Monday, January 30, 2012

כיצד להגן על עצמך מפני קליקים לא חוקיים על מודעות אדסנס

אפילו בימים אילו , מאות חשבונות אדסנס נחסמים באופן יומי. Google מתייחסת ברצינות לפעולה חזקה נגד קליקים לא חוקיים. קרא את תנאי הפעילו שלהם כדי להבין AdSense TOS, עד כמה היא רצינית Google עבור קליקים לא חוקיים במודעות אדסנס.
קליקים לא חוקיים באים מ,לחיצות באופן אישי על המודעות שלך או על ידי סקריפטים אוטומטיים או לגרום ללחיצה על המוצגים באתר או בבלוג. כפי שכתבתי ההודעות הקודמות שלי, גוגל פיתחה מערכת מעקב מתוחכמת לפקח על כל חשבונות AdSense. אתה אחד לחץ כל פיקוח גם.
אז אין שום דרך שתוכל ללחוץ על המודעה שלך ואל זה עוד תקבל כסף בחינם מהלקוחות של גוגל.
לגוגל יש לקוחות טובים שמשלמים כסף כדי לעבור מודעות Google, גוגל עדיין סבור כי "החשבון שלך עלול כלכלית נזק המפרסמים שלנו בעתיד, החלטנו להפוך אותנו החשבון שלך"
Google קובע שהקליקים אינם חוקיים?
זה הסוד, גוגל מעולם לא פורסמו בשום מקום, איך קליקים לא חוקיים. אבל כמה שרתי אינטרנט כמו גוגל יש רק לעקוב אחר קליקים לא חוקיים, וכן משאבי אנוש שליטה. בעתיד, כדי למנוע קליקים לא חוקיים goolge Gmail, GTalk, מעורבים החיפוש של Google. מערכת ניטור עובד משהו כמו צ'קים משתמש במנוע החיפוש של האתר או קישור, כמו הלוח הוקם? לחץ על המודעות, הם הולכים אחרי שהם לוחצים על המודעה שלכם? איפה (מיקום) יש ללחוץ על המודעה? אלו הן רק דוגמאות קטנות, אבל החלק העיקרי הוא כי אף אחד לא יודע:)
אוקי, בואו נראה איך אתה יכול להגן על גוגל אדסנס שלך?
הגן-Google AdSense
אתה יודע איך גוגל מוכנה להגן על המפרסמים שלהם, מעולם לא לנסות להגן, אבל אתה יכול להגן על עצמך.

* הקפד להיות תמיד מעודכן מה קורה בחשבון אדסנס שלך,בדוק את החשבון כמה פעמים ביום
* עקוב ושמור על הסטטיסטיקות של המודעות אדסנס שלך
* אם הדבר ניתן,הקפד פעם ביום לשמור תמונת מסך של חשבון האדסנס שלך,בצורה כזה עם משהו קורה תוכל להראות לגוגל באופן מהיר מה הבעיה.
* השג תוכנה למעקב אחרי האתר שלך, עקוב אחרי הנתונים, בדוק מאיפה הגיעו המבקרים,הורד את הנתתונים באופן מסודר למחשב שלך פעם ביום ושמור.
* אם אתה רואה שיש לחיצות לא חוקיות מיד דווח לגוגל.
* פעל במהירות זה שם המשחק
* נסה להשיג כמה סקפטים שמגינים על אתרך מפני צרות שכאלו.

הנה כמה טיפים, כי אתה תמיד יכול להשתמש כדי להגן על חשבון AdSense שלך מפני קליקים לא חוקיים. אבל גם לזכור שלא לכולם יש מזל כמו בחור שהזכרתי קודם.
אז כל מה שאתם יכולים לעשות הוא לספק סקירה של חשבון Google שלך לדעת אם יש לך ספקות ופעילויות בחשבונך.

No comments:

Post a Comment