Monday, January 30, 2012

ליצור הכנסה פסיבית עם אדסנס זה לא כלכך קשה לביצוע

אני בטוח שאתה מבין כי יש תוכניות שונות להכנסה פסיבית באינטרנט זה יכול להראות לך איך לעשות כסף באינטרנט, אבל הם יכולים גם להרוויח כסף על ידי הדיבקות ליסודות. למותר לציין, סביר להניח שיש לך תוכניות באינטרנט מהידע שראינו המוצעים לכם כאן. השיטה שאנו מדברים, הוא לנצל את גוגל אדסנס להרוויח הכנסה, וזאת דרך הרבה יותר חזקה ממה שאנשים רבים חושבים. שמור את הכסף ב-YouTube, כמו שאני לוקח את היד שלך ולהדריך אותך כדי שתוכל לעשות ככל שתרצה , ישנם מיליוני אנשים כי הדרך לעשות כסף ב-eBay כל יום החשיבה.

כדי להתחיל ברגל ימין הוא מאוד חשוב כי אתה מתחיל האינטרנט שלך ושם תחום. הדבר הבא שאתה רוצה לעשות הוא למצוא דרך להציע גישה cPanel שלך, מידע זה מחברת האחסון שלך אנו. CPanel יהיה באמת לעשות את זה קל מאוד להתקין בלוג ישירות על שם הדומיין. אולי קצת קשה להתקנה, אבל אתה יכול לצפות בקטעי וידאו ב-YouTube, כי ידע מבקשת לבצע משימה זו. חשוב מאוד, פלטפורמת בלוגים כגון גוגל אוהב להשתמש בהם יותר מאשר בפלטפורמות אחרות, וזה סופר קל לייעל את התקע. למד כיצד להרוויח כסף מהיר מהבית לעבוד מהבית על ידי קריאת החברה שלנו.

אם אני פלטפורמת Wordpress מותקן על שם הדומיין שלך הוא הזמן למצוא את התוספת המסייעים לדרג את התוכן שלך במנועי החיפוש כמו גוגל. על מנת להבטיח כי המסר שלך הוא מותאם היטב עבור מנועי חיפוש כמו גוגל, הייתי מציע הפניות במודול יחיד לחבר ויש אחד אחר חשוב מאוד והוא ידוע בתור כובע של Google Sitemap XML, זה יחסוך עם מפת האתר החדש שלך בכל פעם תפקיד חדש.

השלב האחרון לפני תחילת לפרסם תוכן מודעות אדסנס בבלוג שלו, אחר כך שגברים ונשים יכולים לעשות כדי לעזור לך להוסיף כסף. מה שאני צריך לעשות הוא להתחיל את היצירה של AdSense נוספים, אשר ידוע גם בשם שחקים רחב. Google מציעה קוד אתה מכניס סדר ווידג'ט בסרגל הצדדי כדי להציג את דף האינטרנט.

כעת תוכלו למקם שני בלוקים של מודעות אדסנס באתר שלך, זה באמת בסופו של דבר הגדרת אותו ישירות לתוכן שאתה יוצר. הם לא טבעי רוצה לשים מודעות על גורד שחקים התוכן שלהם, יש לך קודים חדשים באמצעות מודעות Google להבטיח פרסום מלבני או מרובע. התוכן צריך להיות מעודכן מדי יום גם את אסטרטגיות ניהול תנועה כדי לקבל תנועה לאתר שלך.

No comments:

Post a Comment