Wednesday, September 19, 2012

חשבון אדסנס שלך ניחסם? ערער

חשבון אדסנס שלך ניחסם? ערער

כל פעם שיש אתר לגיטימי יכולים להגיש בקשה להצטרף לאדסנס גוגל אדסנס הפכה לשותפי תוכן להציג מודעות גוגל, מציע מודעות רלוונטיות מבחינת תוכן באתרי האינטרנט שלהם ועמלות פרסום.

גוגל אינה מגבילה את גודלו של אתר בסולם ההכנסות, אבל לאתרים לוקחים עמלת שותפי רמאות לפרסום, או בניגוד לכללים של עורכי תוכן גוגל אדסנס גוגל אדסנס ולא יכולה לקבל עמלות פרסום של גוגל.

חשבון השותף של גוגל אדסנס בדרך כלל בוטל מפני שהאתר היתה במה התנהגות בלתי הולמת. מודעות אדסנס תוצבנה באינטרנט שתכלול תכנים לא הולמים או מיקום לא לפי חוקי אדסנס, שהמשתמש לוחץ עליהם בטעות זאת הונאה מטעה מלאכותיות או דחיסת מילות מפתח.

טקסט מוסתר נחשב אופטימיזציה למנועי חיפוש כובע שחור. רבי אינטרנט מנהל אתר מצא חשבון גוגל אדסנס שלך ​​בוטל. כיצד להפוך את חשבון גוגל אדסנס שלך ​​אינו אטום.

כיצד להפוך את חשבון גוגל אדסנס שלך ​​לפעיל שוב:
אף אחד לא יכול להבטיח חשבון אדסנס שלהם אינו נעול משום שהחשבון הסתיים היא שאלה העומדת להכרעה על ידי צוות גוגל אדסנס. אבל כפי שעורכי תוכן גוגל אדסנס, לפחות אתה יכול לעשות: ראשית, לא ללחוץ על המודעות באתר שלך, הנחיות גוגל ברורות: "אנחנו לא נאפשר לך ללחוץ על המודעות באתר שלהם, לכל הסיבה שלא ישתתפו בקליקים על מודעות אדסנס, לחץ על מודעות עם אחרים, ושנית, לא מדיניות של תכנית אדסנס של גוגל הצהירה תוכן אסור במפורש, כי אף אחד לא יכול להתעלם משליטת גוגל הטכנית.

גוגל טוענת שלא אפשר לא צריך לנסות, אחרת התוצאה תהיה החשבון שלך הוסר. תכנית אדסנס של גוגל מדיניות מפורשת מוזכרת במעשים האלה: הם יכולים להיות ממוקמים בדפי המודעות של גוגל, ללא תוכן. רישומים לא יחזיקו כמוקפץ, מוקפץ מתחת, או אפילו באימיילים.

מודעות גוגל שהוטלו על האתר מוקדש להצגת מודעות בלבד. אלמנטים בדף האינטרנט אינו יכולים לכסות כל חלק מפרסום ומודעות צבעים יש להשתמש כדי להבטיח שהמשתמש יכול לראות את כל הפריטים והפרסום של כתובת אתר. על ידי לחיצה על מודעות גוגל לא צריך לגרום בחלון חדש. אתר אינו יכול להכיל "לחץ כאן", "תתמכו בנו". "בקרו בקישור זה (כדי לגשת לקישורים אלה) או בדרך אחרת, בלי קשר לתוכן תנאים דומים יחולו על מודעות Google.

התנהגות אסורה כאמורה חייבת להתרחש, כדי למנוע ניפוח עלויות פרסום. בנוסף, בעלי האתרים אינם יכולים להפוך את תשומת לב לא טבעית לאתר כדי למקם מודעות אדסנס באמצעות דואר אלקטרוני המוני לא רצוי או אתר אינטרנט של צד שלישי. במקביל, בעלי האתרים לא יכולים להשתמש הולמים או טעייה כדי לפתות משתמשים או לחצו על הלחצן העיון.

מו"ל לא ישמש מחוץ לטקסט ב" קישורים הממומנים "וסימנים" פרסום "בפרסום (לפי דעתי). כולל בחלק העליון של הפרסום שלנו עלול להיות בלבול, וכל ניסיון ליצור קשרים עם מודעות גוגל ואת מודעות טקסט של גוגל.

מעשים אסורים כוללים (אך לא מוגבלים ל): באמצעות קליקים ידניים חוזרים ונשנים, חזר תכנית ידנית כדי להסית אחרים ללחוץ, לעודד אחרים ליצור הופעות, רובוטים אוטומטיים ולחץ על דור שלישי כלי תצוגה של קליקים או הופעות (למשל, לשלם לכל לחץ, גלישה אוטומטית ותוכניות לחילופים קליקים), השירות, או תוכנות זדוניות אחרות.

בנוסף, האתר יכול להכיל אלימות, פריצה, פורנוגרפיה, הימורים, מכירות נשק, אלכוהול, סיגריות, תרופות מרשם ותכנים אחרים (המפורטים בתקנון תכנית אדסנס של גוגל לכמעט 20 תוכן), או כל מלכודת קידום במנועי חיפוש כגון קישורי ספא, דפי העתקה, מילת מפתח טקסט מלית, מוסתר או קישורים מוסתרים, דפי הפניות מטעות.

ברור, גוגל אדסנס הקים מערכת קפדנית של פרסום מערכת בדיקת עריכה. אמנם מודעות אדסנס בביטוי של שפה אחרת על מדיניותה של תכנית אדסנס של גוגל הן לא פופולרית מספיק, אבל משמעותו הבסיסית היא ברורה, כלומר, לא ניתן להשתמש כדי להציג פרסומות, ולכן משתמשי קליק דף טבעי על ההתנהגות הטבעית, ולא איש מהקידום במנועי החיפוש באמצעים בלתי המספק. אחרת, רק כדי להפסיד את ההזדמנות כדי לקבל פרסום לפי מילות מפתח כשותפי תוכן.

לכן, אתה יכול להבין: אדסנס יכולה לנסות להצטרף לשלמותו של האתר. לכן, כדי להבין שהאתר יוסר, בדרך כלל משתייך להיבטים מסוימים של תשומת הלב מספק לסיבה. הניתוח הראשון של האתר עצמו, לא ממהר למתוח ביקורת על הניתוח של גוגל.

גוגל אדסנס לא למחוק עורך תוכן החשבון שלך בטעות? אם מנהל האתר לא עשה שום פרה של המדיניות של גוגל אדסנס האסורה, שם ישמשו חשבון די? אני באופן אישי לא שמעתי על המצב הזה, אבל כמה משתמשים יש על זה.

אם מישהו ונדליזם, שוב ושוב ללחוץ על מודעות גוגל אדסנס באתר שלך. האם זה יגרום לחשבון איסור? אני חושב שהטכנולוגיה של גוגל יכולה לזהות התנהגות זדונית בדרך כלל לא נחשבת לצריכה של לחיצות מפרסם במודעות זדוניות. עמלה זו לא תפיק אדסנס. כמובן, אם אתה משוכנע בחפותו, אפילו דברים תמימים של עניין לגוגל צדק יכולים.

ערעור לשחזר חשבון גוגל אדסנס:
טיפים אלה כל יכולים להיות אפשריים אם רק כאשר הם אמיתיים ולא היו מעורבים בכל פעילות לא חוקית.
■ כתבו לצוות אדסנס במילות נימוס, הם לא מודעים או לא להשתתף בכל פעילות לא חוקית.
■ ניתוח יומי את הנתונים העדכניים ביותר מ-Google Analytics ו-אדסנס נשלחו לקבוצה.
■ אם חשבון מושבת בשל קליקים לא חוקיים, ואז לנתח ימים אחרונים ומציע צוות אדסנס רווחי אדסנס אתה לא מעוניין במקבל את כל ההכנסות מהקלקות לא חוקיות או פעילות יומיומית חוקית, ואתה מסכים להחזיר את כל הכסף שהם מרוויחים מגיעים מפרסמי פעילות הונאה .
■ תעבורת אינטרנט שבו כדי למצוא את המקור ולתקן את זה אם זה לא מתאים.
■ בדוק את התוכן שלך, באיכות אתר, וכו 'דף נחיתה (אם מנהל אתר מוגבל חשבון אדסנס מדיניות פגיעה).
■ הסרת מודעות אדסנס או תחרותיות באתר דומות.
■ לייעוץ נוסף מחשבון אדסנס שלך, והחזר של עובדה.
■ עקוב הפורום אחרי פורום אדסנס
■ בדוק מחדש את כל המדיניות של אדסנס

לאחר שעשית את כל מעקב ולהגיש טופס ערעור על הפרת מדיניות ולחכות לתגובה.

ישנם מקרים רבים שבהם חשבון גוגל אדסנס הוחזר לאחר הפנייה יש משיכה אמיתית. אז לפני הגשת ערעור מחדש לנתח את הנתונים האחרונים מ-Google Analytics, בימים האחרונים של מנהל אתר AdSense הכנסות מדיניות ומדיניות תוכן.

No comments:

Post a Comment