Sunday, February 12, 2012

רווחי אדסנס שלי

חשוב לקבל את הנתונים הסטטיסטיים ממש על ההכנסה שלך או מאדסנס או שיווק שותפים. יש לך נתונים סטטיסטיים בסיסיים שלך חשובים כמו לדעת EPC עבור מודעות, הכנסה, לפחות במדינות המפותחות (לאלף), בין אם אתה משתמש מאדסנס.יחס ההמרה, אם לקדם את מוצרי שותפים וכו '

בין הנתונים הסטטיסטיים של מאדסנס שלי עבור 30 הימים האחרונים. מצאתי EPC (0.21 $) כדי להיות טוב, אבל שיעור הקליקים הוא פתטי.

גילוי שיעור הקליקים הוא נגד התנאים מאדסנס, ולכן מסכות. EPM גם פחות מהצפוי של $ 2.27 עד $ 4 - $ 5, כי הוא שומר על הנישה של מספר הקונים נישה עם כסף.



אני בודק עכשיו על ידי החלפת הראשי מאדסנס מודעות אמזון, אני סקרן לדעת איך אמזון מכריזה על ממיר. יש לקוות, כי הוכחת הנתונים המעודכנים של אמזון רע.

הגישה הטובה ביותר היא לשמור על בדיקות שונות רשתות השותפים מאדסנס, אמזון, רשת השותפים של Google, LinkShare, CJ, ממכירת וכו ', ולראות מה עובד הכי טוב עבור התנועה שלך ולבצע אופטימיזציה. לא דרך להתמודד עם הכסף מבלי לשלם אחרים עושים.

כל טוב ..

No comments:

Post a Comment