Wednesday, August 8, 2012

עשרת מסע פרסום adwords גרועים

ב תחרותי ב-Google AdWords לשלם עבור כל קליק (PPC) במנועי חיפוש, כעת חשוב יותר מאי פעם על מנת להבטיח כי קמפיינים PPC שלך מותאמים את מלוא הפוטנציאל שלהם. כולנו רוצים לקבל את ההחזר המרבי על ההשקעה (ROI) עבור מילות מפתח או ביטויים הרלוונטיים ביותר לעסק שלנו, נוטים יותר להציע לאתרים שלנו עם תנועה מכוונת.

עם מחירי עלות לקליק (CPC) זמינים דרך מנועי החיפוש השונים ה PPC תמיד הולכים וגדלים, זה חיוני כדי למנוע טעויות כי יהיה ללא ספק לגרום שהתפקוד שלהן קמפיינים PPC. טעויות כדאי להימנע:

1. יצירת רשימה ארוכה של מילות מפתח אבודים

בפעם הראשונה שאתה עומד ליצור מסע פרסום AdWords שלך, חשוב לא ללכת "המילה משוגע" - לעמוד בפיתוי ליצור רשימות ארוכות של מילות מפתח לא רלוונטיות ו גנריות. לדוגמה, אם אתה מנהל סוכנות רכב, אז זה לא יהיה לטובתך כדי למצוא את המילה "משאית". עלות לקליק (CPC) עבור מילת מפתח גנרית יהיה גבוה מאוד בהשוואה מילת מפתח תיאורי יותר רלוונטי, כמו "מוניות זכיין 52889 המורחבת."

באופן דומה, עיצוב מחדש "אור הזנב מכסה" ההמרה לא מתרחשת אם הם נערכים בקפדנות מכירות הרכב בלבד. הביטוי עשוי להביא מבקרים לאתר שלך, אבל אם הם מוצאים את מה שהם רוצים כשהם מגיעים לשם, לכו מהר ככל שהם הגיעו.

חשוב לזהות את הנישה הספציפית שלך, ולמכור ישירות משתמשים שרוצים המוצרים והשירותים שאתה מציע. אל תשלה את עצמך לחשוב כי יותר הוא טוב יותר. עם AdWords, זה לא נכון.
2. לא לזהות את ההיבטים הייחודיים של המוצר או השירות שלך

לפני יישום מסע פרסום AdWords שלך, עליך להבין בדיוק מה שעושה הארגון שלך לבלוט בתחרות. על ידי זיהוי המוצרים הייחודיים, את השירותים או הצעות, תוכלו לראות בבירור איך ניתן להתעלות מעל המתחרים שלהם ואזור של מילות מפתח או ביטויים ייחודיים לעסק שלך.

אני ממליץ לך לבצע ניתוח של המתחרים שלך. תסתכל ותראה מה הם עושים, וכי הביטויים בהם הם משתמשים. לאחר ביצוע ניתוח תחרותי, ולהבין מה הופך את המוצרים או השירותים הייחודי תוכלו למצוא אסטרטגיה להפוך את המתחרים שלך.
3. בהעדר מילות מפתח בעותק המודעה שלך

בעת יצירת עותק מודעה תיאורי שלך קיים הכרח כי אתה מצליח להכניס את מילות המפתח בכותרת שלך ואת התיאור, תוך שמירה על איזון עדין בין בהירות הרלוונטיות. טקסט המודעה צריך להיות מותאם כך צריך לקרוא, להבין בדיוק למה לצפות בעת לחיצה על המודעה שלך.
4. רק משתמשים ישירות לדף הבית שלך

בעלי האתר לוקח קצת זמן להחליט איזה כתובת אתר היעד צריך להיות מיושם בכל פעם. במקום זאת, הם עושים את כל המודעות במסע פרסום בדף הבית, ואז מתפלאים למה הם המרות הגונים.

אם אתה כבר ביליתי זמן להרכיב רשימה של מילות מפתח רלוונטיות המתארות את ההיבטים הייחודיים של הצעתה, למה לשלוח את כולם דף הבית שלך, בתקווה שהם יהיו לגלוש באתר כדי למצוא את מה שאתה מחפש?

למה לא לשלוח אותם ישירות לדף המכיל בדיוק את מה שתואר להם בטקסט המודעה? נחזור לדוגמה שלנו, אם, כבעלים של סוכנות, אשר יצר מודעה שהכילה את המילה "מוניות זכיין 52889 מורחב", אשר ישלח ליינק יהיה יותר סיכויי? במקום לשלוח ל-www.auto המגיע מאתר-dealership.com, אתה שולח אותם ישירות לעמוד באתרך שמתאים למושג מוניות זכיין ,רצוי שהשם מוניות זכיין יהיה גם בתובת האתר, כמובן!
5. יצירת קבוצות המודעות

אם המודעות מילות מפתח היעד הקשורות מערכת משותפת של מודעות AdWords, אתה בונה רמה גבוהה של שליטה על מסעות הפרסום שלהם.

תן את התמונה אתה בעל חנות לציוד ספורט. אתה יכול להתחיל על ידי קיבוץ כל מודעות ממוקדות שהיה רולר הוקי בקבוצת מודעות אחת. לאחר מכן ליצור עוד קבוצת המודעות המכילה את מודעות מקלות הוקי, מודעות תוכן אחרים ספציפיים עבור כפפות הוקי וכו '.

ארגון של מבנה הקבוצה שלו בדרך זו מעניקה לך את היכולת ליצור דוחות לעומק על כל קבוצת מודעות, וכדי לבצע שינויים אמיתיים שיש להם השפעה משמעותית על ביצועי המודעות לאורך זמן.
6. השימוש קמפיינים בודדים

פעם אחת ממודעות AdWords שלך מיון לקבוצות מודעות לזהות בקלות, אתם יכולים לדלג לשלב הבא: יצירת מסעות פרסום.

בדוגמה שלעיל, יצרנו קבוצות מודעות המכילות מוצרים שונים הקשורים הודעות: הוקי גלגיליות, מקלות, כפפות וכו '. עכשיו זה הזמן ליצור מיכל שנקרא "נבחרת ההוקי" להחזיק את כל קבוצות המודעות במסע הפרסום. לאחר מכן ניתן לחזור על תהליך יצירת קבוצות מודעות לטניס - קבוצה אחת של נעליים אחד לכל מחבטי, וכן הלאה - ושחרר את כל הקבוצות בקמפיין שנקרא צוות טניס ". "

לאחר קמפיינים מאורגנים היטב הוא המפתח כדי לקבוע אילו פרסומות יוצרים המרות אופטימליות. האם לא פשוט לשים את כל המודעות שלך במסע - מחולק מסעות פרסום נפרדים כדי לעקוב אחר ולשנות לוחות קל.
7. רק התאמה רחבה

אלא אם כן אתה נהנה ביטוי באפשרויות ההתאמה, כי הצעות של AdWords, רוב הסיכויים שאתה מפספסות את לקוחות פוטנציאליים ויצירת לקליק גבוהה יותר בעצמך.

כפי שהשם מרמז, המפלגות הגדולות הן בדרך כלל מדויקות פחות התאמות מדויקות וגזר. התאמה רחבה היא אפשרות ברירת המחדל שבה יופיעו המודעות שלהם עבור התאמות מורחבות כגון צורת רבים או וריאציות של מילות מפתח רלוונטיות.

כאשר אתה משתמש בביטוי המדויק, המודעה שלך תוצג לתקופה של המחקר שנבחרה על מנת שתציין ולפעמים לתקופות אחרות. התאמה מדויקת היא ללא ספק האפשרות הטובה ביותר להשתמש בכיוון, אסור לנו להזניח את זה! המודעה שלך תוצג מילת המפתח המדויקת שהזנת. המילה אפשרות שלילית היא גם כלי רב - המאפשרת לך לציין את מילות המפתח שאתה לא רוצה להציג את המודעה. הנה דוגמה קטנה על איך אלה אפשרויות מיקוד:

הסכמה רחבה: אפשרות ברירת המחדל: יישומון כחול
התאמה לביטוי: להקיף את מילת המפתח במרכאות: "יישומון כחול"
התאמה מדויקת: להקיף את מילת המפתח בסוגריים מרובעים: [כחול יישומון]
התאמה שלילית: הנח דמות שלילית לפני מילת המפתח: יישומון כחול

לקחת את הזמן כדי לבחון את התאמת טכניקות שונות, ולשנות את הבחירות שלך כדי לשפר את ההמרות. התאמה רחבה לא בהכרח הטוב ביותר - או רק -!
8. אי לייעל את הצגת מודעות עבור המודעות שלך

כשאתה לנצל את שירות אדוורדס לשרת, תבטיח את המודעות הפופולריות ביותר מוצגות לעתים קרובות יותר.

פלטפורמת AdWords ייתן משקל רב יותר מודעות בעלות שיעור הקליקים (CTR), ולהציג אותן לעתים קרובות יותר מאשר מודעות נמוכה (שיעור קליקים) בקבוצת מודעות.
9. זאת, בשל ניטור

כדי לקבל מושג על ביצועי מסע הפרסום AdWords שלך, אתה אמור להיות מסוגל לזהות אילו מילות מפתח עובדים ואילו לא. Google AdWords מספקת מגוון רחב של כלי ניטור שימושיים. גוגל שילבה גם את ממשק AdWords Google Analytics - בד נפלא ניתוח כלי המספק מידע מפורט על כל ההיבטים של ביצועי מסע הפרסום שלך.

אני לא יכול להדגיש מספיק את החשיבות של יצירת מטרות מסע הפרסום שלך ב-AdWords, ולאחר מכן להשוות את הביצועים בפועל נגד מטרות אלה, כך שאתה יכול למדוד את ההצלחה שלך.
10. הזנת רשת הצעות תוכן, ללא שינוי

פלטפורמת נתן המפרסמים ב-AdWords את היכולת לקבוע מחירים שונים עבור רשת התוכן עבור רשת המחקר.

אם זה לא מוגדר הצעות שונות ברשת התוכן עבור מילות המפתח שלך, אתה תשלם יותר ממה שהם צריכים להיות עבור כל קליק. מחירים נמוכים יותר עבור מילות מפתח מסוימות, תוכלו להבחין כי מספר הקליקים שתקבל יהיה אותו דבר כמו ההצעה הגבוהה ביותר.
מסקנה

מטרת מאמר זה היא לחנך את המפרסמים ב-AdWords על טעויות נפוצות שאתה יכול לעשות עם רשת זו, ולמנוע תסכולים שעלולים לצוץ בעת ניהול קמפיינים ב-Google AdWords.

הנקודות לעיל כבר נאספו מטעויות נתקלתי שוב ושוב. אני מקווה טיפים אלו יעזרו לך ליצור קמפיין שיווקי שתגרור עלייה דרמטית את הרווחים של העסק שלך.

No comments:

Post a Comment