Sunday, April 22, 2012

אז הושעת מתוכנית אדסנס? יש חלופות

גוגל אדסנס היא אחת הדרכים הטובות ביותר עבור כל בלוגר לעשות כסף באינטרנט. אבל יש מקרים שבהם אנשי התוכנית, ולפעמים נכשל בכוונה מציית לחוקי או להתעלם מן העובדה שיש לך לקרוא את הכללים המשווקים 1.
חשוב לדעת כי זו תוכנית הפרסום, אך לא רק, קשה מאוד להגיע גורשו. אז מתחילים עם סקירה קצרה של הכללים אז אתה יודע מה לא לעשות, עם תוכנית:
תוכן לתקנים ההתנהגות
תוכן
יש לך תוכן באתר שלך חייב להיות תואם את המדיניות של גוגל אדסנס, או שהם יגורשו מייד. כמה נקודות מפתח שיש לזכור בעת יצירת אדסנס של גוגל הם:
    האתר רשאי כל תוכן למבוגרים או "בוגר"
    אתה לא יכול לפרוץ
    שימוש מופרז פשע שפה אסורה, שכן הוא חומר אלים, פוגע מבחינה גזעית או כל חומר שמראה חוסר סובלנות דתית
    אם האתר שלך מקדם את השימוש בסמים לא חוקיים או ציוד להישכח,
    אתר האינטרנט שלך עשוי לא קזינו או מסמכים הקשורים להימורים
    חומר המוגן בזכויות יוצרים אינו מקובל
    כל האתרים כי הם מחפשים חוזרות או לא רלוונטיות אסור בקוד או תוכן
    אתרים כדי לקדם או למכור נשק וחומרים הקשורים בנשק, העתקים, אלכוהול טבק וסמים לא יורשו של אדסנס
להוביל
ברגע שהאתר שלך ב-גוגל אדסנס התקבלה, זה גם חשוב להמשיך לעקוב אחר קוד של התנהגות כדי להבטיח לך לשמור על התוכנית של. כמה חוקים הם:
    אם קהל היעד של מודעות גוגל אדסנס שלך ​​מעודדים אותך ללחוץ, אתה יגורשו בכל עת על ידי תוכנית
    נסה לא לבלבל את המבקרים עם מודעות מחפה טקסט או תמונות
    הצעות לא יכול להיות ממוקם בעמוד עם תוכן לא, דפי שגיאה, צורות מגע או דפי רישום. מוקפצות דפים לא יכול להיות מודעות.
    אני אפילו לא מנסה להשתמש רובוטים אוטומטיים כדי לנסות ולהגדיל את מספר הקליקים שהם מקבלים
    כאשר אתה יוצר או להצטרף "לחץ קבוצתי", נאסרה. אתה יכול לחשוב שאתה חכם העובדה כי הקבוצה סוד, אבל אתה תהיה מופתע עד כמה קל לקבוצות אלו יש לראות,
    אתה לא יכול להעמיס את הדף עם מודעות. לכל היותר יכול לשנות, אבל עכשיו אתה יכול לקבל 3 יחידות מודעות, 2 שדות חיפוש, הפניות 2 ו 1 יחידת הקישור
    אל תיצור יותר מחשבון גוגל אדסנס. אתה יכול למצוא את כל האתרים האחרים חשבון עדיין להוסיף
האם אפשר להפוך את פינוי הפוך?
תלוי מה אתה גורשו, אך ברוב המקרים של גירוש לפי "הונאות קליקים", מה שאומר שאתה או מישהו שאתה לחיצה על המודעות שלך, כך שתוכל להרוויח יותר בהקשר של כסף.
לגוגל יש פוליטיקה קשות, ואין להם בעיה להוציא מישהו מהתוכנית שלך. גם אם אין ראיות לכך שאתה (כדי להוכיח כי הוא מעקב אחר מספר כתובות IP שלא מחויבים הונאה) לא תהיה הונאה, יש גוגל נראה כי יש את הזמן או העבודה של העבודה כדי לטפל בבעיות אלה.
מהן החלופות ל-גוגל אדסנס?
חלופה שעולה על הדעת, או מספר גדול של משתמשים הם שמות גדולים, כמו DoubleClick (אם כי נרכשה על ידי גוגל). למרבה הצער, אלה הם רק חברות גדולות בארגונים גדולים וחברות עניין כשלעצמם, כדי בלוגרים שרוצים כמה דולרים יותר להתעלם לחלוטין הדף.
ישנן חברות רבות רעים, פרסום לעסקים ובלוגרים קטנים, אבל הנה כמה החלופה הטובה ביותר והרווחיים יותר:
Adbrite
AdBrite הוא האטרקציה העיקרית הוסיף לתוכנית היא קלה ביותר. גם אם יש לך מעט מאוד תוכן, היא עלולה לקבל את זה. יש פורמטים תצוגה ואפשרויות להתאמה אישית, כגון עמוד שלם מודעות ופרסום באינטרנט, פרסום, והוא יכול גם לאשר באופן ידני את המודעות.
התנאים אינם מחמירים כמו גוגל אדסנס, ולא לאסור על מו"לים. רשת הפרסום הוא גם אמין מאוד, יש היסטוריה תשלום גדול. למה לא ללכת עם חברה זו ממודעות הראשונים?
פרסום זה בבלוג שלך או אתר אינטרנט לא יכול להיות טוב מאוד להיות קשור לתוכן תוכן למבוגרים מוצג גם. זה יכול להוביל הרבה תנועה לאתר האינטרנט שלך ואת הבלוג. Adbrite יש גם עלות לקליק נמוך בהרבה מאשר ב-גוגל אדסנס, אז זה כנראה יהיה פחות כסף כדי להיות איתו.
Bidvertiser
מה עושה אותו אטרקטיבי Bidvertiser כעת כי גוגל אדסנס יש סף התשלומים נמוכה. Adbrite יש מינימום של 5 $, 10 $ Bidvertiser, אבל AdSense שאתה צריך לעשות לפני שאתה מחויב $ 100USD. Bidvertiser ניתן להזמין באמצעות PayPal תשלום הרבה יותר קל AdSense לשלם לא לבצע תשלומים באמצעות PayPal.
אתה יכול ידנית לאשר מודעות אתה יכול לראות איך מפרסמים רבים מסתמכים על כל המודעות באתר שלהם, זה לגמרי בחינם. יש לך גם את האפשרות של דפי פרסום בחלון נפרד, בעוד הקישורים של אדסנס יפתח באותו חלון.
עם זאת, כמו Adbrite, רוב המודעות קשר לתוכן האתר או הבלוג. זה קורה לעיתים רחוקות עם גוגל בשל יכולתו לחבר בין המודעות ומילות המפתח נישה אדסנס. תשלום AdSense הוא גם גבוה יותר מזה של Bidvertiser.
אבל הדבר הטוב ביותר לעשות כסף ואמין לעשות עם הפרסום המקוון, את הבלוג שלך ל-אדסנס על פי הכללים והתקנות. אם יש לך אתרים שלא עומדים להיות על תוכן הזכות לסטנדרטים ולתקנות של Google AdSense, מומלץ לשקול יצירת חשבון אחת משתי החברות, ולא גמישות פוליטית.
הדרך להצלחה עם גוגל אדסנס ארוכה אך בסופה מתגמלת על שימוש נכון

No comments:

Post a Comment