Monday, February 6, 2012

המרת תנועה להכנסות מאדסנס

החזרת זרימת התנועה על אדסנס

אם היו מודעות אדסנס באתר שלך זמן מה אתה מרגיש שאתה לא עושה כסף רב ככל שאתה יכול, ב 99.99% מהמקרים, אתה צודק. רוב האנשים מתוסכלים כי הם לא יכולים ליצור את ההכנסות צפוי, וזאת עקב נפח התנועה ואת שיעורי הקליקים.

ישנן דרכים רבות עבור התנועה התנועה אדסנס והנה רשימה קצרה של אותם עם תיאור של כל אחד. הצעד הראשון הוא כדי לחדד את התוכן של האתר שלך. אמנם לא עבור אנשים מסוימים, זה אופציה (אם אתה בפורום למשל, הרבה יותר קשה), רוב האנשים יכולים לעשות באתרי אדסנס שלהם תיבת מההתחלה, אתה לדעת מה מילות מפתח לאתר שלך. זוהי טכניקה בסיסית SEO (Search Engine Optimization), כגון בדיקת צפיפות מילות מפתח ידוע. כלי טוב עבור עבודה זו Analyzer SEO צפיפות.

ואז יש לך רשימה של מילים החיפוש אחר מצאי Overture חיפוש ב-Google אדוורד או ארגז חול כדי לברר מה עלול במילים אחרות, בזמן הטוב ביותר שיש לנו כרגע. נסה את זה, אתה שומר את האתר שלך על דברים כי במיוחד הצעות למילות מפתח תקבל להופיע מרוכז. נסה את מילות המפתח הללו, או לפחות כמה מילות מפתח הקשורות פועל לעתים קרובות ככל שאתה קישורים דרך גוגל אדסנס זו היא דרך בטוחה להגדיל את ההכנסה שלך, כי אתה יכול לשפר אדסנס שלך באנרים אני מעדיף פייג ראנק ב-Google

הוספת עמודים חדשים או התוכן של אתר האינטרנט שלך הוא גם מאוד חשוב. זה מאוד חשוב כי עמודי שיש לך יותר, כך סביר יותר הוא שאתה מקבל מכה יותר על המודעות שלך. כמו כן, חשוב מאוד לבחור את הפורמטים המתאימים באנרים אדסנס שלך. אמנם זה הרבה יותר להשלים מהצפוי כי שלושת הפורמטים גוגל אדסנס הם: 336 × 280 מלבן גדול 300 × 250 מלבן בינוני 160 × 600 גורד שחקים. הקפד לבחור את הצבעים המתאימים עבור מודעות, איך לוודא שזה שונה לחלוטין מהאתר שלך למבקרים לראות אותם כמו באנרים.

ודא כי מודעות אלה ממוקמות כדי להפיק את מירב התועלת. רוב הזמן במקום, אמר זמן קצר לפני תחילת התוכן הממשי של האתר. גורד שחקים טוב יותר על דפים עם טקסט ארוך. בנוסף לאתרי חדשות או דומה, אתה יכול לקבל עמדה טובה כדי להיות בחלק התחתון של התוכן שלהם, כי זה כאשר אנשים סיימו לקרוא את הסיפור שלך, אתה מחפש משהו אחר לעשות. אתה צריך להיות יותר אדסנס אם יש לך הרבה טקסט בדף שלך. אבל אל תגזימו, כי יש לך CTR נמוך והכנסות נמוכות בשימוש בטכניקה זו בכיוון הלא נכון. אתה יכול לצלצל עד שלוש יחידות.

השתמש בכלי התצוגה המקדימה כך שאתה יכול לראות איך המודעות להיראות. כמו כן, הקפד ללחוץ על הונאה. כמו מצביע, אתה יכול למקם תמונה ליד המודעות שלך, כדי לוודא שאתה משאיר רווח בין שני על מנת להבטיח כי זה לא נחשב מעודד מבקרים ללחוץ על הקישור.
lotto wheel

No comments:

Post a Comment