Thursday, June 28, 2012

הכנסה פסיבית רק תוביל לאכזבה

בשנים האחרונות, השמועה הגדול של אנשי עסקים או מי שמחפש חופש כלכלי הוא טרנד "הכנסה פסיבית".

כפי שהשם מרמז, הרעיון הוא מרוויח הכנסה ולא יכול מעבודה.

מניסיוני, "יצירת עושר" נחשב מסוכן ביותר, הרעיון מצאתי. זה מבאס את החיים של אנשים וממשיכה לעשות דברים איומים כדי לבזבז זמן, כסף ואנרגיה.

אני רואה את מושג "כור זהב" יום אחד המדינה בסוף הקשת, ואני חושב שזה בדיוק כמו מיתי.

תן לי להסביר:
לא הרעיון של הכנסה פסיבית, מעצם הגדרתה, אתה מנסה לעשות כסף ממשהו שהוא לא מוחשי- אני רואה אנשים שאינם מעוניינים בעיקר רכוש, ויוצאים לקנות נכס אני חושב שזה הוא "לקנות ולשכוח "להיות. אני רואה אנשים, טכנולוגיה לעמוד יצירת אתר אינטרנט, כי הם חושבים משעמם שלה להחליף את הקמתה של שכר ממוצע השראה שלך. אני רואה אנשים שמעולם לא עניין את החברות הבורסאיות הגדולות שצולמו בתחילת שנות לצפות בטבלאות המחירים, אז אתה לא צריך לדאוג לבעיות כסף כל יום. קיים פער עמוק בסיסי את ההיגיון הזה.
זה לא פסיבית - מה שרוב האנשים גילו כי תיק הנכסים, לא פאסיבי, זה לא אתר MLM או קו. כל אחד מהם, המכונה "פסיביים" כלי רכב הכנסה צריך אחזקה ותיקון. הדיירים חייבים לגרום דרמות, אתרים המתעדכנים באופן שוטף, לאורך קווים צריכים עידכון מתמיד.
אני לא רואה דוגמאות עבודה - מתי בפעם האחרונה היית בחופשה נתקלו בני הזוג אשר מכריז בגאווה, כי הם בחול ללא הפסקה הודות הכנסה פסיבית שלהם? באופן תיאורטי, על כל החופים הטרופיים יש יותר אנשים עכשיו כי אנשים שאני אפילו לא זוכר הם מרוויחים את הכסף שלהם מהכנסה פסיבית ולא צריכים לעבוד.

מה עובד? מה האלטרנטיבה של תוצאות? מה היה הסוד של עושר מאז תחילת הזמן? ...

בניית האימפריה שלך.

בניית אימפריה היא הדרך, עושר והשפעה, הפסקה השפעה וכבוד.

בנה את האימפריה דורש מחויבות מלאה משהו שלא מופיע שוב. אתה נדרש לנקוט עמדה על משהו, כדי שיהיה חזון,להגן על החזון מפני אנשים אחרים בתפיסת העולם שלהם, ולשמור עד קצה גבול הכדאיות.

כאשר בונים אימפריה, ישנם דברים אשר קורים בלי שלך תהיה שליטה עליהם - המכירות נעשות, הרווח מגיע לשלם את דמי, את העמלות - אך לא היא לא "פסיבי" . אתה לא יכול להחזיר את ממלכתו, הוא תמיד יהיה משהו שאתה לבנות ולהגן.

זהו מקור שמחה, תסכול, שעמום תשוקה, כעס, הנאה. זו תהיה הרחבה של האני האמיתי שלך, אמנות מהלכת בעולם שאין לו סוף.

כל הדוגמאות כמו הנמען של "הכנסה פסיבית" באמת הציטוטים הם בוני האימפריה.למשל ריצ'רד ברנסון אמר שאין הכנסה פסיבית כי אימפריית וירג'ין. דונלד טראמפ יש "הכנסה פסיבית" גדול של מכונת כי האימפריה בנוי האתר יצרה. וורן באפט יש במשרדיהם של ברקשייר האת'ווי וכל יום לאימפריה שלו, לא לחשוב על כמה נפלא הוא "הכנסה פסיבית" שלך נצטווה לבנות לשבת.

החיפוש אחר הכנסה משקפת את הרצון של בני הנוער להימנע מהאחריות הכספית. יש רצון "לעשות כסף במכה פעם אחת ולתמיד ולהתמקד מלהנות מהחיים", וכמובן שזה מעולם לא קרה.

החיפוש אחר בניית אימפריה, אתה צריך לעמוד באתגרים של כסף, הכלכלה ושוק העבודה בידיעה תימשך עד הסוף. בניית האימפריה, היא החלטה לשחק משחק של השראה, כי המשחק לעולם לא נגמר לו הזמן כל עוד יש לך אוויר בתוך הריאות שלהם.

זה עשוי להיות קפדן, רוצה החיפוש מילה קלה, יש עם זאת הפער בין אדם השראה לבנות את ממלכתו כל יום קבוצה של אנשים לעכב את החיים עצוב, בזמן שהם "לקבל הכנסה פסיבית" האסטרטגיה במקום.

החיפוש מסתיים באכזבה, הכנסה, לבנות אימפריה היא מסע של השראה, המקורב לעבודת שנולדת לעשות .

by : הכנסה פסיבית עם שיווק שותפים

No comments:

Post a Comment