Saturday, June 23, 2012

אדסנס : איך להשיג עלות לקליק גבוהה יותר

הנה שתי אפשרויות עבור המשתמשים ב-אדסנס: 10 קליקים רווח של 10 $ או קליק 1 כדי לקבל $ 10. מה אתה הית בוחר? אם הייתי במקומך, אני היתי בדוק את האפשרות השלישית, שהיא 10 קליקים כדי להרוויח 100 $. זה המקום שבו העלות לקליק (עלות לקליק) פוגש את שיעור קליקים גבוה (שיעור הקליקים).

אם יצא לך להיות בלוגר עם שימוש גוגל אדסנס היא מקור הפרנסה העיקרי, אז אופטימיזציה אדסנס היא משהו שאתה לא צריך לפספס. בפוסט היום, אני אגיד לך 5 טיפים שיעזרו לך להגיע אדסנס לקליק ולהגדיל את הכנסות הפרסום באופן כללי.

מה זה גוגל אדסנס לקליק?
העלות עומדת על עלות לקליק. הסכום שאתה יכול להרוויח כל הזמן לוחץ המבקר על מודעות אדסנס. העלות לקליק נקבע על ידי המפרסם, אשר יכול להיות 0.01 $ עבור כל קליק או לפעמים המפרסמים מוכנים לשלם עד 100 $ עבור כל קליק, תלוי מה אתה מפרסם.

חיפוש לפי מילות מפתח לפני כתיבת הודעה
אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לקבל מודעות בתשלום גבוה המוצגים באתר האינטרנט שלך היא לבצע חיפוש לפי מילות מפתח. הסיבה לכך היא כי מפרסמים יותר כסף להציע על מילות מפתח מסוימות, אז אתה צריך לדעת את מכניסה מילות מפתח לכלול אותם בבלוג שלך, במיוחד בכותרת או בפסקה הראשונה של הפוסט. יתרה מכך, אתה יכול לעשות מילות מפתח כמו תגית מודגש או חזקה מציין כי יש חשיבות רבה יותר מאשר טקסט אחר באתר.

גוגל בוט סורק את תוכן מודעות אדסנס לפני שהם מופיעים, הם מילות המפתח של תוכן הערך ואיכות, גוגל תעניק גבוהים מודעות עלות לקליק.

בחר טקסט ותמונה / ריץ' פרסום ומדיה
מהו הסוג הטוב ביותר של מודעות להשתמש? רק מודעות טקסט, מודעות תמונה בתקשורת בלבד או שילוב של השניים? אני כבר להתנסות עם מודעות אדסנס במשך חודשים רבים, המסקנה שלי היא טקסט מודעות תמונה טוב יותר מאשר השניים האחרים בכל הנוגע לקליק גבוהה.

מודעות בתשלום גבוה ניתן להגיש את התמונה טקסט או מולטימדיה. על ידי בחירת סוג המודעה "מודעות טקסט ותמונה," גוגל אדסנס הרובוט יהיה חופשי כדי להראות את המודעות הגבוהה ביותר לקליק באתר שלך, ללא כל פרסום אחר.

לפקח ולעקוב אחר שיעור קליקים מודעות גבוהה בערוצים מותאמים אישית
ערוץ מותאם אישית הוא כלי חשוב לתת מושג ברור מה יחידת מודעה ביצועים טובים מבחינת CTR (שיעור הקליקים), עלות לקליק, ו RPM הדף. באמצעות שיטה זו, ניתן להסיר מודעות CTR נמוך, אז גוגל יכול לשמש מודעות גבוהה לקליק עבור יחידות מודעה שיש להם שני קליקים גבוה יותר. זה עוזר להגדיל את הרווחים שלהם.

מעט מדי גורם הפרסום לקליק
גוגל אדסנס מאפשר למשתמשים להציג עד שלוש מודעות באתר האינטרנט. אם כל תוכנית? ובכן, תלוי באיכות ומשך את התוכן שלה. אם התוכן שלך הוא קצר, בהודעה צריך להיות מספיק. שים גם מאמר קצר הרבה פרסום מודעות גוגל תהיה נאבקות כדי למצוא לקליק רלוונטיות גבוהה. בסופו של דבר, אתה מקבל קליקים, אבל לא בגלל הכנסות נמוכות פרסומות בתשלום.

מצד שני, אם רוב הפוסטים כוללות תוכן איכותי מקיף עם מילות מפתח חשובים מספיק, אתה יכול לראות את שלוש מודעות. אתה יכול למצוא באמצע הדף, ו התחתון של העמוד כדי להגדיל את סיכויי המודעות שלך לוחצים.

שימוש בתוויות DIV עבור מודעות CTR גבוה
ניתן למקם מודעה בראש בתוך תוכן ההודעה. גוגל אדסנס המודעה הוא בדרך כלל גבוה יותר שטחי פרסום בתשלום מראש באתר האינטרנט, במקרה זה, שימו לב לכותרת יש כמה מודעות גבוהות יותר לקליק בתוך התוכן של ההודעה.

עכשיו השאלה היא, על שטח הפרסום שלך בתוך התוכן של ההודעה יכול לקבל מודעות CTR גבוה יותר, כי הכותרת, אבל גוגל היא עדיין פרסומת היטב שילם בכותרת. אז אתה מפספס הזדמנות להרוויח יותר כסף.

כדי לפתור בעיה זו, מקם את הבלוק הגדול ביותר של המודעות DIV שק"ל, אז גוגל יכול לספק משתלם מאוד מודעת תפוחים עם DIV לא משנה היכן אתה נמצא ב-HTML.

שש דרכים להרוויח יותר מאדסנס

No comments:

Post a Comment