Friday, January 27, 2012

Google Video Ads מהן מודעות גוגל וידיאו

מה הן מודעות Video Google? חדש  בצורה של שיווק (ו CPM) PPC ברשת השותפים של Google, אתרים של אדסנס ביותר מוצג. במקום אדסנס מספק את המבקר תמונת וידאו היא סטטית. ניתן לשלם עבור כל 1000 הופעות, או את האפשרות הטובה ביותר היא לחץ.

G עם מודעות וידאו, אם מישהו לא משחק את הסרטונים באתר זה כמו לחץ ניתן לסווג אותם למכור את המוצר לפני שאתה מבקר בדף שלך, כך התחבורה כי הוא אחד לעזאזל של הרבה יותר מדויק PPC רגיל, לשלם רק כאשר הם לוחצים על הוידאו באתר האינטרנט שלך.

כפי שאתם רואים, כי אתה הרעיון שלך מהם לפני שמתחילים לשלם דבר כדי להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלך אחוז גבוה יותר. AdSense / AdWords, רק שני משפטים קצרים לרוץ ברחבי לדמיין כמה יותר לבוא קול ווידאו לנקודה.

זה יכול להיות משולב של שיטות הסוואה, מופעים ביותר של "Webmaster" ל-AdSense, כדרך לגיוס הכנסות נוספות מתחרים ישירים של משהו על המסך כמו "לחץ על הסרטון כדי להבין מדוע האתר הזה לא מאפשר," אם לחץ על זה, אתה יכול להמשיך ולומר, למה במקום ללכת לאתר האינטרנט שלך.

בדיוק כמו וידאו בפועל, אתה יכול לקחת affililiate העליונה השמאלית התחתונה וכדי למקסם את הרווחים שלך. רווח בשל בסדירות של נואש צעירים מנוע החיפוש הראשון PPC, היתרונות הפוטנציאליים מופחתים בשל העלייה במחירי קליקים. אנחנו חייבים למצוא דרכים חדשות כדי לחזור בראש.

Google מודעות וידאו יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך ...

No comments:

Post a Comment