Sunday, January 29, 2012

מגוון של שיטות הפרסום המקוון שאתה צריך להתרחק מהן

אנשים תמיד מנסים דרכים חדשות כדי להגביר את התנועה לאתרים שלהם שותפים קישורים, ובדרך כלל בסופו של דבר מנסה למצוא משהו חדש. כמובן, לא כל אלה דור טכניקות תנועה ותוכניות נבראו שווים, תוכלו למצוא כמה מהם עלולים לעשות יותר נזק מתועלת. עבור אנשים כדי להפוך את Google adsesne כדרך להעביר כסף מהאתרים שלהם, תראה כמה הדור טכניקות תנועה ניתן להפסיק, למעשה, החשבון שלה. במאמר זה נדון בכמה שיטות אכיפת תנועה, רק כדי למנוע, ללא יוצא מן הכלל, לא משנה מה אתה מרגיש אותם באופן אישי. שים לב, אתה מסתכל ממעוף הציפור, פחות או יותר את העין, זה יכול להיות מוקדם מדי מהר לפטר משהו אם משהו הוא לא מה שזה נראה. אתה חייב לחשוב על זה נראות כל הזמן, לא משנה כמה טוב או רע כמו שאתה. דבר אחד שאתה יכול לעשות זה לנסות, לנסות טלפון בקנה מידה קטן, בגישה שונה, לומר לאנשים, הוא בדיקה - רק כדי לבדוק קצת ולהחליט. ככלל, למתחילים יכול לפעמים פשוט טועה, ואם אתה חדש זה, ואז להביט סביב ולקרוא עוד קצת.




אלה הם אנשים כנראה קצת תמים מדי להאמין לכל מה שהם קוראים, הם עדיין יש בעיות. אם אתה באמת יודע מה אתה קונה בבת אחת, ולאחר מכן, אם לא נעשה עדיין מחקר מעמיק, אם אתה דוחף את מזלך. אם יש לך עבר את השלב הזה, הסיכויים הם מצוינים, הם טובים להיכנס יהיה בסדר. אתה מכיר את טרולים, וכמה אנשים אומרים את הדבר הלא נכון לעשות, לא משנה כמה הוא טוב, יהיה לשמור את זה בחשבון. יש גישות מסוימות מיומנויות לרכוש, וזה בהחלט אחד מהם.




למרות שאנשים רבים בעצם השימוש חילופי תנועה כדי לקבל תנועה בצד שלהם, כדי למנוע משהו. כונן ביחס לשימוש בנתונים תנועה לאתר חילופי תנועה, תמצאו אותו בזבוז זמן כי אף אחד לא חושב לקנות את המוצר שלך. אם אתה מסתכל על זה ככה, הסיבה היחידה שאתה בדפים של אנשים אחרים כי יש לך מספיק נקודות כדי להרוויח אנשים אחרים רואים את האתר שלך, אבל אתה מחפש משהו, והם לא קונים את זה. אני גם מבין להרוג את החשבון שלך אם גוגל אדסנס יהיה בכל אתר על השוק באמצעות הבורסה של התנועה.




ישנם אנשים רבים שם בחוץ, אשר משתמש בתוכנה הבלוג להעיר עכשיו לעלות על הקישור שלך, וגם כדי למנוע בטכניקה זו. אתה צריך לזכור שרוב האנשים עוברים באופן ידני להפעיל את תגובות בבלוג כי אתה משתמש בתוכנה עבור ההערות שלך לא יכול להיות מאושר מאושר. זה באמת לא יותר מאשר זבל האתרים הללו, ואתה צריך לזכור כי הממשל הפדרלי העביר חקיקה בלתי חוקית. כל העבירות של דואר זבל יכול למעשה הרוח עולה יותר מ -10,000 דולר כדי כך להשתמש בסוג זה של כלי תוכנה אוטומטיים יכול לעלות גם בסוף מיליוני דולרים קנסות.




תוכלו למצוא גם תוכניות רבות אחרות שאנשים נוהגים על מכירת אינטרנט תנועה, אך רבים אינם עובדים בסוף בשבילך. למעשה, כך שזה מאוד חשוב כי יש לך הרבה של מחקר לפני הקנייה כל תוכנית שעושה את הטענות האלה. אם אתה יכול, כדאי לך לנסות לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני עם אנשים כבר השקיעו, ועושה שימוש תנועה לראות את התוכנית, איך זה עובד ליצירת קשר.




אני לא חושב שיש לך את הרעיון הלא נכון, ואני חושב כל דור תנועה טכניקות ותוכניות לא עובד, משום שרבים מהם הם באמת שימושי. לפיכך מחקר ראוי, תוכל לתוכניות שבאמת לעבודה לעזור לך למצוא עסקים מבוססי אינטרנט שלך אפילו יותר מוצלח.

No comments:

Post a Comment