Wednesday, February 8, 2012

טיפים מעולים כדי להרוויח כסף עם פרסום אדסנס בבלוג

http://sites.google.com/site/howtocashfor


זה כדי להרוויח יותר כסף באמצעות הבלוג שלך ואת ההצלחה של הפרסום על המודעות של גוגל אדסנס בבלוג ולקרוא את זה ביום. ההצלחה של הפרסום בבלוג הוא ממש לוקח את הזמן והמאמץ לנסות את המתכון כדי להתאים לקהל בבלוג שלך וליצור יותר מכירות לך למצוא. השתמש 10 הטיפים הבאים כדי להגדיר את הבלוג שלך, כך שאתה יכול להרוויח כסף רב ככל האפשר על ידי פרסום. 10 צעדים חיוניים כדי לעקוב בקמפיין קידום אתרים עם פרסומות בבלוגים.

ראשון רלוונטיים מודעות ממוקדות
 אם את המודעות בבלוג שלו כי אלה אינם מתאימים לציבור התמקדו הדברים שצריך קהל היעד שלך, אף אחד לא יראה, לחץ על זה או לטפל בהם. למעשה, אפשר אפילו שלילי / שליליות לחשוב כמו המבקר של הבלוג שלך. לכן, ודא כי המודעות הן בבלוג קשורה קשר הדוק וממוקד כל הזמן שלו.

שני הצג הרף במבחן
 פרסום מוצלח דורש מחויבות קבועה. זקוק גודל המודעה, מיקום, סוג, כתובת המקור וכן הלאה, עד שתמצא את השילוב הנכון עבור הבלוג שלך. ובדיוק כאשר אתה חושב שיש לך את המתכון הנכון להצלחה, אשר עשוי לשנות את הצורך להתחיל בדיקות שוב. במילים אחרות, כל הזמן בדיקות כדי להשיג הצלחה מקסימלית.

שלישי גיוון של סוגי המודעות בבלוג שלך
 אין לסמוך על סוג של הגדלת הכנסות מפרסום מהבלוג שלך. חברי היכרויות אמזון היא פשוט לכתוב את הבלוג שלך, אבל לא כל המבקרים הם הבאים המודעות. הודעה תערובת של תשלום לכל קליק המודעות לשלם עבור ההדפסה, והודעה עבור מגוון רחב של פורמטים כגון באנרים, וידאו.

4 ניטור הביצועים של המודעות בבלוג שלך
 חשוב לך לקחת את הזמן כדי לפקח על הביצועים של מודעות אישית בבלוג שלו. יצוין, אילו מודעות הן האפקטיביות ביותר והכשרה התוצאות וחוזר הכי טוב בשבילך? כל שטחי פרסום בבלוג שלך הוא הנכס היקר כדי לפקח על הביצועים של התצוגה על מנת להבטיח כי כל החדר מתמלא מהסוג הטוב ביותר של פרסום ומפרסמים את הטוב ביותר.

5 אל תשכח את הבעיות של החומר
 אם ירידת הערך של תוכן הבלוג, ולצמצם את האפשרות של פרסום לציבור שלו הכנסה נמוכה תפחית מהבלוג שלך. תחשוב שאתה שולח להם מסר, מעניין ושימושי על בסיס משותף כדי למשוך ולשמור מבקרים ומפרסמים. ללא מבקרים ומפרסמים לא יכול להרוויח כסף באמצעות הבלוג שלך.

6 צפה את המודעות בבלוג שלו
 בדוק את הבלוג שלו לעיתים קרובות לחיות במודעות המופיעות הן רלוונטיות מאוד מתאים לבלוג שלך ואת הציבור. רשתות פרסום רבים יהיה מקום ההכרזה על סילוקו של מלאי הפרסום אם הם לא להכרזה. לפעמים מודעות אלו מניות לחלוטין אינם מתאימים הבלוג שלך ניתן לקבל מאוד שלילי על ידי הציבור. הסיכון של הקהל שלך מעליב, כי הם לא לקחת את הזמן כדי לבדוק את המודעות בבלוג שלך לעתים קרובות למדי.

7 צג חווית המשתמש בבלוג שלו, כאשר מודעות חדשות
 חשוב גם עבור פרסום בבלוג שלך לחיות מופיע באופן קבוע כדי לראות שזה לא גורם נזק חווית המשתמש בבלוג שלך. לדוגמה, מודעות פעמים טעינה שונים מופחתים משמעותית עם הבלוג שלך. אנחנו לא רוצים משתמשים לוחצים משם לפני הבלוג שלך יכול להיות טעון לתוך הדפדפן, כי הוא טוען לאט מדי למודעה או לא.

8 לא להציף את הבלוג שלך עם מודעות
 פחות זה יותר כשמדובר בקידום הבלוג שלך. אם הבלוג שלך מכוסה בפרסומות, מבקרים נוטים להיות בעלי תפיסה מזיקה של הבלוג שלך ואת תוכנו מימי התצפית האחרונה של כל הכרזות הגדולות לעשות.

9 המפרסמים והפרסומות לגוון
 לא לשים את כל הביצים שלך בסל אחד. אותו הדבר צריך להיות לגוון את סוגי המודעות בבלוג שלו, אתה גם צריך לגוון את רשתות פרסום לעבוד עם מפרסמים. לא כל רשתות פרסום או מודעה עושה את אותו הדבר או לשלם את אותו הדבר. יש הזדמנויות פרסום שונים נראים הכי טוב מכסה להשיג בלוגים הכנסותיהם.

10 אל תפחד כדי להסיר מודעות מהבלוג שלך
 אם סוג אחד של פרסום פרסום, מהסס ספק או ספק אסור ויש לו אף אחת את התוצאות שאתה צריך, או לעמוד בהתחייבויותיה, ואז אתה מסיר את המודעות בבלוג שלך. אל סימן כחוזה, אתה צריך לשמור על הבלוג של מודעה ספציפית שלך עבור תאריך מסוים, אתה אחראי על המודעות שמופיעות בבלוג שלך.

No comments:

Post a Comment