Friday, June 15, 2012

האם אתה באמת יכול להרוויח כסף באמצעות מודעות אדסנס ושיווק וידאו באינטרנט?

אתה באמת יכול להרוויח כסף באמצעות מודעות אדסנס ו שיווק וידאו באינטרנט? התשובה היא מהדהדת "כן." יזמים מצליחים רבים מייחסים לפחות חלק מההצלחה שלה לתוכנית זו. אבל יש הרבה אנשים שאינם להרוויח בעזרת AdSense מדי. אחת הסיבות לכך היא בהחלט פשוטה מדי כדי להתחיל מפעיל באתר האינטרנט שלך או blogsite. זה בשילוב עם האמת, כי הוא מרמז חופשית שכל אחד יכול להוכיח את זה. מה זה טוב ורע.

רבים מהאנשים האלה אומרים שהם עושים את הכסף במזומן או כמות שהם עושים הוא כל כך קטן אפילו לא טרח להשתמש. עם זאת, ישנם כמה טיפים שעשויים לחול בעת השימוש מודעות גוגל אדסנס שיכולים ליצור הבדלים משמעותיים בטווח הארוך. אלה הם בדרך כלל כמה.

הבנתי את הממדים של חומר פרסומי. צרכנים רבים הולכים על הבאנר החדש גדול בחלק העליון של החלק התחתון של האתר שלך. אבל אתה תמצא את ההמרות לעלות אם אתה נמנע הנוהג המקובל. הסיבה היא כי משתמשי האינטרנט באופן לא מודע מצפים מודעות פורמטים מסוימים במקומות מסוימים. אם אתה יכול להפתיע את המשתמש על ידי הצבת מודעות שלהם צורה משונה, אתה צפוי למשוך תשומת לב וקליקים.

להתאים את הצבע של מודעות אדסנס שלך לצבע של האתר שלך. לתאם את צבע גבולות בצורה אטרקטיבית להגדלת מספר הקליקים. או שאתה באמת יכול לעשות את המודעות שלך לכוון בניגוד לשאר האתר, מה שהופך אותם הרבה יותר רגיש. בכל אופן, מומלץ לשמור את הקישורים במודעות שלך, כי כחול הוא הצבע המקשר צפויה בדרך כלל להיות.

יש לזכור כי אנשים לא הולכים לנסות למצוא מודעות אלה. אז פשוט להפציץ אותם עם מודעות מופרעים. להיות בעייתי במיוחד אם המודעות שלך יש הרבה מה לעשות עם התוכן של האתר שלך. השתמש בכושר השיפוט שלך, האם יש לך פרסום יותר מדי, ואם הם משלימים את הדף או לא. לא לזרוק במודעה כל שאין לו קשר למה האתר שלך עוסק. הקפד לשים מספיק זמן בחיפוש אחר מילות המפתח.

עוד סוד קטן הוא שאתה לא צריך להציב מודעות הווידאו שלהם שיווק באינטרנט בבלוגים שלהם או אתרי אינטרנט. אתה יכול גם להשתמש פתרונות ההופכים את ההקדמה בשבילך, כמו דפי Hub, Squidoo, מאמרים ezine חופשית ועוד. פלטפורמות אלו למקם את המודעות שלהם מוצגות לך באופן אישי ועדיין להרוויח רווחים. מה יכול להיות יותר קל? יצירת מידע על המוצר, כדי לאפשר לקדם את המוצר שלך. אחרי כמה כללים פשוטים אפשר באמת לעשות את ההבדל איך אתה עושה את זה עם תוכנית זו.

by : waxes for cars

No comments:

Post a Comment