Saturday, June 9, 2012

שתי דרכים להגברת זרם הכנסות עם אדסנס

רוב מנהלי אתרים יודעים כי Adsense יוצר מקור הכנסה משמעותי בפרסום נוסף. לכן, רובם משמשים ללכת אחרי מילות מפתח משלמים גבוה. הם הביאו איתם את הרשימות, מה הם התנאים שבשימוש אמרו מספר שיטות זיהוי. אבל אחרי המיקום של אלה כביכול לעתיד אינה מילות מפתח רלוונטיות במיוחד לתוך הדפים שלהם בתשלום, כסף אתה מצפה להתגלגל, כי ממש נכנסת לתמונה
מה הם עושים לא בסדר?
האתר באמצעות מילות המפתח הנכונות היא דבר אחד. אבל המניע מבקרים את הדפים האלה זה כבר עניין אחר, ולעתים קרובות גורם חסר.
העניין הוא להביא מבקרים באתרים שלהם מילות מפתח משלמים גבוה, אתה צריך לייעל את הניווט באתר שלך.
לעצור ולחשוב על האופן שבו המבקרים משתמשים באתר שלך. לאחר שהמבקר ביקר בדף מסוים, הם נוטים ללחוץ על דף אחר, זה נשמע מעניין. הם באים לכאן בגלל קישורים אחרים בדף כי בתחילה נחת. זה ניווט. זה כל כך המבקרים יכולים לעבור לאתר שלך. ואחת הדרכים למקסם הכנסות AdSense שלך.
המיקום הרגיל של הקישורים בתפריט בכל דף. הטקסט של הקישורים הללו היא מה שמושך את תשומת הלב של המבקר ולהתחיל לחיצה על הקישור לוקח אותך לדף אחר של אתר זה. קישורים כי יש "חינם" או "להוריד" הם בדרך כלל למשוך את תשומת לבי טוב.
ההיגיון הזה הניווט יכול גם לשמש כדי ליצור תנועה לדפים גבוה שלך לשלם. יש כמה אתרים שמקבלים הרבה תנועה ממנועי חיפוש, אבל הכנסה נמוכה. החוכמה היא לנסות להשתמש בא שכותרתו בחוכמה קישורים לדפים מבקרים כדי לקבל הכנסה גבוהה יותר לניווט. זוהי דרך מצוינת לפגוש קליקים זולים אמיתיים לעשות כסף אמיתי בארה"ב.
לפני לבדוק אם תחילת באותו סגנון המתאים לך ואת האתר שלך, אתה צריך שני דברים. רוצה לקדם משהו, להשוות ולהסיק כמה דפים עם הכנסה גבוהה, את המבקרים באתר שלך. דרך אחת היא לבחור כמה מן האתרים הפופולריים ביותר. זאת על מנת להבטיח תוצאות מהירות לקבל.
עכשיו השלב הבא הוא לקבל מבקרים צפייה דרך מסוימת כדי למצוא את הדף ולחץ על הקישור ייקח אותך לדפים למצוא עם הכנסה גבוהה. בוא בתיאור קליט עבור הקישור. בוא בתיאור קליט וייחודי עבור הקישור. תחשוב על משהו שאנשים לא יכולים לראות כל יום. זה יביא את הסקרנות שלך מספיק כדי לנסות לראות מה קרה.
אתה יכול גם להשתמש בגרפיקה כדי למשוך את תשומת לבם של הקוראים שלך. אין גבול למה אתה עושה את הקישור שלך מורגש. אם אתה אחרי ההצלחה של האתר שלך, הם יעשו הכל רק כדי להשיג את המטרה עולה. להיות יצירתי. חששות ביחס למפרסמים אדסנס רבים, יש כתובים וחוקים לא כתובים לעקוב אחרי מה שהם כותבים התייחסות. מאז לא עולה על ההנחיות של מנועי החיפוש, אז לכו על זה.
כמו כן, זכור כי הוא על כל מיקום, ומיקום. לאחר תיאור מושלם על תשומת הלב שנעשה, עליך לזהות את המקום המושלם על הקישור לדף שלך בתיאור התפקיד לתשלום לעיל.
אין רע ביקור כדי לראות את הדפים האחרים כמו שהם הולכים על מיקסום הניווט באתר שלהם כלום. נקראים "דפים", "או רשימות של הנקרא ביותר" נפוצים מאוד בשימוש כבר יותר מדי. לידיעתך, אתרים רבים משתמשים ואל תנסה לחקות אותם.
אפשרות נוספת היא לנסות להשתמש בטקסטים שונים על דפים שונים. בדרך זו אתה יכול לראות, זה עובד ומה לא. לנסות דברים ערבוב מדי. לשים קישורים למעלה ולפעמים למטה. כך מי שרוצה לקבל יותר קליקים ואשר מתעלמים הבדיקה.
המבחן מתחיל. בדיקה ומעקב אחר עד שתמצא את סגנון הניווט באתר כדי למצוא את הטוב ביותר עם האתר שלך.
by :  http://waxesforcars.blogspot.com/p/usefully-waxes-your-car.html

No comments:

Post a Comment