Sunday, June 17, 2012

כיצד להביא יותר כניסות יומייות לאתר האינטרנט שלך ולשפר את רווחי אדסנס

גוגל אדסנס הרווחים הם תוצאה של הלקוחות של האתר שלך ואת שיטות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). ללא ציון SEO, ולא תהיה כל הכנסה מאדסנס כלל. הדבר החשוב ביותר במקרה זה מכונה לעתים קרובות, היא אמנות, וליצור אורח קבוע באתר האינטרנט שלו.
לדבר על לקבל את הדרכים השונות כדי לקבל יותר לקוחות לאתר האינטרנט שלך.
הכתיבה הראשון ליחידים זחלים.
אני חושב להתמקד יותר ויותר על הלקוחות, הלקוחות כלומר מנוע חיפוש אורגני), כי אם פריט מסוים שלך (ים) על מנת להשיג ניקוד גבוה יותר במחקר, ואז תמיד לקבל לקוחות באופן קבוע. תן לי גם, אני צריך לעשות על מנת להשיג ניקוד גבוה יותר בודקים יישומי אינטרנט לדבר. ברגע שתמצא את המאמר הקטן שלי בחיפוש אחר פריטים דומים שנעשו ב-Google. כאשר אתה מקליד משהו באסטרטגיה של גוגל יש כמה מונחים חשובים כי הם למדו בדרך כלל להציע.
אני מנסה כמה תערובות שונות מעט כדי לראות את אותם הפריטים המדויקים ולבחון את התוצאות. אני מקווה כי הפער בין "מה ביקש" ו - "מה לחפש כתבות," אם ההבדל הוא מספיק כדי להפריד בין המתחרים, אני יכול גם מילות מפתח בתוכן של הקובץ שלי, ואז אני. זה באמת עוזר לי לקבל את אורח קבוע בבלוג שלי, שהוא קל יותר להרוויח כסף גוגל אדסנס.

דר השני הוא רפלקסיבי.
ראיתי הרבה אתרים עם כתבות גדולות עם מבקרים צעירים, לעומת ממוצע של אלמנטים עם לקוחות גדולים. הסיבה לכך היא "שיתוף". מי רוצה לשתף לנצל עד תום את הלקוחות מפני רשתות ציבוריות. היום זה הפך להיות קל יותר לדבר על עמדות מיד, מרכיביו הם אורחים שאתה מקבל.
הגדר היא מערכת של חילופי אוטומטי בעזרת Feedburner רשתות ציבוריות כגון פייסבוק או מייספייס, טוויטר, LinkedIn, ואת ספיגת ושחרור .. כדי להגן על סודיות של המאמר לא יעזור.

תגובות שלישיים על תוכן דומה.
אם אתר האינטרנט שלך או באתר חדש ואתה יודע, לא ניתן להפריד בין מתחרים, אז עדיף רעיונות כי הם להסתמך על התכנים אשר נמדדו למראה יותר עבור יישומי אינטרנט נתיב חיפוש יכול להיות אורחים על האתר או הבלוג הדף. אסטרטגיה זו יכולה לעיתים להיות קסם. תארו לעצמכם מחשבות ProBlogger 1 או הבלוג שלך, מראש, איזה סוג של לקוחות הם יכולים להביא לך. אבל זה מאוד מאוד טבעי, עם הערות, כי אם הם להבין את זה כאן רק את האורחים ואז המחשבות שלך לא תאושר.

אנחנו יכולים לדבר על כמה שיטות קידום אתרים שיעזרו לכם להפיק את המרב של האתר שלך.
ראשית הבחירה של מילות המפתח המתאימות.
חיפוש מילת מפתח אופטימיזציה היא אמנות המאפשרת לך ליצור את אתר האינטרנט שלך על מנת ליצור כספומט עובד גם כאשר אתה ישן. החלק הטוב ביותר של אופטימיזציה של מילות החיפוש העיקריות היא בצד כי אין תנאי הרישום מפתח חדשות בלתי מוגבלות בכל פעם לחפש www, אבל למות ברוב אתרי אינטרנט ובלוגים, כי הם לא יכולים לשמור את הפוקוס על סעיף particual. מילות מפתח של Google AdWords מוצרי גוגל הוא כלי נהדר וחופשי ומציע כמעט את כל המחקרים על כמה מהמונחים החשובים ביותר, במיוחד עם המק"ס.
אני מציע לך לקחת קצת זמן, אשר נותנים understading ברור מהם התנאים החשובים ביותר של ריכוז. מילות המפתח שנוצר על ידי מתחרים קטנים יותר תוצאות טובות יותר מבחינת מחזור.

Onpage השני אופטימיזציה
חשוב ליצירת השם המפואר של אתר האינטרנט שלו או מאמר קצר, אין מה את היישומים המחקר כגון בלבד טקסט קישור אינטרנט תוכן מופיע לאחר חטוף. השם חייב להיות את מושגי המפתח העיקריים, ובמקביל להכריז על הפריטים היטב למשוך מבקרים לבחור את זה בקלות.
כמו כן, חשוב לבדוק את התנאים החשובים ביותר בדף האינטרנט שלך או מאמר קצר, החיפוש אחר יישומים באינטרנט להשתמש כדי לקבוע את ערכת הנושא של האתר שלך. מאז שאתה עושה את זה שוב את דבריו לעתים קרובות לחפש, אתה צריך להיזהר שלא ליצור את הצליל של תוכן לא נוח לירי שלהם. הלקוחות שלך צריך להיות מסוגל לקרוא את האתר שלך עם ביטחון ונוחות. זכור כי המבקרים בסופו של דבר, מי יחליט אם האתר שלך הוא להעריך את משך הזמן המושקע בהם. חוויה נעימה ביותר יהיה לחזור סביר.

אופטימיזציה השלישי OffPage
SEO OffPage מייצג את ההפצה של אתר האינטרנט שלך או דף אינטרנט בספריות שונות, את האתר / בלוג והמסחר אינטרנט קישורים נכנסים. זהו תהליך מתמשך זה חייב להיות על בסיס עקבי. לכתוב תיעוד של אתרים ובלוגים רלוונטיים, או לשלוח אותם באמצעות שיפור דואר אלקטרוני Exchange, של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זה משעמם, אבל מה שהם באמת מעריכים את זמנם ומאמץ.

No comments:

Post a Comment