Tuesday, August 14, 2012

איך לגרום לגוגל אדסנס לסקור את אתרך

אין מספיק תכנים


הבעיה הראשונה שבה כמעט כל אחד עובר מדי תוכן. היו גומי התקבלה עם מספר מרכזים מעט, אבל זה נדיר. בדרך כלל זה לוקח כ -10 מרכזים. עברתי בנושא תוכן מספיק עם 11. אם אתה 15 ומעלה אתה עדיין מקבל את התוכן אלקטרוני מספיק, אם הספר שלהם הם קצרים מאוד (למשל 50 מילים) או שיש בעיה אחרת, כי יהיה ליצור קשר עם גוגל. אתה יכול לשאול שאלות על הלוח את המסר שלהם יכול לשלוח הודעה ל-Google כדי לבדוק את מצב הבקשה שלך.

כמה זמן לוקח ל-Google כדי לראות את התוכן שלי?


אם הכל ילך כשורה, אני חושב שזה צריך לקחת כ 1-5 ימים. יש אנשים אושרו לאחר יום 1. אבל דבר אחד שאתה צריך לעשות לפני גוגל יבחן לא רק אל תגיד Google, אך לאפשר את דעתך לחכות במתח עד שאתה עושה משהו. נאמר באחד שלו הודעות דואר אלקטרוני שאתה צריך להעתיק ולהדביק את קוד ה-HTML באתר שלך. זה אינו חל על קונדומים אותנו, אם רק לתצוגה על האינטרנט. לא חל, כי אנחנו לא אתרי אינטרנט משלו, עשינו את האתר ואת דפי האינטרנט בעלי הקוד כבר במקום. זו כנראה הסיבה שיש לנו מודעות באתרים שלנו לפני שהם אפילו להגיש בקשה Adsense. חל רק על אנשים שעושים באתר שלהם, כתב קוד מחשב משלו (בדרך כלל בלוגים). אז אם אתה רק להשתמש ב-AdSense עבור דפי אינטרנט, אתה צריך לקחת את הזמן כדי לבדוק את החשבון שלך. אם זה לוקח יותר מחמישה ימים, הייתי מתחיל להסתכל סביב ולראות אם יש משהו שאתה צריך לעשות. חיכיתי תשעה ימים לפני, וכאשר אני לפתור את הבעיה שלי, אושר למחרת. אל תחמיצו כמה ימים כמוני. לנסות לגרום לזה לקרות בקרוב, כך שתוכל להיות מאושר ולהתחיל להרוויח כסף.

למה גוגל לא בודק את החשבון שלי?


אחת הבעיות שיש לך זה לא מה התוכן שלך. בבקשתה של AdSense אם אני רוצה לפרסם מודעה webpages.com, אין לגוגל אפשרות לדעת מה הם מתקני שלך. אני לא יודע אם בעיה זו ניתן למנוע על ידי לשים את שם הדומיין במקום. כך, למשל, שם הדומיין שלי example.webpages.com אתרים. אז אם אתה פשוט לשים HubPages, ייתכן שיהיה עליך לקשר את חשבונך.

כיצד לקשר את החשבון שלך:

1. החשבון שלי ולחץ על מתכונים.

2. לחץ על קביעת תצורה לצד שבו הוא אמר כי גוגל אדסנס.

3. לענות בחיוב על השאלה, "האם יש לך חשבון AdSense של גוגל?"

4. למלא את תיבות עם אותו מידע שהוא נתן ל-Google AdSense, ולחץ על "לקשר את החשבונות שלי."

זה מה שאני צריך לתקן Google שלי.

אם זה נכשל, נסה לאפשר דפי אינטרנט כדי לגשת לחשבון Google Adsense שלהם. כיצד להפעיל דפי אינטרנט לחשבון ה-AdSense שלך:

1. השאירו הודעה AdSense שלך.

2. פתחו את הגדרות חשבון בצד שמאל.

3. גלול למטה כדי לקבל גישה צד שלישי למטה ולחץ על "לראות את הגישה של אחרים."

4. אם האתר עדיין לא מופעלת, לחץ לאפשר גישה.

אם כל זה לא עבד, חשבונותיהם מקושרים ואפשרה, נסו לפרסם תוכן חדש בדפי אינטרנט. אתה יכול אפילו לשאול שאלה. אני אומר את זה כי כאשר ניסיתי לברר, שאלתי על HubPages. כאשר היא אושרה בסופו של דבר, אישור דואר אלקטרוני אמר

"יישום Google AdSense שלך ​​אושר.


אחר כך הם אמרו לשים מודעות על השאלה שלי, שאלתי, במקום האתרים שלי. זה יכול להיות בגלל שלחתי שאלה לאחר הברית הביא את החשבון שלי, בעוד בתי ספר אשר פורסם לפני. אז אם משהו לא עובד, נסה לגשת לתוכן קצת יותר לאחר שניסה כל דבר אחר. ואתה יכול ללחוץ על הלוח את ההודעה והדרכה הקישור במרכז העליון, אם אתה זקוק לעזרה, אבל אל תצפו הרבה לעזור.


אם הבקשה לא אושרה


אם אושרה, לפחות אתה יודע שהם בחינת תוכנם. רק לפתור את כל הבעיות שאתה אומר, ולהתחיל

 מחדש. מרכז זה לא זה, אבל יש מקומות רבים אחרים המציינות כיצד לקבל אישור לאחר נדחתה

No comments:

Post a Comment