Saturday, August 11, 2012

להגדיל את רווחי AdSense שלך: שלוש עובדות הנסתרות של גוגל לא יכול להגיד!


ובכן, למרות מעט את המיקום של הדליפה כפי שהם יודעים כבר דיווח מרחיק ראות, ניתוח ומחקר. עם זאת, מבקרים רבים כל הזמן שואלים בלוגרים לחפור עמוק יותר AdSense כדי לשפר את הביצועים וחושף את הסוד החבוי להגדיל את רווחי AdSense. כנות מעולם לא היה מאוהב הבלוגים שאני כותב על עמדות כאלה, אבל האינטראקציה האחרונה שאחד ההנהלה הבכירה צוות AdSense עודד אותי לחלוק את הסודות של ההכנסה שלך.

במקום דיחוי נוסף, הנה הדף 5 סודות שיכולים לעזור לשפר את רווחי AdSense שלך ​​ב -10 קפלים, אבל אנחנו לא מדברים על זה:

אדסנס רווח לקליק: מגדיל את מספר

אולי שמעתם פעמים רבות בעבר, אבל העובדה המעניינת ביותר עדיין לא ידוע. עלות לקליק של מודעות AdSense שלך ​​משחק הכי חשוב - כדי להציג מודעות AdSense בדף הבית של האתר. במילים אחרות, מודעות AdSense מראש כי ההאשמות במקום נותן את העלות המקסימלית לקליק (CPC) של ההכנסות מ-AdSense.

כלומר, זה מבוסס על ההנחה שאתה משתמש בשלושה סוגים של אבני המודעות של Google AdSense באתר האינטרנט שלהם - 60 x 768 פיקסלים, 300 x 250 פיקסלים ו 600 x 160 px. ברגע שהמשתמש ניגש לכל דף באתר שלך, גוגל שולחת את הפרסומת לקליק ביותר באזור 1 של האתר שלך שנטען תחילה. משמעות הדבר היא שאם 768 x 60 פיקסלים בגודל של המודעה היא הודעה 1 אתה מקבל את המסך הראשון, אז זו תהיה הודעה שהוא יהיה העלות המקסימלית לקליק משני שלהם מודעות אחרות בדף.

אדסנס הרווחים: ניטור ביצועים שק"ל

יש מאות בלוגים, כי הביקוש דרכים ישירות לשפר את שיעור הקליקים כמו CTR גבוה יותר, גבוה יותר ברווחים. זה בעקיפין עולה כי התנועה היומית ממלא תפקיד חשוב בהכנסות AdSense שלך. עם זאת, זה נכון רק במידה מסוימת.

בהחלט, אין הנחיות מחייבות עבור הקלטה של ​​תעבורה גבוהה. למעשה, אתה תמיד יכול לשפר את הרווחים שלך עם תנועה קטנה, אבל CTR גבוה יותר - עם שילוב של הוראות הקודמים של עלות לקליק. אתה חייב למצוא דרך להשיג CTR יותר טוב (לחץ באמצעות שיעור) וכל דבר בין 2% - 5% מסומן ביצועים מצוינים.

אז אם אתה רוצה לשפר את רווחי AdSense שלך, אתה צריך להפוך את הדף הראשון שלך ב-AdSense מודעות במקום שבו אירעה חשיפה מוקד מקסימלית. בדרך זו, יהיה לך יותר קליקים על מודעות בתשלום יותר, וכתוצאה מכך רווחים גבוהים יותר.

לדעתי האישית, ידית של מודעות אדסנס צריך להיות ממוקם רק מירב תשומת הלב של המבקרים בתחילת התוכן שלך הודעה / מאמר.

הרווחים של AdSense: אורחים שוק ייחודיות שלא לחזור מבקרים

אולי נראה קטן, אבל השכר הוא נכון, אבל גוגל גם הכריזה באופן רשמי. האלגוריתמים של התצוגה ב-Google AdSense, המבקרים חשובים יותר מבקרים חוזרים או ביקורים. לכן, גם אם יש לך אתר עם תעבורה קטנה, אבל מבקרים ייחודיים יותר היא סימן טוב. אתה יכול לעקוב אחר מספר ואחוז מבקרים ייחודיים על ידי שילוב של ניתוח כל יישום חינם מ-Google Analytics ועוד Piwik

אתה יכול למצוא מאות קישורים ומסרים אחרים, כי הם על אותו נושא בסגנון משלו, אבל כמעט זהה לסוג טיפים כלליים, עצות והנחיות שאומרים שהם יעילים מאוד בשיפור הכנסות AdSense. עם זאת, 3 טיפים שהוזכרו בפוסט הזה, יחד עם קווים מנחים אחרים של AdSense - יעזור לכם להגדיל את הכנסות AdSense שלך ​​לפחות 40% - 50%.


No comments:

Post a Comment