Thursday, May 17, 2012

עשר תפיסות מוטעות פופולריים על שיווק ברשת

בימים אלה אנשים רבים מחפשים דרכים כדי לנסות להרוויח יותר כסף. כמה מהם מחפשים עבודה אחרת, חברות מסוימות להתחיל להשתמש החדשה לא מעטים מחפשים דרך כדי לנסות לעשות כסף באינטרנט. כאשר מדובר על כסף, או כל היבט אחר של חיי היום יום, לא רק מה שאתה עושה, אבל איך! אם אתה מסתכל מסביב, אנשים רבים נוטים להיות קצת מזומנים להשתמש התנהגות. הם דברים נפרדים, אך כולם מבקשים לשנות את המצב של דעתך עליו. אז אתה יכול לקבל את הנקודה, איך אתה חושב על להרוויח כסף באינטרנט, אלו אי הבנות, אשר נלקחים בחשבון, אם אתה באמת רוצה להצליח!

ראשון בטוח יהיה להתעשרות מהירה. שיווק פרסום באינטרנט דורשת עבודה קשה. זה לא מקבל טכנית מהירה עשיר. זה לוקח זמן ומאמץ כדי ללמוד, לא רק לפני להצליח. ההצלחה תלויה אך ורק בך. כנראה קוצר מה שזרעת.

שני לא תקבל כסף. שוב, אתה קוצר מה שזרעת. המפתח שלך להצלחה פיננסית בשל יציבות וסיבולת. אם אתה מוכן ללמוד מהטעויות ולהכיר לך לפעמים ללמוד מהטעויות שלהם וליישם את המידע - הכסף יגיע בשלום. אין נסיגה. זה נכון שיש הרבה אנשים בהחלט יכול להרוויח כסף בדרך זו.

שלישי כל אחד יכול לעשות את זה. אם אתה אומר שאין מה שיצרת על ידי לא מובטחת. הקריירה כאמור לעיל, מחייב את רצון וכמובן הרצון לגלות דברים. זה לוקח, עבודה אנרגיה על ראש פתוח. אתה חייב להיות מוכן רעיונות חדשים שעולים ולקחת את זה ברצינות.

4 לא כל אחד יכול לעשות. לא ברור. בכל פעם אתם משחררים את המחשבות של סוג זה של ספקנות, כי את הצעד הראשון. למרות המומחיות זה דורש זמן ומאמץ כדי המאסטר, קשה מאוד לעשות. שים לב, רק אותו אדם שאתה שם!

5 זה קשה מדי. לראות אותך. יש עסקים באינטרנט הרעיון בך! מה גילית? מה אתה אוהב? וזה בדיוק מה שאתה צריך, לא סיים את באמת? את התשובות חששות ושאלות כגון אלה הם למעשה העיקרון להבדיל את עצמם מן ההמון.

6 בהחלט תהיה פשוטה מאוד. רק להיות בטוח, אבל אתה צריך לעשות מחקר יותר מדי. האם אתם מתכננים להשקיע שעות רבות. אתה כנראה לבלות שעות אין ספור כדי לבדוק, לכתוב וללמוד בדיוק מה עובד ומה לא שייך אליו. זה יכול להיות מייגע וקשה לעקוב. לשים בצד את, הרווחים יגיעו.

7 אתה יכול רק לקרוא 2-3 שעות ביום. בשלב מסוים, ככל הנראה בעמדה לקבל את מירב מאמציהם כדי להפוך. בתחילה, פעמים הפתיחה ארוכות אינן נדירות. ביליתי כמה ימים את המחשב שלי 18 שעות.

8 זה לא רק עבודה אמיתית. כן, בטח! אתה פוגש הרבה ספקנים. או גרוע מכך, אנשים יכולים להכיר לא יותר ספקן, לעומת זאת, רואים כי מוזר. תאמין לי, זו משימה של ממש. אתה בטח עייף כל כך עושים עסקים ניתוח של יום, כפי שאתה שקי 50 ק"ג קמח כל היום. אם מותש מבחינה מנטלית אין ספק להשתפשף פיזית החוצה. אתה עובד קשה, אתה אף פעם לא לתת לאנשים לזלזל מאמציהם להגיע!

9 הסיבה היחידה היא על כסף. זה לא יכול להיות בטוח, רחוק יותר מן המציאות. יש הרבה מה להרוויח כסף היא יתרון, כמובן. לימוד מתמיד יהיה אדם טוב יותר. אם אתה מאושר עם עצמך, כולם יהיו. אתה לא יכול לנצח את השעות.

10 זה לוקח כמה שנים כדי לשלוט עסק מקוון. לא נכון. הרעיון הטוב ביותר יהיה קשה ללמוד. לקרוא את הידיעון ועל החלק הפנימי של תוכן. האזנה עשירה כבר. הם אומרים בדיוק מה לעשות ואיך. בשלב זה רק רוצה לראות, ללמוד ולפעול.

ללא הבנה של טיפים אלה, סביר להניח שלא תוכל להצליח. עם זאת, על מנת להתמודד עם כל הדברים האלה, אתה חייב להיות עקשן מאוד. אם אתה לא יכול להתמקד ברגולציה של הדברים האלה, אבל הייתי מציע לך לקבל הדרכה. רק אדם מיומן. זה יכול להיות קולגה שלך, או אולי מישהו ברשת, את הוראות כיצד לעשות כסף באינטרנט מהיר צריך להיות.

No comments:

Post a Comment