Friday, January 27, 2012

מציאת מילות מפתח ריווחיות לאדסנס

בדרך כלל הדרך הטובה ביותר לבחור את מחקר מילות מפתח הוא התאמה מדויקת וניקוי בהתאמה רחבה.

אם אתה משתמש מפתח מ-Google, היכנס לחשבון AdWords שלך, תוכל לראות את הטור של עלות לקליק, עשוי להיות מעט גבוה יותר לקליק משלם AdSense.

הנתונים המובאים בכלי מילות המפתח אדוורדס עבור הקונים ולא רק עבור שותפי AdSense. אז זה הוא רשימה של תוצאות רשת התוכן (אדסנס).

אז אחרי [אירוח אתרים זול] ייתכן שיהיה עליך לשלם $ עד 12.99 כדי לקבל רשימה של תוצאות החיפוש [אינטרנט זול אירוח] עבור מילות מפתח הרבה פחות עבור הרשתות תוכן, קניית מודעות באתרים השותפים לשקול שאילתות הוא הגבוה ביותר איכות, כך הרשת היא מו"לים התחתון לקליק של 12.99 $.

הוא מכיל גם את הגורמים הבאים,
    ראשון יחסי הציבור שלך אתרים. (ככל יחסי ציבור, יותר טוב)
    2.The רלוונטי דף היעד עבור מילת המפתח לתוכן.
    זמן 3.The המשתמש מבלה באתר שלך, דף הנחיתה של המודעה לאחר לחיצה על המודעה. גוגל מנגנוני מעקב כדי לזהות את איכות הובלה ומסירה ניתן לשלם בהתאם.
    4.Google חלקם של כמעט 33%

   4 $ עבור כל קליק באיכות גבוהה עם AdSense - מה תוכן של אתר יחסי ציבור טובים יכולים לקבל $ 3.

   תרגם את זה באתר שלך ואת העלות הממוצעת לקליק עבור מילות המפתח שלך.

   אז זה תמיד אידיאלי כדי להגיע ממקום אחד למקום ללכת atleast 1 $ לקליק, יש איזון בין היקף התנועה לקליק

   ב, כמויות גדולות של כללי התנועה נמוך לקליק = לקליק נמוך וגבוה

No comments:

Post a Comment