Saturday, July 21, 2012

איך שינוי פשוט יכול להכפיל הכנסות מאדסנס

אם לעשות קצת כסף, כמו הכנסות אדסנס של גוגל באתר האינטרנט או בבלוג שלך, עליך להיות מודע לכך להרוויח כסף עם גוגל אדסנס היא לא כל כך פשוט. במאמר זה, אני לא נדון כיצד לייצר הכנסה באמצעות מודעות גוגל אדסנס באתר שלך, אבל זה בהחלט להפתיע אותך על ידי הצגת כמה שינויים פשוטים, פשוטו כמשמעו, הכפיל את מיקום המודעה, המיקום, הגודל והצבע יכול להיות שלך אדסנס הכנסה.


כמה אדסנס טיפים

שלוש נקודות חשובות אודות הצבת מודעות אדסנס.

פחות זה יותר:

נמצא כי ההודעה הראשונה הוא מנהל הבנייה הוא יותר לקליק (עלות לקליק) יש. לדוגמה, אם כל שלוש יחידות תצוגה (המרבי המותר על ידי גוגל), מה לחץ על אפשרויות נוספות למבקרים השימוש התצוגה, ואם רק יחידת מודעה אחת חשובה יותר מאשר רק 4 נקודות יש סיכוי גבוה יותר לשלם בכל פעם שמישהו לוחץ על המבקרים שלך.

עבור הביצועים הטובים ביותר, גודל:

כמו כן הוכח, וכן אמר כי גוש ההודעה מלבני גדול של גוגל הוא המכשיר הטוב ביותר אי פעם הביצועים של הצג, כך שזה תמיד הכי טוב ללכת עם מנעולים פחות מקום נהדר להשתמש במספר גדול של קטן יחידת המודעה.

אתה באמת צריך לדעת איפה לומר על המכשיר:

אם מסתכלים על הסטטיסטיקה של אתרך, כמו דו"ח של Google Analytics, תוכל להקפיץ שיעור, מה מספר המבקרים כי דפי האתר שלך לפני קריאת מספיק, או גלול למטה את הדף שלך בתחום התוכן על גבי מסך התצוגה. לכן, אם אתה שם את המודעות שלך מתחת לקפל (אזור באתר האינטרנט שלך במסך מחשב רגיל, מבלי להיות מוצג לגלול למטה), אתה מאבד את תנועת המשתמשים אל המודעות שלך לעזוב בלי לראות. ואם אתה מגדיר את התצוגה בחלק העליון, יש סיכוי כי יחידת המודעה שלך כדי להשאיר אפשרות טובה יותר עבור המבקרים באתר האינטרנט שלך על החיפוש יכולים לספק תוכן טוב יותר.

No comments:

Post a Comment