Saturday, June 30, 2012

מיהם אותם אנשים שמרווחים מאדסנס של גוגל?

עובדה מספר 1: ילדים בתיכון עושים אלפי דולרים מדי חודש עם אדסנס.

עובדה מספר 2: עקרות בית נואשות, פנסיונרים, אמאות ואבות,אנשים שהנסיבות פשוט הצריכו אותם להישאר בבית ואף פעם לא הרוויחו פרוטה באינטרנט יצרו הכנסה במשרה מלאה, פשוט על ידי הצבת מודעות אדסנס בבלוג שלך או אתר אינטרנט.

אלה הן רק כמה מן "עובדים" סופר אדסנס. אולי שמעתם כבר על הסיפור שלהם הם בין המעטים על המסלול כדי להפוך מיליוני דולרים במזומן רק על ידי קידום אתרים אדסנס.

כל אחד, בכל גיל ומין יכול להיות שותף כסף להפקת שותפי אדסנס, כל עוד התוכנית קיימת. איך אפשר ללכת על הפרסום הזה באינטרנט?

כתיבת מאמרים עבור אדסנס היא הדרך להתחיל להרוויח הכנסה פסיבית מאדסנס. באמצעות מילות המפתח הנכונות במאמרים ויש להם מודעות גוגל באתר מסוים הפכה את הטופס הרווחי ביותר של שיווק, כי כל אחד יכול להיכנס. ניסיון לא נדרש ורמת הכרחי של החינוך. אם אתה לא משתמש באסטרטגיה זו, או אולי לא מודעים לכך, ראשית, סביר להניח שאתה יכול להפסיד אלפי דולרים של הכנסה נוספת, ועדיין לא יודע עדיין.

זו אחת מהסיבות הרבות מדוע כתיבת מאמרים מקוריים עם תוכן איכותי הוא כיום באז שיווק האחרון. תוכן וקישורים. שילוב זה הופך כלי רב עוצמה עבור אתר אינטרנט מוצלח ובדרך מייצר אנשים עשירים יותר. הרבה אנשי מקצוע השיווק באינטרנט כבר מודעים לערך של תוכן איכותי מקורי איך להשתמש במילות מפתח יכול להביא תנועה לאתרים שלהם ממנועי חיפוש.

למה לא כל אלה בעלי האתר לכתוב ולהגיש מאמרים שלהם אם זה חשוב?

התשובה היא פשוטה ומובנת, היא שזה לוקח זמן לכתוב מאמרים, לשלוח אותם לקבל תנועה ממוקדת לאתר שלך. לפיכך, אנו לקבל את שירותיו של מי שיכול לחסוך לפעמים חלקים לכתוב מאמרים המתאימים מטרתם של האתר אלא ירו עדיין באיכות טובה היצירה הייחודית של העבודה.

אם אתה כבר מעוניים להיכנס לעסקי שיווק אדסנס ולהתחיל להרוויח כסף, אבל אתה צריך לשאול את עצמך, האם אתה נהנה לכתוב כשהיית בבית הספר? אם אתה עונה בחיוב על שאלה זו, כבר יש לך ראש להתחיל על רוב בעלי העסקים שרוצים שיווק באינטרנט לעשות כסף באינטרנט ולעשות את זה בבית.

עם הגאות בשוק אדסנס מגיע הצורך אתרי לרצות מילת מפתח תוכן טרי, איכותי ומקורי עשיר. כך, בעלי האתר יכול להיות אספקה ​​קבועה של מאמרים עם מילות המפתח המתאימות הקשורות לתוכן החומר הנמצא באתרי שלהם. התוצאה של זה בא לידי ביטוי בדרגת הדף כאשר הדפים באינדקס על ידי מנועי החיפוש. זה, בתורו,יותר מודעות אדסנס מתחילות להראות מעל, מתחת או לצד פריט באתר האינטרנט שלך עם תנועה ממוקדת.

מה אנשים צריכים לעשות?

לכתוב מאמרים מקוריים תוכן איכותי, מילת מפתח או ביטוי עשיר ולא לשכוח קישור לאתר האינטרנט שלך בתיבה משאבים. ואז לבנות אתר או עמוד אינטרנט עם מילות מפתח ממוקדות או תוכן עשיר על הביטוי המקורי של התנועה ממוקד שמגיע מאמרים שכתבת. לבסוף, כמה מודעות אדסנס של גוגל כי היעד מילת המפתח או ביטוי עשיר תוכן מקורי באתר שבו מבקרים יכולים לבקר כאשר הם באים לחפש מידע.

זהו מצב של Win-win situation, אם אתה חושב על זה יותר.זה טוב עבור אנשים המחפשים תוכן איכותי ומידע. לאנשים שכותבים את המאמרים של התוכן המקורי. והאדם עם אתר האינטרנט של תוכן מקורי איכותי ועשיר. כמובן, מנועי חיפוש ומפרסמים שלה הם תנועה ומכירות, אבל את האמת? בזמן שאתה מקבל משהו לטובתך, לא ממש אכפת לי מה אנשים אחרים.

אז מי עוד רוצה להתחיל להרוויח כסף עם אדסנס ?. אתה!, בעולם. אף אחד. שיווק באינטרנט פתחה אפשרויות רבות עבור הכנסה פסיבית מסוג הזה. כתיבת מאמרים ו- אדסנס היא דרך הדיפה של אסטרטגיית שיווק באינטרנט היא דרך אחת בטוחה להשיג פיסת כי פעולה ושווי מזומנים.

עדיף לא להישאר מאחור על ידי המיליונים שכבר עושים הכנסה נאה מ גוגל אדסנס.

קרא גם : איך לכתוב מאמר איכותי בשעה

No comments:

Post a Comment