Wednesday, March 28, 2012

איפה באמת מודעות אדסנס צריכות להופיע

צריך באמת להסתכל על אדסנס
אם אתה, אם אתה רוצה לשלב אדסנס באתר האינטרנט שלך, אתה בוחר, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. רבים חשים כי המותג שלהם פוחתת, בעוד שאחרים יהיו כלי שימושי עבור המבקרים, שבדרך כלל מספק הכנסה, התוכן שלהם רווחית.

הבחירה יכולה נמסר בעיקר יעדים עסקיים אמיתיים מטרת האתר שלך. חברות שמוכרות מוצרים כדי לעזור לך להחליט להציב מודעות אדסנס באתר שלך. זה נראה מוזר הבחירה לפתוח הזדמנויות מתחרים למוצר או השירות, בסיס הלקוחות הפוטנציאליים שלך לשוק.

ספקים מעטים טוענים כי אולי אפילו להיפך, לפי חברות, שירותים משלימים לעשות את זה בשוק. טענות אלה יש ערך, כי אנשים שמוכרים, למשל כריות מיוחדות האנשים שמוכרים מצעים יכולה להיות הזדמנות לפרסם.

אמנם יהיה זה הגיוני, יש כמה קמעונאים מקוונים, כך נראה המתחרים שלהם לקחת את הקהל שלהם. לא מעטים מהם אומרים כי יש עדיין יתרונות על המתחרים הישירים שלך המאפשר לשווק הנוכחית לבדיקה באתר שלך. הראשונה היא כי בסופו של דבר אם המבקרים המתחרים יהיו מוכנים לראות אותם באופן עצמאי על ידי חיפוש באינטרנט. זה אולי נכון, אבל הרעיון של יצירת מותג מכובד כמו קוקו קולה, פפסי מסחרי עבור אתר האינטרנט שלך הוא כמובן לא אפשרות טובה.

גורם נוסף נלקח בחשבון במצב זה היא כי השותפים לא חושב אדסנס שימושי המרות. האמונה כי המבקרים "D ללחוץ על המודעות הם בדרך כלל לא לקוחות פוטנציאליים מאוד, והם הולכים במהירות חומרים או מוצרים, זה רק את האינטרסים של האנשים האלה, אם הם היו.

בעוד אדסנס הוא בחירה בספק עבור קמעונאים מקוונים, הוא ללא ספק שירות משלים טוב עבור סוגים אחרים של מו"לים מקוונים. לדוגמה, אתר המספק חינם כי רמות עודפות של התנועה, וזה יכול רווחי להציע את השירות באמצעות גוגל אדסנס. זה היה נכון עבור בלוגרים, שנראה בתחילה תכנים זמינים בחינם, לא עמדה במידה הנדרשת כדי להשיג את חוזי ישיר איתם.

זה יכול להיות גם שירותים נוספים, חינם מראש, אפילו רחבה יותר צורות חדשות של העברת מידע, לפי הענין, למשל. בשנת 2006, אדם אחר שפורסם מבחר של קטעי וידאו כדי להפוך $ 19,000 30 ימים עם אדסנס מבטיח להודיע ​​כי הוא גם יצר קשר באמצעות גוגל לגייס כדי לעזור (לחץ באמצעות שיעור), אשר ניצח. הרעיון להצלחה של Olympus ביקורת כי זה היה דחיפה גדולה להחליט השתקפות של בעלי אתרים באינטרנט עבור אדסנס.

מו"לים רבים תביעות כאלה, זה עושה את האתר אדסנס שלך ​​מראה מקצועי יותר. מי אחראי חוזה עם מפרסמים בדרך כלל להשתמש בשירות עם הערעור המדרכה גדול כי מי לעשות עם התוכנית עשויה להיות אדסנס הוא סוחר בעמדה זו.

אדסנס היא גם עולה בקנה אחד עם בעלי אתרים המשתמשים בשירות אך ורק כדי לספק קישורים למודעות. לכל אחד יש חיפוש באינטרנט, קליקים על מודעות AdWords והחל אתר אינטרנט, המהווה את המשאבים החשובים ביותר למצב זה קורא חשש כי זה בדרך כלל בעיה כי אנשים הם גדולים. כשאנשים רואים מה שכתוב במודעות של גוגל, ואז לראות מודעות של גוגל באתר אחר, האתר הזה עם דרכי הפעילות של הלקוחות של האויב מיושרים. לכן נושא להתמקד בדרך כלל על גוגל אדסנס, כדי לקבל שירות אמין וישר.

מה זה לא תמיד את החסרונות ואת השירות עשוי להיות מספיק, הוא עדיין כלי שימושי עבור המבקרים באתר. מי לעבור לדף אינטרנט, ואז ללחוץ על כתובת האתר בתנאי ההכנסה לעורך, בעוד אלה מציעים שירותים בחינם בעמדה כדי ליצור הכנסה.

הפחד היחיד הוא בינג הוא האויב של תוכניות ה PPC מציעים עסקות טובות יותר לשותפים ובחרו ללכת למקום אחר, יש ביקורת המפרסמים. אבל בסופו של דבר זה עדיף על המפרסמים ובעלי האתרים אם הם במידה רבה להישאר פלט PPS אותו.

No comments:

Post a Comment