Wednesday, June 27, 2012

שיווק תוכניות שותפים ואדסנס גוגל

עם לשלם עבור כל קליק גוגל אדסנס אתה יכול לבנות שיווק שותפים שלך עסקים עם תנועה ממוקדת. זה הפך להיות דרך יעילה מאוד כדי להרוויח באינטרנט. ואם האתר שלך עשיר תוכן מקורי איכותי ורוצים יתרונות נוספים, אתה יכול להשתמש ב-Google Adsense כדי להגדיל את הרווחים שלהם.

מדוע להשתמש שלם עבור כל קליק כדי לקדם את שיווק שותפים?

שיווק שותפים היא אחת הפשוטה אחת הדרכים היעילות ביותר להרוויח רווחים באינטרנט. קמעונאים מקוונים יכולים להפיק תועלת שיווק תוכניות שותפים, שיווק שותפים, כי זה באמת עובד עבור הסוחרים, כמו גם עובדים שותפים. תוכניות שותפים רבים לשלם עד 75% עמלה.

ישנן שיטות שונות של איך הסוחר לא יכול לפצות את השותפים עבור שירותיו, וכן מנהל האתר, השיטות האלה רק דרך מצוינת להרוויח כסף עם סוג זה של שירות.

אלה הם שלושה סוגים של פיצוי באמצעות תוכניות שותפים:

1. Pay-per-click

2. תשלום לפי מוביל

3. תשלום תמורת המכירה

שיטת תשלום לפי קליק היא השיטה המועדפת על ידי משתתפים רבים, על ידי מבקרי האתר פשוט לבקר באתר של המפרסם להם לקבל כסף אם המשתמש לוחץ על אחת המודעות. באופן כללי, כך Google AdSense עובד. תנועה מכוונת לסוג התוכן המקורי על מנהלי האתר.

אחרים בין שתי השיטות, (pay per הראשי) ו (תשלום לפי מכירה), לעומת זאת, היא המועדפת על ידי סוחרים מסוימים, כי יש להם לפצות אם המבקר הופך ללקוח, או אם את המבקר לקנות את המוצרים או השירותים שלך.

בנה רווחים עצומים עם תוכניות שיווק שותפים אינם תלויים שיטת פיצוי כפי שהיא עושה היעד של תנועה לאתר שלך. אתר אינטרנט יכול למשוך מבקרים ממוקדים יותר בדרך כלל יש את הסיכוי הטוב ביותר ליהנות תוכניות שיווק שותפים.

קישור שכר גוגל אדסנס עבור כל קליק?

גוגל אדסנס היא בעצם שיווק שותפים תוכנית בפני עצמה. עם גוגל אדסנס, גוגל משמש כמתווך בין שותפים וסוחרים. הסוחר, או המפרסם, פשוט להירשם עם Google ולספק מודעות טקסט הקשורות למוצרים והשירותים שלהם. מודעות אלה, שהם למעשה קישורים המפרסם, ואז מופיעים גוגל, כמו גם אתרי אינטרנט השייכים שותפים, או אנשים שחתמו עם תוכנית AdSense של גוגל.

תוכל למצוא כמה היבטים דומים גוגל אדסנס אחרים שיווק תוכניות שותפים, ואתה יכול גם לראות הבדלים רבים. עם גוגל אדסנס, כל אדם צריך לעשות זה לשים קצת קוד האתר שלך ו-Google מטפלת כמעט כל דבר אחר.

את המודעות במקומות Google באתר שלך יופנו באופן טבעי רלוונטיות לתוכן של האתר שלך. זה יתרון עבורך ועבור המפרסם, כי המבקרים שלך עשוי להיות פחות או יותר עניין את המוצרים או השירותים המפורסמים.

גוגל אדסנס היא תוכנית מפצה שותפים על תשלום עבור כל קליק. המפרסם משלם Google סכום מסוים בכל פעם שאתם לוחצים על המודעות שלהם על האתר שלך ו-Google לפני סכום זה אליך דרך בדיקות, אבל רק אחרי גוגל יש לנכות את חלקם מן הסכום. גוגל המחאות AdSense נשלחים מדי חודש אחרי חבר הגיע סך של 0. גוגל אדסנס לעזרה עם כלי מעקב המאפשרת לך לשלוט על הרווחים שהושגו בפועל ממודעות מסוימים.

תוכניות שיווק שותפים תשלום לפי לחץ על תוכניות כמו גוגל אדסנס עובד היטב, אם אתה סוחר או שותפים. לצד של הסוחר, הרבה כסף ניתן לשמור אם המאמץ פרסום מרוכז על שיווק שותפים יותר מאשר התמודדות עם חברות פרסום. עבור מנהל האתר, אתה יכול בקלות לקבל הטבות רבות בעת עושה את מה שהוא עושה הכי טוב וזה על ידי יצירת אתרי אינטרנט עם תוכן מקורי מיוצר.

עם השילוב הזה של היתרונות של שתי התוכניות של AdSense של Google ו - תוכניות שותפים אחרים, 

 אתה יכול להרוויח הכנסה הגונה

קרא עוד : שיווק רב שכבתי מול אדסנס

No comments:

Post a Comment