Saturday, March 3, 2012

החודש הטוב ביותר שלי עבור אדסנס


למעשה, אני קצת מופתע, אבל פבואר 2012 היה החודש הטוב ביותר עבור אדסנס לי, אבל בתוך שלוש שנים, אני כותב באינטרנט. לא חשבתי באמת על זה או לצפות אותו. זה היה רק ​​חודש באופן עקבי. היו כמה ימים ויום החלום מרשים באמת, אבל מה שהדהים אותי היתה תנועה פעילות מתמדת. עכשיו הסכום עדיין לא מספיק כדי לקבל את התשלומים החודשיים של גוגל, אבל זה אומר שאני קרוב יותר ממה שאני ללכת עם בערך 48 שעות נותרו. לא אכפת לי אם אני מנצח משהו, אני עדיין מרוצה בחודש האחרון, הייתי לקראת הקיץ (יולי חושב) לומר, אני יישלח צ'קים חודשיים בדואר. לקחתי אני מרגיש כמו צעד חשוב בהכנסות המקוון שלי. משם אני יכול להגדיל את העבודה היומי הממוצע של שתי ספרות. אני לציין אתה יכול להתחיל להשקיע מחדש את הרווחים שכר הדירה הפעילויות המקוונות ומשהו  על הסיבות הגדולות

למה אני מסוגל לעשות זאת היה על תוספת של הבלוג החדש שלי, גדול החודש. בפני עצמו המכונה עדיין כסף ענק, אבל זה היה מספיק כדי להעלות את רמות שיא של אדסנס . עכשיו אני להקים בלוג יהיה אחראי על עיבוד פרסום יומי, אבל יש מקום מוגבל עבור יצירת תוכן. המחברים מקבלים תשלום עבור הדעות ויוכל להשתתף הסכם חלוקת רווחים, אבל הגדיר פעם, זה צריך לקחת לי על 3 שעות בשבוע בממוצע ולפרסם אותו לפחות פעם ביום במשך השבוע עם תוכן איכותי . עשיתי את שם הבלוג, אם הוא קרוב יותר למועד תחילת באפריל. בינתיים, אני רוצה להיות מסוגל לשים על כמה מהיתרונות של עסקים מקוונים אחרים שלי צריך לשלם את העלויות. אני מקווה שאני יוכל להרוויח קצת יותר ממה שהוא עלה לי. מודל שונה במקצת הגדול הגדול במשך חודש אני משלם עבור 4 מאמרים בחודש ואת הכתיבה של שאר לי. זה דורש עבודה קשה וזה עלה לי כסף בינואר. כיסיתי את ההוצאות בפברואר, אבל תמיד יכול להפסיד שוב במארס. אתה רק צריך לראות איך זה הולך. הפוטנציאל הוא טוב, אבל יש עלויות ראשוניות עבור הבלוג  חדש, אני חושב הפוטנציאל הוא אפילו טוב יותר ו start-up עלויות צריכה להיות מינימלית. בנוסף הגדרת זמן, היתה רווחית מהיום הראשון, מאז המאמר רק מספר מסוים של צפיות שיש לשלם. אני כבר משלם עבור אירוח בנושא ברורה. אני מקווה כי ניתן לנצל את הפרויקטים האלה היו לפני  להעסיק, לא לכתוב כאן לעתים קרובות  כדי להישאר. אבל אני חושב שזה חשוב לחלוק אתlotto wheel מה שאני עושה. עקבתי אחרי אנשים אחרים על מסים שלך באינטרנט מקבל הרבה עידוד על מה שאנחנו רוצים להוסיף תמיכה שלי כדי לעזור לאחרים עבודה. שמור רק איתו מתרחש לאט צמיחה קטנה.

No comments:

Post a Comment