Friday, June 1, 2012

שמדובר על עבודה עם אדסנס נסה להימנע מהטעיות האלו

גוגל אדסנס היא דרך מצוינת להרוויח הכנסה נוספת מהבית, אבל ההצלחה היא להתחייב העבודה והזמן הנדרשים לפיתוח ותחזוקה של אתרי האינטרנט שלהם. דפים אלה אינם צריכים פזרנות, ואולי קצת פשטנית בטבע מציע למבקרים איכות גבוהה של תוכן ומידע. ברגע שאתה מקבל את האתר שלך שבו אתה רוצה לעשות זה לעשות את כל מה שאני רוצה לקנות קוד להוסיף אדסנס לאתר, ואתה רואה את המודעות להתחיל. המטרה שלו היא להביא מבקרים ממוקד לאתרים שלהם, מה שעלול להוביל אל קליקים על המודעות שלך. יש כמה טעויות נפוצות שאנשים עושים כאשר משתמשים ב-אדסנס, ואתה רוצה להימנע בכל מחיר אם אתה רוצה להרוויח. אם אתה מעוניין לשמור את החשבון שלך במצב בריאותי טוב כדי להרוויח כסף הם, למנוע את השגיאות הבאות.

ברגע שאתה מקבל ב-אדסנס, אתה יכול להרגיש כאילו אתה רוצה לשתף את המידע שלך עם אף אחד. אבל אל תעשה את הטעות של חשיפת מידע סודי על החשבון שלך, כגון שיעור הקליקים שלך (CTR), עלות לאלף הופעות (CPM), או הכנסה של יחידות מודעות שונות. כל מידע רגיש ופרטי תינתן לך להישאר איתך. לעומת זאת, כוח, איך להרוויח הרבה דיבורים כסף, בתנאי שכל שאר הפרטים מוסתרים. רק לשמור על אותו מספר של נתונים עשויה להוביל בנושאים רגישים. אולי מי מנוסים פחות, ככלל, אם הם מניחים כי יותר אנשים על מה דיברנו, מה הם בעצם יודעים שבא. אנו זוכרים ידוע, ולקח זמן לצבור ניסיון נוסף לפני הרגשתי נוח מאוד עם זה.

ישנן שיטות של פרסום ושיווק, כי יותר מדי אנשים שיש להם תפיסה מוטעית של אנשים הפיצו שמועות ומידע כוזב ברשת יש.

יש לזכור כי כמו שאנחנו הולכים, כי אנחנו עושים מה שאנחנו מדברים עליו להיות מחויב. זהו היבט של הפעילות באינטרנט של אלה שאנו אוהבים, תמיד יש עוד מה ללמוד. מצד שני, לא ללמד, ניסיון, ומתי להיות חסר משהו כדי לקבל מידע נמצא בצורה כזאת.

אנחנו חייבים לנסות לא ליצור חשבונות עבור כל אתרי האינטרנט השונים שלך. אם ניטור של 10 אתרים להיקשר עם אדסנס, עליך להשתמש רק  עם חשבון אדסנס. לפי דיווחים רבים, ניתן לאסור את זה או אפילו מושעה לחלוטין כאשר אדסנס מוצא פרופילים נוספים שלו. אם אתה רוצה לעקוב אחר קמפיינים שונים, ניתן לעשות זאת על ידי יצירת ערוץ עבור כל מסע פרסום. הקוד שלך לא ברור מודעות רלוונטיות על כל פעם אתה מוסיף תוכן חדש להראות. זה מסלול לא רק קליקים, אלא גם בטוח.

הגשת שם בדוי או פרטי התקשרות אינן מדויקות גם יכול לממן את החשבון שלך ברשימת נאסר. זה השכל הישר לתת את השם האמיתי שלך בעת יצירת החשבון, אבל אנשים עדיין נוטים להתרחש מידע לא נכון. אתה לא יכול לקבל תשלום אם הם לא מקבלים את השם הנכון של החשבון שלך. זוהי סיבה טובה מדוע אדם מרגיש בנוח עם ההצעה של שמו אמור לציין את שם משרדו.

אבל אם לא, תוך ציון שם שגוי היא טעות מטופשת זה יכול לעלות לך את העסק שלך. אם אתם פתוחים שיווק / פרסום רעיונות חדשים כדי לנסות, ואז לשקול ברצינות משהו חדש, כי אתה פוגש רעיונות חדשים נמצאים בכל מקום. אנחנו לא משתמשים כמה אסטרטגיות שיווקיות מעט,http://allaboutselfimprovement.blogspot.com/, אבל אנחנו אוהבים את בן הזוג העשיר בחלק משפך השיווק שלנו. אם אתה רואה עם אסטרטגיות או אמצעים חדשים של קידום, אתה צריך לחשוב על זה כמה שהוא רוצה לפתח את נוכחותה באינטרנט בכלל. אם אתה כל הזמן להסתכל על חברות גדולות עם מוצרים, שווקים חדשים וצמיחה גלובלית. אז לזכור בעת קריאת הטיפים והצעות לחשוב. בעל העסק הקטן יגדל האינטרנט חכם יותר על ראש פתוח כדי דרכים חדשות להקטין את החשיפה. בסופו של דבר יהיה חיוני עבורך לעשות את הטוב ביותר עבור מסע פרסום כדי להצליח ב-אדסנס. אדסנס כמפרסם של עבודתו היא לספק תוכן איכותי גוגל, אבל צריך גם להיות בטוח לזכור לבחור את המקום, שבו אתה מציב את המודעה שלך. לאחר לימוד היסודות של איך המערכת עובדת, אתה יכול תמיד לסמוך אתרים איכותיים, אשר כדי לשמור על השורה התחתונה משתפר מיום ליום. להתחתן רק דוגמא אחת של מה קורה, באמת לרוץ עם זה על העסק שלך ברשת. אחת ההתנהגויות החזקות ביותר שיכול להם הוא לשמור על ראש פתוח בכל הנוגע לשיווק ופרסום. אפשר להשפיע על אחרים, עד לנקודה שבה המוח סגור עם המחשבות והפעולות שלנו, ואנחנו מדברים רק על אלה שהם בדרך כלל שלילית על שיטות חדשות. אתה לא צריך קמפיין בכל דרך, אם אתה קורא כאן משהו רוצה, וזה היופי של מפעיל בדיקות מוגבלות. לא לשמור את המידע כדי להפוך את החיים שלכם יותר קשה, אנחנו לא יכולים לעשות הכל במאמר קצר. אתה יכול לקבל קצת מפחיד כשאתה רואה משהו שאתה אף פעם לא עשיתי את זה בעבר וזה מרגיש ממש ששים ללחוץ על ההדק אתה רוצה לעשות. יש לך כל הסיבות להיות אופטימיים כאן, למה לא, זה לא יקרה, אף פעם?

No comments:

Post a Comment