Sunday, July 7, 2013

מודעות גוגל אדסנס אסינכרוני חדשות מגוגל


גוגל הציגה בסוף החודש שעבר באופן מלא רישום קוד אסינכרוני זמין במערכת גוגל אדסנס, בנתיים בגירסת הבטא Google AdSense Asynchronous Ad . קוד אסינכרוני החדש נועד לשפר את השהיית רשת ולאפשר את התוכן של הדף לטעון מהר בעיקר בגלשיה סללורית מבלי שיוצע על ידי המודעות.
 
משמעות הכרזת קוד אסינכרוני תמיכה שמודעות אדסנס שלך ​​תהיה פחות סיכוי להאט את הדף שלך כאשר הוא נטען. גוגל אמרה שיש לו "חביון השתפר ומשתמש אינטרנט טוב יותר למבקרים לחוות את האתר שלך."
 
"משמעות דבר היא שמשתמשים יכול להוריד את התוכן של הדפים שלך, גם אם אתה מתקשה לטעון את המודעות. משתמשי טלפון סללורי בפרט ייהנו פחות השהיה בעת טעינת דפי אינטרנט," על פי את התמיכה במערכת גוגל אדסנס קוד אסינכרוני.
 
המו"לים יוכלו לראות את "אסינכרוני (בטא)" החדש תחת סוג הקוד בתפריט הנפתח בעת יצירת מודעות חדשות, או עריכת מודעות ישנות יותר.
 
בעולם פוסט פנדה גוגל מתמקדת יותר ויותר בחשיבות של המהירות של האתר, זה חדשות טובות עבור כל שותפי אדסנס. קור הכתיבה אדסנס אסינכרוני מתאימה במיוחד למכשירים ניידים וריאגנטים. גוגל המליצה כי כל יחידות המודעות בדף יהיו עם אותו קוד אדסנס אסינכרוני כך אלמנט שלא לעכב תשלום מהיר אחר.
 

איך לשנות מודעות למערכת קוד אדסנס אסינכרוני

 
כדי לעדכן את הקוד ביחידות המודעות הקיימות, השתמש במודעת היבוא הישנה קוד קישור המודעות שלי בחשבון אדסנס שלך ​​ובצע את ההוראות שעל הכרטיסייה. יש חדשות טובות יותר לבוא, זה נראה. בחלק התחתון של דף התמיכה בהמרת הקוד של מודעות ישנות, גוגל אומרת כי "בעתיד", תוכל לעדכן את קוד המודעות של אדסנס ביחידות קיימות בתוך האתר שלך מבלי לגשת קודם לחשבונך באדסנס, מבלי לעדכן את הקוד בכל הדפים שלך.
 
אדסנס אסינכרוני הוא תכונה HTML5 נתמכת על ידי דפדפנים מודרניים. מאפשר את התסריט להיות טעון בהזדמנות הראשונה, אבל טעינה וניתוח לא יחסמו את עיבוד דף.
 
הגדרת הגודל של פרסום באתר רגיש
 
קוד אדסנס אסינכרוני יוצר תווית תוספות סטנדרטית, שמגדירה את הרוחב והגובה של קו המודעה. עם זאת, אם אתה מספק בכיתה שלך לתומכיו של התווית ולהסיר את הפרמטרים של השורה, אתה יכול לשלוט בגודל של הפרסום שמוצג מגיליון הסגנונות החיצוני.
 
הוצאנו את הסגנונות המוטבעים והוספנו adsidebar מעמד חדש.
 
אדסנס אסינכרוני שלנו הוא מטלטלין עם אתר המגיב הראשון. בקובץ CSS החיצוני שלנו
 
כאשר רוחב החלון גדול מ40em (640px או בסיס גודל גופן 16px הרמה שלנו), אתה מקבל 300 × 250 מודעות. מכשירי חשמל קטנים הם מיון תא (320 × 50).
 

נושאים לשקול בשימוש עם אדסנס אסינכרוני

 
כמו שאדסנס עונה על כל היתרונות וחסרונות של פתרונות.
• אם היית צריך לפצל בדיקות (A / B) עם המודעה הישנה שלה, אתה לא יכול לעשות את זה יותר.
• ערוצים: כברירת מחדל, כאשר הערוץ מוגדר לחסום מודעות של אדסנס. עם זאת, זה יהיה טוב כדי להקצות ערוץ אחר לפורמטים שונים של מודעות.
• אורינטציה של המכשיר הנייד: אם יש לך פריסות שונות לדיוקן והצגה, כך שזה ברור שהמודעות אינן מחייבות שינוי או ישתנו בגודלן. הקוד הלבוש הוקם פרסום מקוון סגנונות עבור חלק מאח"י עצמו, בהתאם לגודלו המקורי.
 
פשוט קוראים את התסריט פעם אחת
 
למרות הכרזת תבנית התווית של התסריט קורא במודעה, אתה יכול לשים את זה בצד של האתר ויש לי הרבה עבודה לכל דבר.
 

מה אם אתה צריך להסתיר את הפרסומת?

 
בהפצות רבות של תגובה, יש לך יותר מודעות בגרסת שולחן העבודה של היחידות הניידים.
 
זה בעייתי, ובדרך כלל להגדיר את המודעות הרלוונטיות להצגת מעטפה: אף אחד. זה לא יעבוד כאן, שכן גוגל הודיעה קוד תג מכסה את כל אלמנטים עם אדסנס אסינכרוני וקורא את המודעות עבור כל אחד.
 
בטוח שלא יקח הרבה זמן לקוד החדש כדי לבדוק אם הקליפה היא גלויה, אחרת לא יציג את המודעה. לכן, כרגע, לא יכול להסתיר את הפרסום (שהוא נגד את תנאי Google).
 
משמעות דבר היא עלייה בביצועים נתפסים, אבל אינה יכולה להבטיח את סדר תסריט מסלולים. כמו גוגל, אמרה, התגים האלה הם טובים לדפדפנים ניידים וחיבורים איטיים יותר.
 
עדכון: גוגל מכריזה רשמית על תסריט אסינכרוני היום בבלוג של קלבר, צוות העולם מוביל את צוות הטכני. התסריט צריך להופיע פעם אחת בלבד בדף, ללא קשר למספר המודעות בעמוד זה. גודלה של יחידת המודעה יכול להיות מותאם (בתסריט הדוגמא הקודם) או ב-CSS. דבר אחד חשוב לשקול אם אתה מפעיל את תצורת תסריט אדסנס של Google Analytics, אתה רוצה להוסיף את הנכס של נתונים אנליטיים uacct = סקריפט "UA-ZZ-זזזזזזז" אסינכרוני כדי להבטיח פיקוח ראוי.

No comments:

Post a Comment