Tuesday, June 26, 2012

מוכר אתר? איך תציג את דוח הכנסות אדסנס שלך לקונה

מה הן תמונות של אדסנס?

תמונות של אדסנס הן רק תצוגה מסך של הרווחים שלך במקום אחד. בדרך כלל מבוצע על ידי כפתור PrintScreen במקלדת.נתונים אילו אולי ידרשו כהוכחה לקונים על ידי המוכרים של האתר כהוכחה הכנסה.

תמונות מסך מהווים חלק בלתי נפרד של כל אתר המכירה ,וכיצד להפיק תמונות שלכם במכירת אדסנס באתרים שלהם חיונית למכירה מוצלחת ורווחית, הגברת הביטחון העצמי של הקונה האתר מספק פרטים לקונים.

תמונות מתאימות

כמעט בכל פעם שאני קונה אתר, אני חייב לשאול את המוכר לספק מסך אדסנס רליוונטי . לרוב בפעם הראשונה המוכרים חושבים זה רק מראה כמה מספרים אקראיים והוא לא מספיק טוב. רבים לקחת צילומי מסך של כל החשבון שלך, כולל אתרים אחרים שאינם כלולים במכירה. כמה צילומי מסך של מוצרים שנראים כל כך קטנים להתבצע על נוקיה 3110, ולכן אין מספרים גלויים. אחרים, לעומת זאת, להפסיק בכלל, כי מספר סוגיות של הכנסות ללא תאריך, כתובת האתר ופרטים נוספים
מתאים תמונות

תמונות מתאימות כדאי להשתמש ב-אדסנס ערוצי כתובת אתר 'או' אתרים על הכרטיסייה דוחות. בהירות כדי להציג URL של האתר של צילום מסך של חודש (או כל יום אם האתר הוא פחות מ 2 חודשים), ואת הגרף המראה את טבלת ההכנסות מדי יום. אתה צריך גם לחסום מידע רגיש בהתאם לתנאי השירות של גוגל: מקובל להשאיר רק את הדפים הנצפים ועמודות הכנסות של אתר ולחסום את כל העמודות האחרות ומספרים עבור: קליקים, שיעור קליקים, עלות לקליק, בדף סל"ד. ניתן גם לחסום חלק מזהה מספר השותף שלך (אם כי לא שימושי כמו מזהה השותף שלך מצוין בקוד של האתר שלך עם מודעות, ולכן כדאי להשאיר לפחות חלק ממנה המוכרים יכולים לבדוק כדי לאשר את המשחק) והיא נפוצה לחסום את כל הדואר האלקטרוני בפינה הימנית העליונה, או לפחות חלק בדואר אלקטרוני.

כיצד להפוך את מסך Adsense מתאים:

היכנס לחשבון אדסנס שלך ​​ולחץ על דוחות ביצועים.
הגדרת הערוץ ל-URL של האתר לפני לחיצה על כתובת ערוצי הקישור, אחרת, לחץ על אתרי קישור בתפריט הימני
ברשימה של אתרים או ערוצים לבחור את האתר הנכון ולחץ על
בפינה השמאלית מתחת לשולחן, לחץ שבו כתוב "היום" ולבחור "במקום חודשים - או אם האתר שלך הוא חדש, פחות מחודשיים, ולאחר מכן עצרו היום.
לחצו על F11 כדי להציג את הדפדפן על מסך מלא אם אתה לא רוצה שאנשים יראו חלונות אחרים התוכניות הפתוחות במחשב שלך (אני תמיד עושה את זה) ולאחר מכן הקש הדפס מסך (PrtSc) על שלך המקלדת. או פשוט לחצו על F11. ניתן לגלול למטה כדי לכלול איבודים יותר, אך לוודא את מסך המחשב מציג את כתובת האתר, תאריכים, וכן ההכנסות ברור
'צייר' פתח בחלון חדש (או תוכנית דומה ב-Mac / לינוקס) ולחצו על Ctrl + V כדי להדביק את צילום המסך אתה פשוט להפוך את הקובץ החדש. ואז לשמור אותו כקובץ jpg.
לעשות כמה צילומי מסך: 1 למשך הזכייה שלך באתר זה ועוד במשך 30 יום או 3 חודשים.
עכשיו, מסך מושלם אדסנס מוכן, שלח דוא"ל לקונה או להוריד אותו אל האתר שלך. רצוי לא להשתמש אירוח חינם התמונה, כמו בדרך כלל אני רוצה למחוק את צילום המסך למטה, וכל התמונה אירוח אתרים מאפשרים לך לעשות.
שימו לב לקונים

יש לזכור כי מסך ניתן לזייף בקלות. למרות כמה אנשים היו עושים זאת, ישנם נוכלים רבים שם בחוץ. אז לעשות בדיקת נאותות שלך להשתמש במקורות מידע אחרים כדי להצליב נתונים וסטטיסטיקות, כמו SEMRush, או אלקסה.

No comments:

Post a Comment