Friday, June 29, 2012

למשוך תנועה ממנועי חיפוש

אתה יכול להרוויח מתנועה ממנועי חיפוש

אתה יכול לההרוויח יותר מ 350 $ הכנסות גוגל אדסנס של מיליארדי דולרים לפחות מלראות את המאמר. גלה כיצד?
אתה מדמיין איך אתה יכול להרוויח יותר כסף חשבון גוגל אדסנס על ידי תנועה בסוף מערכת ממנועי חיפוש. ב סקלה הזו, עם זאת, אני אחלוק כמה צעדים פשוטים על מנת להשיג יעד הכנסותיה של 1,000 דולר מדי חודש.
ראשית, הבחירה של משלם על מילות חיפוש הנייר שלהם יכול לעזור לך להגדיל את הכנסות אדסנס שלך און ליין.מילות חיפוש כמו מניות קניות באינטרנט יש להן קליק ממוצע של 26 $, כלומר, ליצור את המאמר על אחד מילות מפתח אילו, גוגל מציעה שכר גבוה ומילות מפתח אדסנס כאשר אנשים לוחצים על ה-אדסנס שלך, אתה יכול להרוויח בממוצע $ 5 עבור כל קליק.
שנית, כתיבת SEO מאמרים.לו למשוך תנועה ממנועי חיפוש, יש מאמר SEO כי זה ימשוך מבקרים את הדעות השונות אינם מודעים אתרי האינטרנט שלהם. צפיות המבקרים ישיר יכול לעזור להגדיל את הרווחים שלך, אבל אני מניח כאשר אתה מגדיל את רווחי אדסנס שלך ​​לא מקוון מבקרים מאילו שמחפשים מידע בנושא.
הסוד כדי למשוך תנועה ממנועי חיפוש באינטרנט כדי להגדיל את הכנסות אדסנס שלך ​​הם:
בנה tilte המאמר שלך של המילה, אבל מילת מפתח עם פחות תחרות, ליתר דיוק. אתה לא צפוי לראות את מילת המפתח עם תחרות גבוהה. כאשר בוחרים לקנות מניות באינטרנט, יש הרבה תחרות עבורה. מה שאתה צריך לעשות זה להפוך את מילות המפתח שלך ספציפיות יותר כמו איך לקנות מניות באינטרנט למתחילים.
לאחר מכן, לבדוק את תחרות קידום אתרים. תיבת החיפוש של גוגל;
סוג: inurl: "מילת מפתח" intitle: "משפטי מפתח" מילות מפתח "משפטים" inanchor
זה יעזור לך לבדוק את כמות הפריטים שבהם אתה משתמש מילת מפתח ככותרת (intitle) וכתובת אתר (inurl) ואת העוגן היפר טקסט (inanchor).
התוצאה יקבעו כיצד אלמנטים רבים מותאמים מילת מפתח.
בדרך זו אתה יכול להגדיל באופן מקוון ב גוגל אדסנס הרווחים, תוך שימוש בביטויים של מילות מפתח עם תוצאה חיפוש שבין 0 ל 100 ו - 1,000 חיפושים חודשיים בגוגל.
כאשר בונים מאמרים מילות המפתח המפנים אלה התחרות נמוכה, אשר ללא ספק למשוך את מנוע החיפוש התנועה במאמרים שלו על בסיס קבוע.
למרות שמאמר זה יכול לעזור לך להתחיל, אתה יכול להתייחס הספרים באינטרנט SEO לקבלת מידע נוסף.

No comments:

Post a Comment