Thursday, March 1, 2012

הדרך קדימה עבור גוגל אדסנס


ישנם רעיונות רבים לגבי מה אדסנס נראה במוקדם או במאוחר, וכיצד מערכת מה לשנות את זה היום.

ראשית, ברור כי  לוטו מרוכזת על אלגוריתמים ימאהה גבוה עוד יותר אם נוסף ויעיל מאוד שהם היום. זה נראה בבירור בשנים האחרונות מנוע החיפוש של גוגל עצמה, לא צריך להיות בהלם, כי זה קורה עם אדסנס. מפרסמים נראה תוצאות החלים ומפרסמים נוספים כדי לתפעל את התוכן של החומר שלהם, כך מוגזמות שמשלמים מילות מפתח בחיפוש יכול להיות קשה לעשות, אבל בפועל חל על התוכן.

גורם נוסף, בוודאי יש הגנה נוספת עבור המפרסמים הוא הונאה קליק. גוגל מודה שזה מאוד חשוב שאתה צריך לעשות עם כמה שפחות ואין ספק שזה יקרה מוקדם ככל האפשר. בינתיים, אלה שיש להם מספר גדול של מבקרים בהשוואה גרפיקה גבוהה כרטיס, אתה יכול פשוט להסתיר את כתובות ה-IP וכן להגדיל את שיעור הקליקים (לחץ על שיעור).

גוגל הוא תמיד מוכן להציג את המוצרים שלהם, שראינו בעבר ב-אדסנס כדי לשפר. החברה התמקדה מנוע החיפוש באתר מוגדר על עלות לאלף הופעות אדסנס, "התמחור החכם" תחום חסימה שם כל הסיכויים, את השיפורים שנוספו על ידי אתרים דומים אחרים.

דוגמה לכך היא אפשרות למפרסמים הוא שליטה נוסף של האתר הוא עדיין חומר מצוין. זה יכול להיות חסימת האתר שלך מופיע מספר כתובות לארח באנרים של אדסנס.

עוד רעיון שהיה לי בראש היא של גוגל אדסנס עם סוגים אחרים של מדיה כגון עיתונים או טלוויזיה, והוא מחובר הלאה. בתחילה זה עשוי להיות יותר בצד של מידע מדע בדיוני, אין שום סימן לכך שזה לא יקרה.

גוגל הצליחה לחדור גישה לעולם עצום של יותר מ -150,000 מפרסמים הבוחרים שווקים מקוונים במספר מדינות. עם הקהילה החזקה של מפרסמי Google יכולים לבחור למנות, או כדי לאפשר, במקרה הטוב, כ מפיצים כונן קשיח חיצוני מחובר ליצור תבנית עבור AdWords בחומר הכלול מחקר מקוון.

אפשרויות נוספות ניתן ליישם עבור שותפי אדסנס, המאפשר להם להגדיר מילות מפתח בחשבונך. בעוד ש-גוגל לא שש לעשות זאת, אין ראיות לכך שזה לא יקרה בעתיד.

בנוסף, אנשים רבים קוראים הגדרה ברורה של מדיניות התמחור של אדסנס. גוגל לא היה לי מושג לגבי השאלה מדוע לא היה שום מידע ציבורי, אבל זה נראה מאוד לא סביר כי הנתונים חייב תמיד להיות נוכח ב- גוגל אדסנס.

תכונה נוספת, כי יכול להיות בתוכנית אסנס לא ניתן לראות יותר בעלי אתרים, אילו קישורים יוצרות קליקים לאתר שלך והוא מבוסס על מילות המפתח שהם מקבלים הוא מבוסס.

זה יכול להיות המצב חשוב עלולה לסכן את המערכת כולה, ואולי, אתרים של אדסנס אחרים הכנסות נוספות רק כדי לקדם את האינטרנט שקוף. אנשים רבים רק דפי ה-אדסנס יכול רק להרוויח כסף עם אדסנס לתוכן האתר.

זה כבר מקרה, גוגל יהיה טיפשי לשים את הכלים אצבעות המו"לים שלו.

עם זאת, גורם שיכול לקרות, הגישה עבור משתמשים כדי לתקן את הבעיות שלהם שנוצר על ידי הכנסה נמוכה אדסנס באתר שלהם. זה יכול להיות דרך אשף מקוון או משהו כזה שנובע ספקית פתרונות של אתרי הבית שלהם באתרי תוכן שאפשר לעשות.

אבל הסיסמה של היום החשוב ביותר הוא הזנות. היכולת של פרסום ממוקד ישירות למשתמשים מבלי לשלוח את השם שלו הפך למציאות עם RSS הניווט. ויש סימנים ברורים שאינם מאפשרים גוגל, הזדמנות זו יחצה.

זה מה האלמנטים של "טלוויזיה אינטראקטיבית" דומה והם מנסים כבר כמה זמן. אבל האינטרנט יכול להיות הרבה יותר טוב עבורם, כי אין מדיה אינטראקטיבית הוגנת יותר כמו האינטרנט.

אבל בסופו של דבר, זה ספקולציות, במידה רבה, אנחנו בטוחים ש-גוגל הפתיע אותנו עם תכונות חדשות שנועדו בכל דרך שהיא.

זה חייב להיות מותאם יש שטח של תבנית האתר של עניין את התוצאות הטובות ביותר. כאן תוכלו למצוא את תבניות אדסנס הטובים ביותר בבלוג מודלים

No comments:

Post a Comment