Monday, July 23, 2012

איך לתת גישה לחשבון אדסנס שלך לאחרים

חיבור כל השותפים לחשבון אדסנס אחד

איך להזמין שותפים לחשבון אדסנס שלך


כמה מכם יש בלוגים במחשב או עם שניים או יותר חברים שמנהלים ביחד את בלוג? אדסנס שיתוף באותו חשבון כדי לעשות כסף באמצעות הבלוג שלך ולהשתמש מזהה ייחודי אדסנס התחברות מופיע בסטטיסטיקה. והנה החדשות הטובות עבור כל המשתמשים מסוגו לשיתוף חשבון אדסנס שלך ??עם אף אחד. צוות של אדסנס הוסיף מספר אפשרויות עבור משתמשים, כך שתוכל להוסיף משתמשים אחרים כדי שיוכלו לגשת לחשבון ה-אדסנס שלך.
יש מספר משתמשים ב-אדסנס:

תכונה חדשה זו מאפשרת למשתמשים להוסיף אדסנס היא לא במקום לנהל את חשבון אדסנס שלך. בשלב זה, רק שתי רמות של הרשאה למשתמש ניתן לקבל: מנהלים ומשתמשים רגילים.

אם אתה משתמש חדש לניהול / גישה לחשבון אדסנס שלך, כמו זכויות של מנהל מערכת, אשר מהפעולות הבאות:
• ניתן לערוך, לנהל את החלק של הצעת החוק.
• ניתן להוסיף או למחוק משתמשים
• אתה גם יכול לראות את רשימת המשתמשים שיש להם גישה אל חשבון אדסנס שלך

משתמשים רגילים ב-אדסנס לא יכולים לראות, את רשימת המשתמשים שיש להם גישה אל חשבון אדסנס שלך ??לא ניתן להוסיף או להסיר כל משתמש. אפשרות זו שימושית אם אתה רוצה לתת גישה לחשבון אדסנס עבור מישהו עם הרשאות מוגבלות.

עם זאת, ישנן מגבלות רבות על משתמש זה מספר רב של חשבונות אדסנס:
• משתמש בעל חשבון אדסנס הקיים יכול
• המשתמש שבקשתו ניתן לסרב אדסנס מוקדם
• אם אתה טוען משתמש ב-Google Apps אמור להיות מופעל באמצעות לוח הבקרה אדסנס
אחרים מזמינים להשתמש בחשבון אדסנס שלך:

כאן אני אחלוק הקדמה קצרה, אתה יכול להשתמש בו כדי להזמין אחרים עלמנת להשתמש בחשבון אדסנס שלך. היכנס לחשבון אדסנס שלך, לחץ על הגדרות חשבון בסרגל הצידי השמאלי. גלול למטה יש אפשרות "כניסה למשתמשים גישה (ביתא)" את כתובת הדואר האלקטרוני של המשתמש ניתן להוסיף ולשלוח לכם הזמנה. אורח יש 30 יום כדי לקבל את ההזמנה ואת ההזמנה פג.
אם אתה מנסה לטעון דחה חשבון משתמש או חשבון אדסנס, אתה מקבל הודעה "כתובת הדואר האלקטרוני של חשבון אדסנס משמש." ברגע שהמשתמש מתבקש לתת לך זכויות מנהל לצרכן ידי מנהל את התיבה.

ובכן, זוהי תכונה שימושית מאוד, אבל אני מציע לך להשתמש בו בזהירות ורק להזמין אנשים שאתה נותן בהם אמון. אדסנס צוות גם הודעת דואר אלקטרוני כאשר משתמש חדש לחשבון שלך או כל רמת באבולוציה של גישת משתמשים יתווספו. זה מאוד שימושי כדי להבטיח את שלומם של חשבון אדסנס.
עוד שימוש נהדר של פונקציה זו היא על ידי כניסה למערכת אדסנס דואר אלקטרוני. אם אתה מחפש דרך לשנות את הדואר האלקטרוני אדסנס התחברות חיפשו, אתה יכול פשוט לעשות את זה. בצע את ההוראות פשוטות:
• שלח הזמנה להשתמש מזהה דואר אלקטרוני לחבר
• תן למנהלים על זכויותיהם של ID אלקטרוני קורא
• לקבל את ההזמנה ואת כניסת אורחים עם תעודת זהות
• מוציאים את הישן דואר אלקטרוני מ-אדסנס, ועכשיו ניתן להשתמש הכניסה החדשים שלך


קרא עוד :

No comments:

Post a Comment