Sunday, June 24, 2012

האם מדיניות אדסנס היא אתית

כמה פעמיים קראנו בכל מני פורמים אנשים שמתלוננים שסגרו להם את חשבון אדסנס שלהם? ,לרוב האנשים הללו ישבעו בכל היקר להם שהם לא עשו שום דבר שנוגד את תקנון אדסנס.
כשמגיעים בשורה התחתונה, אדסנס לא צריך לתת סיבה להחליט שלא להמשיך עם חשבון אדסנס שלך - העורך.

לעתים קרובות, ההחלטה מתבססת על העובדה כי המוציא לאור הפר את המדיניות, יצר תנועה נכנסת באופן לא מקובל או באתר האינטרנט של המו"ל הפך סיכון למפרסמי AdWords. ואלה המפרסמים שמשלמים עבור מודעות. אם כל המפרסמים (או מעט מאוד) מוכנים להוציא כסף על פרסום ברשת, לא צריך עורך.

כיום, גוגל תמיד תידע לעשות רווח גדול בתחום הפרסום, אם כי היו שותפים לא, כי גוגל מחזיקה נכס כי הוא עצמו מספיק כדי להפיץ את המודעות של המפרסם דרך האתר שלך.

הבעיה שאני רואה לבעלי אתר כמוך וכמוני הוא פשוט להסתמך רק על אדסנס לכל דבר.

אף חברה אינה יכולה לסמוך על Adsense, והיחיד לא יכולה להיות תלויה Adsense. לעולם אין ערובה לכך שתוכל להרוויח סכום מסוים של כסף עם AdSense, ואתה תמיד מובטח ללא חשבון או.

זוהי דרך קשה לנהל עסק. ללא הכנסות מפרסום אמיתי תומך - רובנו מי הם בעלי עסקים לא צריכים ההכנסות מ-AdSense או חברת פרסום אחרת כדי לשמור על העסק שלנו פועל. מודל הרווח שלי עצמו תואמת לפני Adsense,וגם תוכל לעמוד ללא Adsense. AdSense היא תוספת נחמדה בשבילי לקנות כספים נוספים או ציוד לשימוש בעסק שלי, אבל זה לא יכאב את העסק שלי אם החשבון שלי צריך להיות מבוטל.

אם אדם לא יכול לומר אותו דבר על העסק שלך, אז הם נמצאים הרבה בעיות אם אינן זמינות. החברה לא צריכה להיבנות על אדסנס (או כל סוג אחר של פרסום) הכנסות בעד עצמן.

כנ"ל לגבי אנשים - לא "עבודה" אתה לא יכול לסמוך על זה כדי להאכיל את משפחתו. הכנסות AdSense יהיה נהדר כדי לעזור להחזיר את הכנסות משק הבית או את השימוש בתוספת כסף בזמן נחוץ כגון חגים, אבל זה לא צריכה להיות הצורה היחידה שלך הכנסה ... כי ההכנסה יכול להיעלם מהר מאוד.

שותפי AdSense כדי להיחשב קבלנים עצמאיים - יש לנו משהו שעשוי להיות מסוגל להשתמש (אתר, בלוג או YouTube). אנו מציעים שטחי פרסום עבורם, אבל זה את מידת הקשר בין מו"ל ו-AdSense.

לא הרבה שונה מאשר שכירת חברה לכסח את הדשא מדי שבוע. לך להחליט איזה קבלן אתה רוצה לשכור, לאור הדרישות שלהם ואת הסטנדרטים שנקבעו הם נפגשו, וכאשר הם עושים את העבודה, מקבל תשלום. אם הם לא עושים את העבודה שלהם מספיק טוב לפעמים אתה יכול רק להגיד לך לא לחזור, או אפשר לומר שהחלטת לעשות את זה בעצמך. בכל אופן, לא צריך להגיד לך למה אתה לא רוצה לכסח את הדשא.

זה שונה מאוד עם אדסנס - הם עסק לכל דבר. למרות שהם לא נדרשים לתת סיבה, לעתים קרובות הם עושים, גם אם הסיבה היא סוג של מעורפל. לרובנו יש מושג כללי על מה הסיבות הללו מכוסים.

שותפים אחראים הכל על אתרי האינטרנט שלהם, כולל תוכן, המבקרים, מיקום המודעה, וכו 'שותפי AdSense נדרשים לקרוא ופעל לפי הכללים - או לשאול אם אתה לא מבין במדיניות. הם גם מקווים לא לנסות לרמות את אדסנס, וכמה מהם.

אדסנס הוא מספיק טוב כדי לדעת אם המוציא לאור הוא שימוש ברובוטים כדי ללחוץ על עצמם, או אם מישהו אחר עושה. אבל האחריות היא של עורכי לפקח על האתרים שלהם, ומבקרים ועל חשבון AdSense, ושים לב כאשר משהו מוזר קורה (כמו בדרך לוחץ יותר מדי, או מחוץ דפוסי התנועה נפוצות), אשר זה "מצפה העורך להיות יוזם ולעשות משהו - ולא לדווח על הבעיה ל-AdSense, את הסרת המודעות באתר עד עורך לא יכול לעצור את מה שקורה, וכדי אפשרויות עד כדי למנוע את הדברים האלה בעתיד. ויש דרכים שבעלי אתרים יכולים לעשות.

אדסנס נחשבת "דרך קלה" לעשות כסף, אבל זה לא. זה מטעה למדי. אדסנס כרוך בעבודה ואחריות, וזמן. בוודאי לא עבור מי שסבור כי ניתן להדביק מודעות באתר ולא לעשות כלום יותר (אנשים חושבים) ואז הכסף יתחיל להתגלגל פנימה

באקלים של הפרסום היום, התחרות גדולה מאוד, אבל בחברה פרסום, תשומת הלב תתמקד מפרסמים שמשלמים 1 כי הם לחם וחמאה. משרדי הפרסום לשגשג כאשר הם שמים לב המפרסמים, וזה הגיוני.

חלק מהחברות הפרסום הטובים ביותר הם סלקטיביים מאוד לגבי היכן למקם את המודעות, ורבים היום "מהר" אתרים שלא יתקבלו עבור המודעות לתצוגה, אבל חברות לא רק לשים לב שלהם למפרסמים, אך עורכיו, ולכן, למרות שהם עשויים להיות פחות "נוכחות אינטרנט" של אדסנס, ואם המו"לים של אדסנס שבעצם משלמים לשותפים שלהם.

Adsense, כמו הרבה חברות פרסום PPC תעשה הכל כדי להגן על המפרסמים שלה, ובמידה פחותה להגן על השותפים שלהם - בעלי האתרים שבהם מתפרסמות מודעות אדסנס.

קרא עוד : מה לעשות אם אדסנס לא אישרה את בקשתך

No comments:

Post a Comment