Thursday, June 7, 2012

מה צופן העתיד לתוכנית גוגל אדסנס?

יש הרבה רעיונות שעולים על איך אדסנס ייראה בעתיד ואיך המערכת תישתנה ממה שהיא היום.


ראשית, ברור כי הבחירה של אלגוריתמים יהיה אפילו טוב יותר וחזק יותר, אז הם עכשיו. זה נראה בבירור בשנים האחרונות עם מנוע החיפוש של גוגל עצמה לא צריכה להיות הפתעה, כי זה קורה עם AdSense. מפרסמים מופיעות תוצאות מתאימות ביותר ומפרסמים אשר לתפעל את התוכן שלהם על מנת לאפשר מילות מפתח גבוהה משלמים להופיע עשוי להיאבק לעשות זאת רק אם הוא באמת מתאים לתוכן שלו.

דבר נוסף שיקרה הוא שתהיה הגנה טובה יותר עבור המפרסמים הונאות הקליקים בתוכנית AdWords. גוגל מזהה כי מדובר בנושא מהותי מאוד, כי צריך לטפל כמה שיותר מהר וכנראה יקרה כמה שיותר מהר. כיום ברמות גבוהות של התנועה, יכול בקלות להסתיר את כתובות ה-IP וכן להגדיל את שיעור הקליקים (לחץ באמצעות שיעור).

החברה הקימה מנוע חיפוש ממוקד באתר AdSense על"ה, "התמחור החכם" וחסימת תחום, והוא צפוי להיות שיפורים שנוספו על ידי אתרים דומים אחרים.

דוגמה לכך היא אופציה המפרסם יש יותר שליטה על התוכן המוצג. זה יכול להיות חסימת האתר שלך מופיע מספר כתובות לארח באנרים של AdSense.

רעיון אחר, כי כבר מתקדמת היא Google AdSense ישולבו צורות אחרות של מדיה כגון עיתונים או טלוויזיה, וכן הלאה. למרות שזה נראה מהצד של מדע בדיוני שום אינדיקציה שזה לא יכול לקרות.

לגוגל יש גישה לרשת בינלאומית של למעלה מ 150,000 מפרסמים מהם יכול לבחור לחדור לשווקים מקוונים במדינות שונות. אתה יכול גם ללכת  רשת חזקה של מפרסמים עם גוגל, אתה יכול לבחור למנות או לאפשר מפיצים מקוונים ליצור תבנית עבור פרסום ב-AdWords במחקר תוכן מקוון.

אפשרויות נוספות ניתן ליישם עבור שותפי AdSense, המאפשר להם להגדיר מילות מפתח בחשבונך. בעוד ש-Google לא שש לעשות זאת, אין כל אינדיקציה כי זה לא יקרה בעתיד.

בנוסף, אנשים רבים דורשים פירוט ברור של מדיניות התמחור של AdSense. גוגל נתן שום אינדיקציה למה זה לא מידע לציבור, אך לעת עתה, נראה מאוד לא סביר כי מידע כזה לא יהיה נוכח ב-Google AdSense.

תכונה נוספת, כי יכול להיות בתוכנית AdSense יהיה לתת לבעלי אתרים לראות אילו קישורים יוצרות קליקים לאתר שלך והוא מבוסס על מילות המפתח שהם מקבלים שם.

זה יכול להוכיח את הבעיה העיקרית שעלולה לסכן את המערכת כולה, ואת יכולה אולי לעודד אתרים רק אדסנס יותר את היתרונות שקופים יותר. אנשים רבים יכולים לעשות רק אתרים AdSense, שנועדו רק כדי להרוויח כסף מ-AdSense.

אמנם זה כבר קורה היום, זה יכול להיות טיפשי של גוגל כדי לשים את הכלים הללו בידי המו"ל שלו.

עם זאת, דבר אחד שיכול לקרות הוא דרך על המשתמשים לפתור את הבעיות שלהם עם הכנסה נמוכה באופן AdSense באתר שלהם. זה יכול להיעשות באמצעות אשף מקוון או משהו דומה להציע הצעות עבור בעלי אתרים המבוססים על התוכן שלהם.

אבל מילת המפתח היום היא RSS. היכולת לשלוח פרסומות ממוקדות ישירות למשתמשים, מבלי לנווט את שמו הפך למציאות עם RSS. ויש סימנים ברורים כי גוגל אינה מתכוונת לעזוב כמו לוותר על ההזדמנות.

זה מה "טלוויזיה אינטראקטיבית" ואחרים ניסו לעשות במשך זמן מה. עם זאת, האינטרנט יהיה הרבה יותר טוב על זה, כי יש כל כך כמו מדיה אינטראקטיבית באינטרנט.

אבל בסופו של דבר, זה בעיקר ספקולציה ויש לנו ל-Google הפתעות אותנו עם תכונות חדשות שלא היו מעלים על דעתם. וזכור עם הרווחים של גוגל אדסנס האפשריות הן אינסופיות


No comments:

Post a Comment