Thursday, January 31, 2013

עצות ייעול אדסנס המתקדמות כדי להגדיל את הכנסות פרסום

אז דבר בזמן אחרון על אדסנס. בבלוג זה דברנו על איך אדסנס היא עכשיו חלק חופשי של מודעות וידאו. אבל כדי להיות יותר ספציפיים, אנחנו כאן כדי לדבר על טיפי אדסנס כדי לייעל את המודעות שלך ולהגדיל את ההכנסות שלך. השתמש במלוא הפוטנציאל של מודעות אדסנס שלך ​​רק עלמנת לעשות כסף? אם אתה מאמין שיש פוטנציאל גלום בם, אולי כדאי לך לחשוב על האסטרטגיה שלך עם מערכת אדסנס. לפני כמה ימים, הייתי שותפים כמה טיפים בסיסיים למיטוב מודעות אדסנס שלך. היום, בואו נעבור לכמה טיפים מתקדמים יותר עליך להסכים עם הבלוג שלך, כדי לראות אם אתה מתראיין או לא.



1. גלו מה יחידת המודעה עם התפקוד הטובה ביותר שלך

גוגל אדסנס תמיד טוען את הביצועים של מודעות באתר שלך ראשון. אז אם הקשר בין השרת והמשתמש הוא איטי, ואם המודעות אינן נטען, אז יחידת מודעות זו עם הסיכוי הגבוה ביותר להיות טעון. אז כדי לנצל את זה, אתה צריך את המודעה הראשונה בקוד מקור ה-HTML שלך.




זה קל. כדי לעשות זאת, פשוט אתה חייב לגלוש לתג הגוף, להפוך את תג div ממש מתחתיו, ולהציב את הקוד של המודעה בdiv זה. כך;

<body>
 <div id="ad1">
 הזן את קוד המודעה שלך כאן </ p>

2. מיין את הטעויות ברצף

אם סורק אדסנס אינו יכול לסרוק את הדפים שלך בצורה נכונה יחידות מודעות יכולות לחזור מודעות שאינן רלוונטיות. אם אתה רוצה את המודעות המדויקות והשימושיות ביותר, אתה צריך לבדוק כדי לראות אם טעויות ברצף. ניתן לעשות זאת על ידי כניסה לחשבון שלך וכניסה הגדרות חשבון. תוכל למצוא כשגיאות סריקה לאחד מאתרי האינטרנט שלך.


3. חווית משתמש

 האינטרנט הוא כל כך מלא במידע נוכחי, שלא משנה מה תוכן תיבה, למרות שעשה ככל הנראה בדרך זו או אחרת. אז מה מבדיל את התוכן שלך עם אלו של מתחרים אחרים בנישה? הניסיון של האתר שלך המשתמש רוצה, כי זה הוא אחד מכמה הזדמנויות שהם צריכים להתחיל.

כאשר משתמש פותח את הדף, אבל כמה שניות כדי לקבל רושם, משהו שיכול להיעשות רק עם חווית משתמש טובה. תכונות כגון ניווט נכון משתמש טובות כוללות תשלום מהיר, הפצה של התוכן שלה, צבעים נעימים לעין, ממשק אינטרקטיווי עם ניווט קל, קישורים מהירים, וכן הלאה.

4. תוכל להשתמש באמצעות גוגל פלוס יותר
 יצירה ושמירה על עמוד פלוס גוגל היא המפתח להצלחת חברה, בין אם אתה אוהב את זה או לא. ניתן להשתמש כדי לשתף בסרטוני וידאו, הודעות, תמונות ועוד. אנשים יכולים אחד, שהוא בעצם המלצה לאחרים לחפש מחוץ להודעות שלך. כנראה גוגל רוצה אתה מרבה להשתמש ברשת חברתית. ואם אתה רוצה להצליח, זה מה שאתה צריך לעשות.

5. השתמש DFP
גם רשתות פרסום אחרות יכולות להשתמש עם מערכת גוגל אדסנס באתר שלך. DoubleClick לבעלי אתרים (DFP) הוא כלי אירוח של גוגל מסייעת לייעל את התהליך, והופך אותו קל להצבת מודעות מרשתות מודעות שונות. הוא מציע מגוון רחב של פונקציות, כולל פונקציה של שירות וידאו חינם פרסומות שדברנו אתמול.

6. שימוש בטכנולוגיה סלולרית
 אחרון חביב, להפוך את אתר האינטרנט כזה שגם מותאם לנייד שלך! באפשרותך ליצור ולהגיש מספר גרסות של אתר האינטרנט שלך, בהתאם לבקשות לקוח סוכן משתמש המידע. השוק צומח במהירות, ושזה יהיה רעיון טוב לקחת את ההזדמנות הזאת כדי לתפוס ולהפוך מבקרים לדולרים.

זה הכל לעת עתה. נסה להשתמש בטיפים הבאים. אם יתקל בבעיות, אל תהסס לבקש בהערות להלן. שלום.


No comments:

Post a Comment