Sunday, August 19, 2012

שלוש סוגי אתרים ליצרת הכנסות אדסנס

שהתחלתי להשתמש בגוגל תקופה שכולל כמה שנים טובות. אני זוכר שבזמן שאני עכשיו נכנסתי כמה פעמים אדסנס במהלך היום כך שאני יכול לבדוק את הנתונים והכנסות שלי. הקפדתי שניסיתי דרכים שונות כדי להגדיל את ההכנסה שלי מאדסנס ולאט, לאט הכנסה מאדסנס גדלה.

בהדרגה, ההכנסה שלי החלה לצמוח. סימן ראשון דולר ליום, אז 10 שניות, ולאחר מכן 100s היומי. יש לי ניסיון עם שיטות רבות ושונות. חלקם עבדו ואחרים לא.

אני רוצה לשתף אתכם במאמר זה הוא אחד משלוש הדרכים כדי לבנות אתר שתקבלנה הכנסות אדסנס. למותר בלעדי, עם זאת, ואולי דגמים אחרים שניתן להשתמש בם.

מודל התוכן במודל זה, אתר נוצר לנישה מסוימת. באופן כללי, תוכל למצוא את מילות מפתח נושאי נישה עם מספר קטן של תוצאות חיפוש, אך מספר גדול של מונחי חיפוש. אז אתה יכול ליצור אתר אינטרנט מ20 עד 50 עמודים הבנויים סביב מילות מפתח אלו. באתר כמו זה, תוכן הוא המלך. מה שאני מתכוון זה שזה מאוד חשוב ליצור תוכן כתוב היטב שאתם מבקרים ירצו לקרוא. כמו כן, ניתן להשתמש בטרום לכתוב את התוכן של אתרי מאמרים גם להיות יעיל, אך לא כמאמרים מקוריים. כל דף הוא בדרך כלל נכתב סביב מילת מפתח ייחודית והאתר כולו הוא מותאם גם למנועי חיפוש.

מודל הדף במודל זה, אתר בנוי המכיל דף אחד בלבד. זה יותר קשה כדי לקבל מבקרים לאתר זה משום שיש פחות תוכן באתר של 10, 100 או 1000 דפים כדי למשוך מנועי חיפוש. ישנן שיטות שונות מאוד המאפשרות לך ליצור תנועה כתנועת PPC והגשת מאמרים לספריות מאמר. ההצלחה של שיטה זו היא בשל העובדה שהטקסט הוא מותאם לביטוי מסוים, ואין קישורים אחרים למבקרים לעקוב אחרים מאשר המודעות בדף זה.

דגם משחק מודל זה דיווח לשימוש בהצלחה על ידי יותר אנשים. הרעיון הוא שאתה בונה אתר שמושך אליו מבקרים ולייצר הכנסת אדסנס. ואז להגדיל את האתר, על ידי יצירת אתר דומה שמאוחר יותר יהיה להכפיל את הכנסות אדסנס שלך. אם תמשיך לבנות אתרים יותר עבור רווחי אדסנס שלך ​​ללכת שוב ושוב.

אם אתם מתכננים להשתמש במודל זה, חשוב תמיד לפעול על פי התנאים של גוגל אדסנס. לדוגמה, נסה להשתמש בתוכן המקורי, כדי שמנועי חיפוש יהיה מדד האתר שלך כתוכן כפול. אם בכוונתך להשתמש בכלים באתר כמו שלנו גנרטורים בטוחים שזה עובד באתר על מנת להבטיח כי האתר נעים לעינו של המבקר.

עדיף להשתמש לא רק באחת מהשיטות הנ"ל, אבל שילוב של כל שלוש. זה יבטיח כי לפחות אחד מהם תהיה הצלחה גדולה. הכל תלוי באדם שיעבוד בשבילך. מה שחשוב, עם זאת, הוא שאתה מכוון את האתרים שלהם סביב את מילות המפתח הנכונות.


No comments:

Post a Comment