שגוגל המליצה, אבל שוב, לא עובד עם כל הדגמים. משתנה כל הסגנונות ושהעמדה שלהם כדי למצוא את המקום המושלם לשים את המודעות שלך. כהמלצה (אתה לא צריך לקחת), אתה יכול לשים אחד בכותרת, ולאחר מכן תוכן skycrapper אחר בתפריט הצדדי או סיווג.

כפי שאמרתי, זה הוא בגדר המלצה בלבד, ולא צריך לקחת. מה עובד בשבילי לא יכולים לעבוד בשבילך.

7. יותר מדי רשתות פרסום

אני מבין שאתה נואש להרוויח כסף באמצעות הבלוג שלך בכל המחיר ולא לשים את כל הביצים שלך בסל אחד, זה למה אני אוהב את עשר רשתות פרסום בבלוג שלך. זה לא עובד ככה. פחות מודעות, יותר תוכן הוא המפתח, תאמינו לי.

אם אתה עובד על שש נקודות אלה, ההכנסות צפויות לגדול בחודשים הקרובים. היי, אם אתה חושב שאני מפספס משהו, תודיע לי. אנא שתף ​​את השקפותיך בתיבת ההערה.

אלו הן כמה טיפים שעבדו היטב במשך כמה שרוצים לייצר מאה ואפילו אלף באתרים שלהם. זה חשוב, גם אם מוצג מודעות כי זה מתאים לאינטרסים של האנשים שמבקרים אותם. אז מתמקד בנושא מסוים צריך להיות המטרה העיקרית שלך, כי יהיה ממוקד מציג במיוחד על נושא שאנשים יהיו צפייה כבר.

שימו לב גם כי ישנם רבה אחרת אדסנס שיתופו הנושא כמוך. עדיף לחשוב על מה שהופך את מודעה טובה שתהיה קצת שונים ומיוחד יותר מאלה שכבר היה שם. עבור כל קליק שמבקרים עושים דרך נקודה אחת עבור כל קליק שאתה עושה על ידי הפיכת משהו אדסנס שלך ​​שאנשים בהחלט ללחוץ על.

טיפים שניתנו על ידי מי שהגדיל הכנסותיהם הם רק קווים מנחים הם רוצים לחלוק עם אחרים. אם הם עבדו פלאים לחלק איכשהו, אולי זה יכול לעבוד פלאים גם בשבילך. נסה אותם במודעות שלך ולראות את התוצאה זה יביא.

אם אחרים כבר עשו, אין שום דבר רע לנסות בעצמך.


No comments:

Post a Comment