Friday, July 27, 2012

איך באמת להפיק רווחים עם תוכנית אדסנס

תוכניות שותפים משתלמת

גוגל אדסנס באתרך

תוכניות שותפים להפקת רווחים

יישום של גוגל אדסנס באתר שלך היא אסטרטגיה אשר שם את הכסף בכיס, אבל לא קונה את המבקרים.

עם זאת, באותה הדרך להיות חכם על בחירת תוכניות שותפים משתלם, אתה רוצה לעשות את שיעורי הבית שלך כאשר להפקת רווחים נושאים עם אדסנס. הנה כמה טיפים חשובים ...

אני אוהב את גוגל אדסנס. שינוי זה לוקח קצת יותר את ההכנסה שלי בחודש.

כלומר, אני לא דוגמה האזורים שבהם להרוויח רק דרך גוגל אדסנס.

מה קורה כאשר החשבונות שלהם סגורים מ-גוגל אדסנס? מה שלא יקרה, ונאבקת להחליף אובדן רווחים!

לא מאמינים לי?

על ידי לחיצה על הקישורים גוגל אדסנס באתר שלך פעם או פעמיים לראות כמה מהר גוגל יסגור חשבון אדסנס שלך. (לא, לא ממש!)

האם זה שימושי ליצור אתר שלם סביב המוצרים הפיננסיים כדי להרוויח קצת כסף על הקלקות אדסנס אם אתה מרוויח עד 40 דולר כדי לבנות יישום מלא של כרטיס אשראי?

לא בשבילי, זה לא קיים.

באמצעות אדסנס להשלים - לא להחליף

אני משתמש ב-גוגל אדסנס כדי להשלים את ההכנסה שותפים שלי, לא להחליף אותו.

בעיקרון, זה שווה. ערך עבורך ועבור המבקרים שלך.

אתרים להרוויח כסף עם אדסנס אינו מקבל את הערך הנוכחי של נדל"ן באתר שלך.

בנוסף, חשוב לי שהמבקרים שלי כדי לקבל מידע בעל ערך למצוא אותם באתר שלי, ולעשות, מציע סקירות מאוזנים ומאמרים על הנושא הנדון.

אם לאחר קריאת הדברים שלי, הוא לא מעוניין בטווח המוצר, אז אולי הם מודעת AdWords תופס האינטרס שלהם לראות.

יישום של גוגל אדסנס באתר שלך היא אסטרטגיה אשר שם את הכסף בכיס, אבל לא קונה את המבקרים.

עם זאת, באותה הדרך להיות חכם על בחירת תוכניות שותפים משתלם, אתה רוצה לעשות את שיעורי הבית שלך כאשר להפקת רווחים נושאים עם אדסנס.

כך למשל, לאחרונה קראתי קצת מידע על פי ייצוג נושאים נישה עם שווקים גדולים.

נחש שמן

אחד הנושאים היה מנצח כמו "נחשים".

קשה לי להאמין מה אני עושה מחקר שלי.

"נחשים" היה עיכוב את נתוני 4324 ו-Word "נחש" מעקב לצפות הצטברות של חיפושים של מילות מפתח אחרות בשנת 1938, אז כן, כ -200,000 חיפושים בחודש עניין בתוכנית מהנה "נחשים".

בסדר, אבל מי השוק שלך? ילדים מחפשים תמונות של נחשים לפרויקט בית ספר? אנשים רוצים לקנות, את הנחשים? מי שרוצה לבקר את נהר הנחש?

מה אתה מוכר? נחשים? "הנחש" המשחק? 10 $ ספר על הקמתה של ועדה של 15%? פוסטר מ allposters com 60 $, שבו אתה מרוויח עמלה של 30% נראה ההימור הטוב ביותר, אבל כמה אנשים רוצים לשלם 60 $ עבור פוסטרים של הנחש?

בשבילי זה לא מספיק פוטנציאל עניין ועדת אור לבנות אתר סביב נחשים.

ובמקביל להרוויח להוסיף את אדסנס כדי להגדיל?

ובכן, גוגל "נחשים". האם אתה רואה מה מופיע בעמודה של Google AdWords?

כלום!

מפרסמים חיפוש Megabucks

אם אתה רוצה להרוויח כסף עם אדסנס, עליך לבחור את המפרסמים להשקיע נושאים דולר מגה קליק.

איך אני יודע מה הבעיות?

קל!

אם עדיין לא עשית זאת, פתח חשבון גוגל AdWords וליצור מסע פרסום חדש. הוסף את "הערך את תנועת" רשימה של מילות מפתח (1 בנושא נישה בכל פעם), ואז ללחוץ על. בדף שהתקבל מראה את העלות הממוצעת לקליק עבור כל מילת מפתח.

הערה המילים היקרות ביותר ברשימה ואופטימיזציה דפי שלך עבור ביטויים אלה.

זה מה שבאמת נהנים מ-גוגל אדסנס.

שימו לב! שימו לב! שימו לב!

אם אתה מוצא פרויקטים משתלם במחיר של כ 36,987.57 ליום, אל תשכחו לעצור את מסע הפרסום, או לחסל אותו לחלוטין!

No comments:

Post a Comment