Friday, June 15, 2012

דרכים בטוחות למקסם את רווחי אדסנס שלך

הכנסה גבוהה מאדסנס גוגל


רוב מנהלי אתרים יודעים כי אדסנס מייצר מקור משמעותי של הכנסות מפרסום נוסף. זו הסיבה שרובם נהגו ללכת אחרי מילות מפתח משלמים גבוה. הם הביאו איתם את הרשימות זה אומר אילו מילות מפתח הם השתמשו ואת שיטות שונות לזיהוי. עם זאת, לאחר מיקום אלה אמורים להיות לא משתלמת ביותר מילות מפתח לתוך הדפים שלהם, את הכסף שאתה מצפה לגלגל שבאמת נכנס

מה הם עושים לא בסדר?

לאחר הדפים הוא עם מילות המפתח הנכונות היא דבר אחד. אבל המניע מבקרים בדפים אלו הוא עניין אחר, ולעתים קרובות גורם חסר.

העניין הוא להביא מבקרים באתרים שלהם מילות מפתח משלמים גבוה, אתה צריך לייעל את הניווט באתר שלך.

לעצור ולחשוב על האופן שבו המבקרים משתמשים באתר שלך. לאחר המבקר ביקר בדף מסוים, הם נוטים ללחוץ על דף אחר, זה נשמע מעניין. הם באים לכאן בגלל קישורים אחרים בדף כי בתחילה נחת. זה ניווט. זה כל כך המבקרים יכולים לעבור לאתר שלך. ודרך למקסם הכנסות אדסנס שלך.

אתר אופייני של קישורים התפריט בכל עמוד. הניסוח של קישורים אלו הוא מה שמושך את תשומת הלב של המבקר ומתחיל לחיצה על הקישור מובילה לדף אחר של אתר זה. קישורים כי יש "חינם" או "להוריד" הם לעתים קרובות נחשבים קשב טובים.

ההיגיון הזה הניווט יכול להיות מיושם גם כדי ליצור תנועה לדפים גבוה שלך לשלם. יש כמה אתרים שמקבלים תנועה רבה ממנועי חיפוש, אבל יש הכנסה נמוכה. החוכמה היא לנסות להשתמש בקישורים הבאים שכותרתו בחוכמה כדי לקבל מבקרים עמודים ונווט כי הכנסה גבוהה יותר. זוהי דרך מצוינת להפוך קליקים זולים אמיתיים דולרים אמיתיים של ארה"ב.

לפני שתתחיל לבצע בדיקה אם זה אותו סגנון המתאים לך ואת האתר שלך, אתה צריך שני דברים. משהו לעקוב ולהשוות וכמה עמודים עם הכנסה גבוהה המעוניינים לתעל את התנועה לאתר שלך. אפשרות אחת היא לבחור כמה דפים ביקר לעתים קרובות. זאת על מנת להבטיח תוצאות מהירות לקבל.

עכשיו השלב הבא הוא למצוא דרכים להשיג מבקרים להציג דף מסוים לאתר לחץ על הקישור ייקח אותך לדפים עם הכנסה גבוהה. לבוא עם תיאור קליט עבור הקישור. לבוא עם תיאור קליט וייחודי עבור הקישור. תחשוב על משהו שאנשים לא יכולים לראות כל יום. זה יביא את הסקרנות שלך מספיק כדי לנסות לראות מה קורה.

אתה יכול גם להשתמש בגרפיקה כדי למשוך את תשומת לבם של הקוראים שלך. אין גבול למה שאתה יכול לעשות את הקישור שלך מורגש. אם אתה אחרי ההצלחה של האתר שלך, הם יעשו כל מה שצריך כדי להשיג מטרה זו. להיות יצירתי. לגבי מפרסמים רבים אדסנס מודאגים, אין חוקים כתובים ובלתי כתובים לעקוב לגבי מה שהם כותבים. כפי שלא יעלה על ההנחיות של מנועי החיפוש, אז לכו על זה.

זכור גם כי זה הכול עניין של מיקום, מיקום ומיקום. לאחר תיאור מושלם על תשומת הלב שנעשה, עליך לזהות את המקום המושלם על הקישור לדף שלך בתיאור התפקיד לתשלום לעיל.

אין רע ביקור באתרים אחרים כדי לראות איך הם הולכים על מיקסום הניווט באתר שלהם כלום. "דפים" חם "או רשימות של הנקרא ביותר" נפוצים מאוד בשימוש כבר יותר מדי. שים לב כי אתרים רבים משתמשים ולא לנסות לחקות אותם.

דרך נוספת היא לנסות להשתמש בטקסטים שונים על דפים שונים. בדרך זו, אתה יכול לראות את זה עובד ומה לא. לנסות דברים ערבוב מדי. לשים קישורים למעלה ולפעמים למטה. כך תוכלו לבדוק מי מקבל יותר קליקים ואשר מתעלמים.

המבחן מתחיל. בדיקה ומעקב אחר עד שתמצא את סגנון הניווט באתר המתאים ביותר לאתר שלך בהצלחה והרבה רוחים עם אדסנס של גוגל

No comments:

Post a Comment