Monday, July 9, 2012

היתרונות והחסרונות בעבודה עם אדסנס

אם יש לך אתר אינטרנט ותוכנית לשוק הוא אחד הדברים שחשבתי על גוגל אדסנס כדלקמן להרוויח כסף. גוגל אדסנס יש יתרונות וחסרונות בכל הנוגע לעשיית כסף.

יש היתרונות והחסרונות של סוג זה של הפרסום אדסנס ו-Internet באופן כללי. אדסנס גרמה סערה כאשר הופיע באינטרנט, אבל יש כמה פערים אדסנס ל כמו נראה שיש חלופות.

מנהל האתר מוצאים יתרונות רבים של אדסנס, שניתן להשתמש בהם מורכב. גוגל אדסנס הוא כלי נהדר להפיק רווחים התנועה באתר שלהם. אדסנס יכולה להיות רווחית מאוד עבורם, או לפחות עזרה בכסף לכיסוי הוצאות עבור האתר.

בדרך זו, את כל השאלות שלו על מציאת כסף עבור האתר, את הדרך, כך שהם יכולים להתרכז ביצירת ושיפור אתרי האינטרנט שלהם. חשוב מכך, הם יכולים להשתמש כדי ליצור תוכן איכותי עשיר מילות מפתח להתמקד להביא יותר מבקרים לאתר האינטרנט שלך.

יתרון נוסף של אדסנס כי וישימה מאוד מבחינת המיקום, הגודל, וצבע זה מקל היא להתנסות. עיצוב זה מאפשר התאמת משולבים היטב לתוך אתר האינטרנט.

אדסנס היא דרך מצוינת להפיק רווחים האתר שלך, יותר היום הפך להיות עסק עצמאי. ישנם בעלי אתרים רבים המשתכרים פרנסה אדסנס שלהם. מה שהם עושים הוא ליצור אתר עם תוכן איכותי המתעדכן כל הזמן מודעות אדסנס להציב עליהם. כדי להפיק רווחים את התנועה לאתר האינטרנט שלך כדי להפיק רווחים, וכאשר משתמשים לוחצים על מודעות אדסנס. מנהלי אתרים יכולים להציב מודעות אדסנס בכל דף של אתרי האינטרנט שלהם דרך חשבון אחד. זהו עוד יתרון כי אין צורך לפתוח חשבון אדסנס עבור כל אתר שבבעלותם.

בין היתרונות הרבים גוגל אדסנס היא גם ראוי לציין כי יש לו כמה חסרונות מדי.

היא קרובה לחשבון גוגל שלך. זה עניין אפשרי לחלוטין "הונאות קליקים" לכאורה. הונאת קליקים היא כאשר אתה לוחץ על מודעות באתר שלהם. אבל זה גם מאוד לא נעים על הונאה קליק. אין צורך לבצע קליקים על מודעות שווא. זה יכול להיות תחרות לתחרות מצד מפרסמים מודעות אשר נראות AR באתר האינטרנט שלה. הם עושים זאת כדי עלות של שיווק כדי לחסל תחרות.

החיסרון השני הוא שהכסף אדסנס אתה עושה עם זה לא תמיד קבוע. כל שינוי שאתה יכול להיות בעל השפעה דרמטית אל אתר האינטרנט שלך על רווחיהם. על מנת להגדיל את הרווחים שלהם גבוה אפילו, אתה צריך את האתר שלך לדירוג גבוה במנועי החיפוש בכל עת. זה יגרום לאתר שלכם את התוצאות הטובות ביותר כאשר מישהו מחפש מילות מפתח בתוכן האתר שלך. הם יכולים לקבל מבקרים רבים לאתר שלך, כלומר הכנסות אדסנס יותר עבורך.

חיסרון נוסף של אדסנס היא כי אתה תמיד צריך להיות מסוגל לעשות כסף עם אדסנס, אתה צריך לייצר תוכן חדש וייחודי עבור אתר האינטרנט שלך על בסיס קבוע. ניתן לעשות זאת על ידי מחקר בנושא שלך והכתיבה איכות תוכן ייחודי, או אולי יש כמה מנהלי אתרים, תעסוקה ואיכות הכתיבה תוכן חופשי יכול לעשות בשבילך ..,שלא נדבר על חסימת חשבונך עלידי גוגל בלי הודעה מוקדמת וקבלת באן לכל החיים.

אלו הם היתרונות והחסרונות של אדסנס. האם אתה שם מודעות אדסנס על אתר האינטרנט שלך הוא שלך.

קרא עוד :

No comments:

Post a Comment