Tuesday, March 27, 2012

אדסנס מודעות תמונה נגד מודעות אדסנס טקסט

הטיעון הולך לפני מודעות תמונה מודעות טקסט אדסנס. כבעל אתר יש לך את האפשרות של אחד או שניים, אבל זה עובד טוב יותר ולעבוד טוב למפרסמים?
לעתים קרובות מגלים מפרסמים, להציג מודעות, עניין, אבל בתדירות נמוכה יותר לגרום למכירה של מודעות טקסט, תוך גלוי פחות, אבל אם אתה לוחץ על זה כדי לבצע מכירות נוספות. כך, את התמונות של המלחמה נראה בהשוואה מודעות טקסט, מודעות תמונה טובה יותר עבור מפרסם כי מספר הקליקים ולכן יותר הכנסות, אבל את מודעות הטקסט לעבוד בצורה יעילה יותר עבור המפרסם, וזה הביא יותר מכירות.
עם זאת, יש שלישי, כדי לבדוק את המבקרים באינטרנט או באתר האינטרנט. מודעות טקסט הן פולשניות פחות מאשר באנרים צעקניים, אבל זה בהחלט אומר שהם פחות מורגש. בנוסף, פרסום הבאנר הפכה נפוצה כל כך, חדירת האינטרנט הממוצע מבחוץ משודרת על התוכן של האתר.
מודעות מסוימות אינן ברור מיד מה הפרסום שרוב האנשים לא משנה מה אינדיקטור אינו צפוי למשוך קליקים, תוך מודעות טקסט ממוקדות מילות מפתח, אתה להבהיר את המטרות שלך.
בגלל המודעות הן טקסט פולשניות פחות הן את הסיכון אפילו לא שם לב. עם זאת, כאשר מותאמת כראוי לתוכן העמוד בדרך כלל מכילים הרבה מה להרוויח על ידי המשתמש, לחץ לפרטים נוספים בנושא שלך.
שילם מנקודת המבט של כתיבה, גרפיקה הדפסה באמצעות פרסום ולא כל קליק הוא ללא ספק עסקה טובה, ומי יכול לעבוד גם עבור המפרסם לנו לבנות מודעות למותג, ולא מוצר ספציפי.

לגבי בחירה, מודעות תמונה, מודעות טקסט לעומת המתחרים, מודעות טקסט להציע הרבה יותר. לדוגמה, בלוק של מודעות 300 x 250 יהיה להכיל רק תמונה, אבל לפחות שלוש מודעות טקסט. אם המודעות 1-3 הוצבו זה לצד זה, האפקט יהיה בהיר עבור המשתמש.
בעוד גוגל מקפידה מאוד על הסדרת השימוש של מותגים כגון "iPod" הרבה יותר קשה להימנע מודעות טקסט המופיעות בתמונות.
עבור מפרסמים, זה הרבה יותר זול לייצר העתק המודעה, במיוחד אם אין להם מעצב גרפי פנימי. גם אם מודעות הטקסט שלך מפותחים היטב, המפרסמים משלמים רק עבור קליקים מבקרים קונים אמיתיים.
אם כבר מדברים כמפרסם, לאחר שלמד את תוצאות ההשוואה של מודעות תמונה מאשר מודעות הטקסט, אני משנה את שלי ל-אדסנס על רוב עמודי טקסט. מצאתי כי מודעות טקסט הם הרבה יותר על התוכן של הדפים שלי בהקשר, ועניין ולכן יותר למבקרים שלי. התאם שווה להכנסה, אז אני מודאג.
נושא קרוב 

מהן מודעות אדסנס תמונה

No comments:

Post a Comment