Saturday, February 11, 2012

אני יכול לעשות כסף מהר עם גוגל אדסנס

לוטו





אני רואה אלו סוגים של שאלות על כמה "לעשות כסף" בביקוש קשורה פורומים מקוונים. אני מפנה את מבטי, ללא ריבית כדי ללמוד עוד. אז לפני יומיים:

בדקתי את דואר הזבל שלי ומצאתי הודעה "תן לפחות 1500 $ כדי לעבוד עם גוגל אדסנס על החודשים הראשונים של האחריות שלך." אני בטוח שאתה אחד מאלה "איך עשיתי $ 1,234.56 בשבוע בשעות העבודה שעתיים ביום. "הפעם החלטתי לראות מה הגאון הזה יש להציע. קישור בהודעת הביא אותי אל הסיפור של אם שלאחר שאיבד את מקום עבודתו כדי לנסות, באופן נואש, כלי-Kit, $ 3000 הוא ביצע שינויים בחיים בחודש הראשון בכתב Google לרכישת או מגוחך? הסיפור השתנה ואז לעמוד המכירות בשלב בחיים על ידי קישור מדריך צעד היה העצל ביותר של לקוחותיה 1,500 דולר לחודש. אני מניח שהמצב לא משוחררת כמו והוא צפוי להרוויח יותר.

המודל העסקי!

אם כבר מדברים על גוגל משלמים לפחות 1500 $ באמצעות תוכנית AdSense.

WTH אלה?

"מי לעזאזל הוא הולך ליפול על זה? התשובה היא, הרבה אנשים. למרות שניתן להירשם בעולם המפותח, שם רוב האנשים הם ייעוץ, או שהיה לו מזל טוב למדתי המון על החיים, כמה כסף באינטרנט, איך לייצר הכנסות גוגל אדסנס, יש הרבה אנשים באזור זה לא (עדיין). פרסומות במגזינים רבים שקראתי מסוג זה בימים הראשונים שלי של חקר האינטרנט וכמעט מאמין בו. מודעות מסוימת, תחת הכותרת "מי רוצה להחזיר לו 1,500 $ מ-Google AdSense," הרחיק לכת עד כדי להסביר כיצד, אם אתה יוצר מילות מפתח שמשלמים 10 דולר, ו -10 בלוגים כל אחד מקבל חמישה קליקים ביום מובטח לך לבחור מספר רב של אלף דולר בחודש הראשון. ראשון נכנסתי בלוגים, וניסיתי כמה מודלים עסקיים קטנים השגתי את כל הגורואים האלה קוראים ולנסות למכור את התוכניות הללו, לא יודע כלום על גוגל אדסנס, שלא לדבר על כסף ממנו.

אז כפי שאתה יכול להשיג 1500 $ לחודש מ-Google AdSense? אתה שואל

אני יודע שאתה סקרן. אבל השאלה האמיתית היא: מדוע ב-Google Earth כדי לשלם 1,500 $ עבור כתיבה של נקודה אחת או שתיים? למעשה, כאשר גוגל החלה הקמת סופר?

אני לא יתחיל להסביר כיצד אדסנס (שהיא כמו מסע אל תוך הסיפור של אדם וחווה) עבור הקוראים החדשים שלי שלא מבינים.

הנה כמה שאלות בסיסיות שאתה צריך לעשות אם אתה מוצא כי כמות 15,217,345.68 $ במכירות;
 ◦ מה בדיוק התפקיד שלך?
 ◦ איך החברה יכולה לשלם את הכסף שלך?
 ◦ מי שלך (המעסיק) ללקוח?
 ◦ איך ליהנות תהליך התשלום מאובטח בשבילך?

אם אתם מוכרים מוצרים משלך, ללא קשר למערכת / תוכנית להרוויח כסף באינטרנט היא להרוויח כסף כבר מן המעסיק שלך בתמורה. לכן, יש מישהו בין תשלום כסף (גם שלו / שלה הערך של הכסף נקרא). אם לא קיבלת הסבר ברור לאופן שבו מעשיהם להרוויח כסף בשביל מישהו אחר, צריך לחשוב פעמיים. אם אתה צריך לעשות פעילויות מקוונות, משהו בשבילו (לאנשים לבנות תוכניות ומערכות ולא מכונות). אז יש אנשים שם בחוץ שמוכנים באמת לעזור לך להרוויח כסף, אתה גם מקבל משהו בעל ערך.

סוף סוף יש לי עסק מקוון להרוויח כסף עם גוגל אדסנס במשך יותר משנתיים (או אולי יש פחות משנתיים), ועדיין לא יותר מ 1000 $ לחודש. כמובן שיש אתרים אחרים להרוויח עדכני יותר. עם זאת, 1,500 $ בחודש הראשון (כולל השנה הראשונה) מ-AdSense, אתה צריך צוחק. עבודה וזמן מה באמת עובד.

No comments:

Post a Comment